Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kulkeeko pettäminen geeneissä?

Vierailija
03.12.2021 |

Mun isä oli/on pettäjä, petti mutsia tosi paljon suhteen alusta loppuun. Mä oon tosi samankaltainen luonteeltani kuin isäni, (oon nainen), ja olin isän tyttö. Noh oon miettinyt, että kulkeeko se luonteenpiirre geeneissä, koska se pelottaa mua, että muutun samanlaiseksi. Koska mulla on semmosia unia ja ajatuksia, mutta mä en tee mitään, koska en halua olla sellainen. Siks miettinyt pitäiskö erota ja elää sinkkuna elämän loppuun.. etten varmasti satuta ketään, koska näin lapsena kuinka pahasti se sattuu toista osapuolta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pettäminen liity geeneihin, mutta k-päisyys, itsekkyys, tyhmyys ja tunnekylmyys voi kyllä periytyä.

Vierailija
2/11 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Isoisäni oli naimisissa 3 kertaa ja isäni ehti mennä naimisiin 4 kertaa.

Tai sitten isämme sai vaan hieman omituisen miehenmallin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan sarjapettäjäisän pojat ovat sarjapettäjiä. Näihin tosin liittyy vielä se että isä ollut uraorientoitunut ja siksi paljon kotoa poissa lasten ollessa pieniä. Niillä pojilla ei siis ollut arjessa läsnäolevaa isää.

Vierailija
4/11 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi periytyä, liittyy kuitenkin luonteenpiirteisiin. Samoin myös korkean libidon omaavat saattavat ajautua pettämään useammin.

Vierailija
5/11 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai saalistusvietti voi perityä? Tai ainakin se että on miehellä korkeat testot. Nehän korreloivat pettämistaipumuksen kanssa.

Vierailija
6/11 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pettäminen liity geeneihin, mutta k-päisyys, itsekkyys, tyhmyys ja tunnekylmyys voi kyllä periytyä.

Miten voit olla siitä noin varma?

Vierailija
7/11 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämiselle altistavat persoonallisuudenpiirteet varmasti periytyvät.

Vierailija
8/11 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että alttius ,esim. alkoholinkäyttö. periytyy ja on hengellistä alkuperää.

Vierailija
9/11 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen ei ole geeneissä.

Vierailija
10/11 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet puolet isäsi geenejä. Petin itsekin nuorena ja tyhmänä, mallin sain isältä. Jossain vaiheessa tulin järkiini ja totesin että tällä metodilla ei saa aikaan kuin tuhoa ja vihaa. Viimeiseen 25 vuoteen en ole pettänyt, eroan mieluummin kuin petän. Oikeastaan säälin pettäjiä, heillä ei ole kaikki kunnossa pään sisällä.

Vierailija
11/11 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämiselle altistavat persoonallisuudenpiirteet varmasti periytyvät.

Kuten rapetus ja huijaaminen