Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krapulassa töihin lastentarhaan

Vierailija
05.03.2015 |

Iltavuoro alkaa kohta ja taas tuli juhlittua. Mitä vinkkejä teillä on krapulan poistamiseen/peittämiseen? Krapulap*skalla olen jo käynyt, koska sehän se vasta haiseekin ihon peitteiden alta. Persiljaa olen syönyt myös. Muuta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:52"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:32"]

Töissä käyminen krapulassa ei tietääkseni ole kiellettyä.

[/quote]

Kyllä se taitaa aikaa montaakin alaa haitata, jos krapulassa työskentelee.

Kiva mennä vaikka leikkaukseen, kun kirurgi kaameessa kankkusessa  -  eikö ??

[/quote]

Oireet ja toimintakyky ratkaisevat. Lapsia voi paimentaa pienessä krapulassakin, kirurgin ei soisi leikkaavan huonovointisena, oli syynä alkoholi tai ei.

Vierailija
22/25 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 12:46"]

Krapulapaska haisee ihon peitteiden alta? Mielenkiintoista.

[/quote]

No tottakai jos sisälläsi on jotain niin etovan hajuista kuin krapulapaska, niin kyllähän se haju sieltä puskee. Vai miten selität "vanhan viinan" hajun?

[/quote]

Musta tuntuu, että toi sun teoria on jotekin väärä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postafen pahoinvointilääke, Buranaa, B-vitamiinia ja monivitamiini porejuomalla alas... Sitten vaan suihkun kautta töihin :) Tällä keinolla olen itse jopa aamuvuoroon mennyt päiväkotiin töihin.

Vierailija
24/25 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään ihminen joka  oikeasti töissä PÄIVÄKODISSA ei kutsu sitä lastentarhaksi. Se ei ole ollut lastentarha sitten -70-luvun

Jaahas.. oon 80-luvulla syntynyt ja kyllä mä aina oon lastentarhoja  kutsunut lastentarhoiksi ja kutsun vieläkin jos lapsi menee tarhaan.. Mikä juttu  tää nyt on?

Vierailija
25/25 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia en juo jos työaamu seuraavana päivänä. Työskenten itsekin lasten parissa ja mua ainakin hävettäisi mennä viinan hajuisena duunin.

Mä taas pohdin miten ihanaa mahtaa olla siellä lapsilauman keskellä kaameassa kankkusessa. Omien lasten kanssa krapula oli ainakin niin hirveä kokemus ettei ikinä enää. Joten fiiliksen täytyy olla monin kertainen kun kyse on useasta vieraasta tenavasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi