Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pää hajoaa tohon mieheen!!

Vierailija
05.03.2015 |

Mitä mieltä ootte ja missä vika? Olen seurustellut nykyisen mieheni kanssa 2v, josta puoli vuotta asuttu yhdessä. Mulla kaksi lasta, hän lapseton. Suhde on ollut välillä tosi riitaisa (ei kyllä riidellä lasten kuullen tms.). Mies on jotenkin saanut mut tosi epävarmaksi: on kehuskellut paljon sillä kuinka paljon ihailijoita hänellä on yms. Tekee (mun mielestä) paljon ns.ryyppyreissuja: vuoden sisällä monen yön reissuja/ulkomaan reissuja on ollut 6 kpl. Osa näistä reissuista on mm.mökkibileitä mies-naisporukalla (saunotaan yhdessä yms.)Tähän lisäksi säännölliset perusbaari-illat. Mielestään ei mene paljoa. Jos kyseenalaistan jonkun reissun (esim että olisi kiva päästä yhdessäkin), olen "epänormaali ja sairaan mustasukkainen". Kieltämättä jotkut reissut aiheuttavatkin minussa mustasukkaisuutta. En kuitenkaan koe voivani kauheasti rajoittaa, mutta pahaa mieltä koen kyllä paljonkin.

Nyt olen ajatellut, että alan järjestää enemmän omia reissuja (silloin ku lapset isänsä luona). En vaan jaksa enää olla se joka mielestään ainoana yrittää miettiä menoja parisuhteen kannalta. Ilmoitin yhdestä omasta reissusta eilen ja sain melkoisen paskavyöryn niskaani: ajankohta oli väärä ("enkö yhtään mieti milloin ehditään viettää parisuhdeaikaa??", hän on itse ryyppyreissussa sekä edeltävän että seuraavan vkonlopun)ja teen tämän vain ja ainoastaan kostaakseni miehelleni (??)ja se on kipeetä yms.yms. Sama juttu ollut ennenkin jos olen johonkin päässyt lapsilta lähtemään...

Onko muiden miehet tällaisia?? Miehellä on oikeus mennä paljon (mikä onkaan sit paljon?), naisellakin sama oikeus puheentasolla, mutta ei sitten oikeastaan kuitenkaan...  Hirveintä tässä on se että saa mut välillä tuntemaan itseni siksi "epänormaaliksi ja sairaan mustasukkaiseksi huonoksi ihmiseksi". Kuulemma kukaan hänen kavereidensa vaimoista ei valita tällä tavalla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:05"]

Ihan hyvä. Kuulostaa aika kontrolloivalta toi sun mies. Miettisin itse eroa. Kyllä säkin saat mennä jos haluut. Näytä sille närhen munat!

[/quote]

Ap ei siis mielestäsi halua kontrolloida miestään? Ai niin, miesvihapalsta, ja jutut sen mukaisia.

[/quote]

Jos tämä mielestäsi on miesvihapalsta ja olet mies/nainen joka ihailee miehiä itseään arvokkaampina niin voinet etsiä itsellesi vaikka jonkun muun palstan.
Naisvihapalstojakin on netti pullollaan, sinne vaan keventämään sydäntä.

Vierailija
2/8 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä. Kuulostaa aika kontrolloivalta toi sun mies. Miettisin itse eroa. Kyllä säkin saat mennä jos haluut. Näytä sille närhen munat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ihan normaalilta kuulosta. Parisuhteessa otetaan toinen huomioon ja se tarkoittaa sitä, että MOLEMMAT saa mennä kavereiden kanssa, mutta ei todellakaan montaa kertaa kuukaudessa säännölliseesti ja yhteisiäkin reissuja tehdään. Eikä niin, että kun sä päätät lähteä jonnekin, niin mies keksii, että juuri sinä viikonloppuna haluaakin olla sun kanssa. Menet tietysti sinne reissuusi ja pidät kunnolla hauskaa. Sun miehes lähettelee sulle todennäköisesti koko matkan ajan marttyyri- ja vittuiluviestejä, joten suosittelen laittamaan lapset sellaiseen hoitopaikkaan, että ovat oikeasti hyvässä hoidossa ja voit itse sulkea puhelimen ja antaa lastenvahdeille kaverin numeron, jotta sut saa kiinni, jos lapsille tulee oikeasti joku hätä.

Mun mielestä jo se, että parisuhteessa toinen hajottaa toisen itsetuntoa, kertoo siitä, että kaikki ei ole kunnossa. Jos toinen murentaa sua pala palalta, niin kohta olet ihan olematon sätkynukke, jolla ei ole omia mielipiteitä ollenkaan.

Mä en olisi tuollaisen miehen kanssa. Mä vaadin kunnioitusta puolisoltani.

Vierailija
4/8 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika narsistinen tyyppi. Hankkiutuisin eroon vielä kun oma mielenterveys on tallella.

Vierailija
5/8 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikki käsivarteen.

Vierailija
6/8 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvältä kuulosta.

Vierailija
7/8 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla tollasessa parisuhteessa! Teillä on jo noin hankalaa nyt, kun suhde on melko tuore ja olette asuneet yhdessä vasta puoli vuotta. Mieti, mikä on tilanne sitten, kun teillä on ehkä yhteisiä lapsia ja olette olleet yhdessä 10 vuotta. Tilanne ei ainakaan tule olemaan parempi. Nyt nainen: ryhtiliike ja äijä ulkoruokintaan ja heti!

Vierailija
8/8 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 13:05"]

[/quote]

Ap ei siis mielestäsi halua kontrolloida miestään? Ai niin, miesvihapalsta, ja jutut sen mukaisia.