Mitä arvoja edellytät elämänkumppaniltasi?
Kommentit (27)
Perhekeskeisyyttä, ahkeruutta, rehellisyyttä ja saman elämänkatsomuksen eli uskon jakamista. Tällaisen miehen löysin onnekseni jo nuorena :)
Uskooni kuuluu että perhe voi olla ikuinen ja kuoleman rajat ylittävä jos avioliitto sinetöidään oikealla valtuudella. Siksi en olisi voinut koskaan mennä naimisiin miehen kanssa joka ei jakaisi tätä uskoani sillä silloin meidän avioliitto olisi päättynyt kuolemaan.
Pitää arvostaa kulttuuria, sivistystä, eläimiä ja elämästä nauttimista. Sellainen spartalainen rahkalla ja itsensä haastamisella elävä sali- ja urabimbo olisi täysin mahdton kumppani.
Hemoglobiini oltava yli 160 ja CRP alle 5.
Rehellisyys, avoimuus muille ja maailmalle, epäsovinnaisuus ja vapaaehtoinen lapsettomuus sekä kiinnostus omaa työtä kohtaan, menestymisen halu ja seikkailullisuus. Sellainen mies olisi upea :)
Antaa pillua eikä koskaan leikkaa kananpersetukkaa.
Ettei jakais pillua jokaiselle vastaantulevalle, mutta yritäppä löytää sellainen tänäpäivänä..
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:58"]
Ettei jakais pillua jokaiselle vastaantulevalle, mutta yritäppä löytää sellainen tänäpäivänä..
[/quote]
Niitä löytyy paljon. Ei tosin 'onnelasta'...
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:50"]
Pitää arvostaa kulttuuria, sivistystä, eläimiä ja elämästä nauttimista. Sellainen spartalainen rahkalla ja itsensä haastamisella elävä sali- ja urabimbo olisi täysin mahdton kumppani.
[/quote]
Mites kun minä arvostan kulttuuria, sivistystä, eläimiä ja tosiaan nautin elämästä täysin rinnoin. Ja haastan itseäni myös salilla ja ammatillisesti sekä luonnollisesti syön myös terveellisesti ja tavoitteellisesti suurimman osan aikaa.
Miksi nuo ovat mielestäsi toisensa poissulkevia asioita?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 22:56"]
Rehellisyys, avoimuus muille ja maailmalle, epäsovinnaisuus ja vapaaehtoinen lapsettomuus sekä kiinnostus omaa työtä kohtaan, menestymisen halu ja seikkailullisuus. Sellainen mies olisi upea :)
[/quote]
Unohdin laittaa seksikkyyden vielä listaani, mutta sehän on niin subjektiivista kuka mitäkin pitää seksikkäänä.
Miksi alapeukut? :O Tuohan on vain minun mielipiteeni unelmien miehestä eikä mikään oikein/väärin -vastaus.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:01"]
[/quote]
Mites kun minä arvostan kulttuuria, sivistystä, eläimiä ja tosiaan nautin elämästä täysin rinnoin. Ja haastan itseäni myös salilla ja ammatillisesti sekä luonnollisesti syön myös terveellisesti ja tavoitteellisesti suurimman osan aikaa.
[/quote]
Kuulostat kyllä aika vitun kuivalta luvalla sanoen.
Jo se että sinunkaltaisesi menestyjä jaksaa puuttua johonkin randomiin av-kommenttiin kertoo aika paljon. Taidat olla oikea "naisten rockefeller" :DD
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:01"]
[/quote]
[/quote]
Ensin mainitut asiat ovat sellaisia, joita kumppanilta haluan, jälkimmäiset sellaisia, joita en halua.
[/quote]
Olisiko mahdollista, että te lassukat menisitte jonnekin muualle rinkirunkkaamaan.
Kukaan ei ihan oikeasti kaipaa teitä tänne.
[/quote]
Mutta sulle pitäis jakaa?
Miksi naisten seksuaalisuus on joillekin miehille niin suuri uhka? Ei kovin miesmäistä minusta.
M30
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:00"]
[/quote]
Niitä löytyy paljon. Ei tosin 'onnelasta'...
[/quote]
Täältä löytyy yksi 24-vuotias kaunotar. Kyllä ihan Showroomit ja Teatterit tulee aina käytyä läpi ja jopa kaduilta tullaan iskemään. Olisin kyllä munaa saanut vaikka millasilta komistuksilta, mutta ihan oikeasti mikään fyysinen puoli tuntemattoman kanssa ei voisi vähempää kiinnostaa. Vaadin myös mieheltä älykkyyttä ja vaikutuksen tekoa. Herrasmiehet ovat mieleeni. Tosiaan itselläni vain kolme eri kumppania ollut. Eli kyllä meitä vain löytyy!
1. Hoitaa omat raha- asiat
2. Rakkaus minua kohtaan
Sellaiset kuin että tykkää samasta musiikista ja leffoista kuin minä...Joo, musiikki on tärkeä, mutta leffat? Mä luen kirjoja ihan koko ajan, en silti vaadi että joku toinenkin niitä lukisi.
Joo. mä jankutan, unohdin jo kysymyksenkin. Olen vuorotyöläinen, jee! Kaksi vapaata:).
Älkää ottako noin vakavasti elämää- Te mittailette toistenne elämää täällä. ok. Mä lämmitän mikrossa hampurilaisen. Mies oli ostanut minua varten:). Viikko sitten sanoin et ois kiva syödä joskus hampurilaisia tms. Tarkoitin snagarilta jotain hampurilaista. Ei ole enää sellaisia mestoja. No, mikrohampurilaisen oli ostanut. Juu hieno ajatus.
Moi. Saa haukkua vapaasti. Mä olen kylmähermoinen ihminen. Tai ainakin kylmähermoinen.
Ihan mahtava mainos tuo joku mehumainos, se apina tanssii ja laulaa:).
Liberaaleja, humaaneja arvoja. Ei missään tapauksessa uskonnollisuutta, sillä se on valitettavan usein ristiriidassa edellisten kanssa. Ekohenkisyys plussaa.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:14"]
[/quote]
Mutta sulle pitäis jakaa?
Miksi naisten seksuaalisuus on joillekin miehille niin suuri uhka? Ei kovin miesmäistä minusta.
M30
[/quote]
Hyvä vastaus! Ärsyttää juurikin nuo miehet, joille pitää olla seksiä, mutta sitten ei saisi olla halukas.
Arvojen tulee olla puhtaat ja aatteelliset.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 23:07"]
[/quote]
Olisiko mahdollista, että te lassukat menisitte jonnekin muualle rinkirunkkaamaan.
Kukaan ei ihan oikeasti kaipaa teitä tänne.
[/quote]
Minuakaan eivät nuo lassukkakommentit ihastuta, mutta eivät kyllä ärsytäkään. Siinähän kirjoittelevat, kiva katsoa, kuinka monella palaa käämit. Mutta se mikä oikeasti ärsyttää, ovat nämä keskustelupoliisit, jotka tulevat kertomaan kaikkien puolesta, keitä täällä kaivatatan ja keitä ei. Menkää te mieluummin jonnekin täältä ja tulkaa takaisin sitten, kun on muutakin sanottavaa kuin komentaa muita pois.
Hyvää sydäntä.
Ei sen kummempia arvoja.
Ja siis sainkin sellaisen elämänkumppanin, kiitos kohtalo!