Muistoja perjantaidiskoista ajalta kun olit 15-25-vuotias
Siellä ne jännä jennat tanssivat pahispoikien kanssa. Kiltimmät pojat eivät uskaltaneet tulla paikalle, tai jos tulivat niin katselivat vain seinänviereltä. 🥺
Kommentit (5)
Ekan kerran olin paniikissa, tylsissä kouluvaatteissa. Musasta tykkäsin, sitten astuin purkkaan enkä päässyt irti.
Kovat jätkät osoitteli, nauroi ja heitteli pähkinöillä.
Vislas myös.
Toka kerran meinasin rusentua kun Ihmislauma odotti diskoon pääsyä ja täysurpoportsarit kulki ASEET vyöllä ja tallasi yhdenkin tytön käden päälle sen yrittäessä sisään.
Kolmas kerta kiskoin elämäni kännit ja musiikki, valot, värit... 😍
Yhdessä diskossa musta dj soitteli bluesia ja swampmusaa. Savukone savutti.
Sateenkaaribaarin poke vei illan päätteeksi kotiin ja juotiin kaakaot eikä muuta. Alkoi sellaiset ilmavaivat että oksat pois. Pidättelin, hiki virtas.
Heitti mulle pallon, ja vuoden päästä rohkaistuin kysymään... No, oli jostain syystä kyllästynyt odottelemaan ja palannut tyttiksen kanssa yhteen.
Paljon tuli käveltyä kaupungin yössä, ja muutama seksikohtaus porttikongissakin nähtyä.
Kivaa aikaa. 😝
Me tanssittiin taskulamppudiscossa ringissä ja siihen keskelle heitettiin vaatteita, kun pojat roikku puolapuissa.
Sopivat kännit tuli vedettyä ja sitten joraamaan. Joskus tuli mällit housuun kun tanssittiin hitaita ja hierottiin toisiamme.
Aikamoinen ikähaitari. 15-vuotiaana olin teini, mutta 25-vuotiaana minulla oli jo kaksivuotias lapsi. Perjantaidiskot eivät ole ikinä kiinnostaneet.
niin