Mitä arvoja edellytät elämänkumppaniltasi?
Kommentit (27)
Rationaalisuutta, vapaamielisyyttä, arvoliberaalisuutta, ahkeruutta ja itsenäisyyttä.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:45"]
Hyvää sydäntä.
Ei sen kummempia arvoja.
Ja siis sainkin sellaisen elämänkumppanin, kiitos kohtalo!
[/quote]
Ei riittäisi kyllä minulle.
Luottamus on tärkeä, senkin voi uudestaan rakentaa jos katkennut. Hyvä sydämmisyys, tahtoo vain hyvääbminulle ja tahtoo minun parastani, tämä näkyy sitten arjessa mukana elmämisenä. Nuorena lapsettomana ihminen on erilainen ja kasvaa(toivottavasti) sitten lasten mukana perhekeskeiseksi. Huumorintaju ja ahkeruus tärkeä.
Luottamus on tärkeä, senkin voi uudestaan rakentaa jos katkennut. Hyvä sydämmisyys, tahtoo vain hyvääbminulle ja tahtoo minun parastani, tämä näkyy sitten arjessa mukana elmämisenä. Nuorena lapsettomana ihminen on erilainen ja kasvaa(toivottavasti) sitten lasten mukana perhekeskeiseksi. Huumorintaju ja ahkeruus tärkeä.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:58"]
Ettei jakais pillua jokaiselle vastaantulevalle, mutta yritäppä löytää sellainen tänäpäivänä..
[/quote]
Mutta sulle pitäis jakaa?
Miksi naisten seksuaalisuus on joillekin miehille niin suuri uhka? Ei kovin miesmäistä minusta.
M30
[/quote]
Tässä näette yhden ovelan vastauksen, joka tuskin on mies. Hänkään, olettaen hänet mieheksi, ei haluaisi 'anteliasta' naisekseen
M30, toivoen jakamista samoilla tasoilla.
Kristilliset arvot jollakin lailla elämänkumppanin ollessa kyseessä. Muuten olen toisaalta aika avoin erilaisille asioille ja ihmisille. En tykkäisi liian rajoittuneesta kumppanista. Pinnallisuus on minulle piinallisuutta ainakin liiallisena, sekin vielä.
ehdttoman oikeudenmukainen, elää kuten opettaa, pyrkii aina toteuttamaan korkeinta mahdollista moraalia jokaisessa asiassa, ei hyväksikäytä ihmistä tai eläintä edes välillisesti, rakastaa seksiä ja erotiikkaa mutta ei hyväksy niiden halventamista kaupallisuudella, kohtee ihmisyyttä ihmisessä päämääränä