Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia ovat nykyään teidän nuoruuden hottikset?

Vierailija
03.12.2021 |

Satuin aivan sattumalta törmäämään teini-iän ihastukseen, joka oli kaikkien poikien märkä uni. Ihan kiva nainen ja mukava oli jutella, mutta uskallan sanoa, että kävi tuuri, ettei meistä ikinä tullut pari. Kauneus oli jo hyvää vauhtia karissut, koulut oli jäänyt vähän kesken ja oli töissä aivan yhdentekevällä matalapalkka-alalla. Jos vertaisin vaimooni, niin vaimoni pesisi hänet ”tasoltaan” 6-0

Jäin miettimään käykö näin muillekin niille nuoruuden kuumille tytöille/pojille, joiden elämän huippuhetki oli teini-iässä?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin aika tanakoita.

Vierailija
2/66 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, näillä on sydämentahdistimia, ruusu jalassa, pallomaha, diabetes ja alkoholiongelmia. Vain muutamia mainitakseni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilasta jo vapautunut, näin kuulin. Oli kuuminta hottia 30 vuotta sitten.

Vierailija
4/66 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pari hottista, joista tykkäsin, ovat edelleen hottiksia. Onneksi oma mieskin on ihana.

Vierailija
5/66 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjoo, olen stalkannut esim mun opiskeluaikaisia poikkiksia. Onhan ne ny herrajjumala paksuja ja ryppyisiä. Jotkut trollaa omalla nimellään keskustelupalstoilla jotain persunylkytysfantasioita. Uuh, juuei. Aika tyytyväinen olen että ymmärsin etsiytyä parempaan seuraan.

Vierailija
6/66 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella ne lantiofarkkuja käyttävät hottikset eivät koskaan edes puhuneet niille kilteille pojille. 🥺

Vierailija
7/66 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioaikainen hottis on yhä ilo silmälle nyt 20 v. myöhemmin, mutta muuten ei ole muuttunut yhtään. Jos lukiossa ei muuta tehnyt, kuin lautaillut tai skeitannut, se oli hienoa, mutta kun kohta nelikymppisen elämässä ei muuta sisältöä ole, se ei ole kovin cool.

Vierailija
8/66 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän näyttelijämieheen olin aikanaan ihastunut:

https://tumblrgallery.xyz/tumblrblog/gallery/467495/2.html

... Ja tältä hän näyttää nykyään:

https://www.usmagazine.com/entertainment/pictures/brendan-fraser-throug…

Vierailija
9/66 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kundit joita pidin nuorena hyvännäköisinä ovat sitä edelleen. Näkee että pitävät huolta kunnostaan ja muutenkin ulkonäöstään. Yhdellä on aika erikoinen tyyli tätä nykyä mutta hauskasti sopii hänelle sekin.

Olen alle kolmekymppinen.

Vierailija
10/66 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on ”ukkoontuneet”, jotkut edelleen hot.

Työt ja koulutukset ei minulla tässä arviossa paina eikä kiinnosta, mutta menestyneimpiä tuli niistä jotka eivät olleet mitenkään hot.

Joskus olen miettinyt, että aika harvoin hotit miehet menestyy, ja miettinyt olisikohan syynä ihan se, ettei niillä ole tarvetta menestyä, kun saavat sosiaalisen elämän, kauniin naisen/naisia jne. ilmankin?

Todella harvoin miehillä kulkee käsikkäin raha ja ulkonäkö, yleensä se on selkeästi joko-tai.

Vierailija
11/66 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut miehet vanhenee kuin viini… Et oo kuullut palstalla?

Vierailija
12/66 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiivistää hyvin, mitä monille käy vanhetessa.

Katsoin juuri Netflixistä ”Linna jouluksi”-elokuvaa jossa näyttelee 57-vuotias Brooke Shields ja mietin, että haluan olla itsekin sitten sen ikäisenä sellainen, mutta todellisuus ikääntymisestä on enempi tuota tasoa kuin linkin kuvissa.

Vierailija
13/66 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M36

Yhden suositun näin Citymarketin kassalla töissä. Tupakkaa poltti jo seiska luokalla ja viinakin maistui. Ja se kyllä näkyy. Tämä entinen "suosittu" oli hyvinkin kulahtanut. Juurikin epäterveellisesten elämäntapojen takia. Paksut meikkivoiteet ja pilalle värjätty tukka ei ainakaan raikastaneet vaikutelmaa.  

Vierailija
14/66 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kundit joita pidin nuorena hyvännäköisinä ovat sitä edelleen. Näkee että pitävät huolta kunnostaan ja muutenkin ulkonäöstään. Yhdellä on aika erikoinen tyyli tätä nykyä mutta hauskasti sopii hänelle sekin.

Kyllä se siitä muuttuu. Olette vielä nuoria.

Vierailija
15/66 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies joutuu yksin kotiin

Vierailija
16/66 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etupäässä kuolleita.

Vierailija
17/66 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/66 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä koska en ole nähnyt heitä nuoruuden jälkeen enkä ole yrittänyt etsiä netistä koska ei kiinnosta.

Vierailija
19/66 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 25 v sitten hottikset on kyllä  edelleen hottiksia, ihme kyllä. Vähän ajan patinaa vain.

Vierailija
20/66 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”joita pidin nuorena hyvännäköisinä”

”olen alle kolmekymppinen”

Toinen ei sovi joukkoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi