Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi helvetti mikä päivä..

Vierailija
04.03.2015 |

Lapsi ja mies oksennustaudissa. Koko päivän tottakai niitä passannut ja siivonnut jälkiä. Nyt kun kaikki muut ovat nukkumassa ja sais itsekkin levähtää niin enköhän itsekin alkanut ripuloimaan. En jaksa tätä!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita jaksaa:-) Yritä saada nukuttua! Huomenna helpottaa, ainakin muilla, joten pääset helpommalla.

Vierailija
2/6 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamisia ap! Meillä 1v. ikäinen sisäkissa (tyttö), joka on alkanut kuseksimaan joka paikkaan.. 2x mun paidan päälle, meidän sänkyyn, 2x sohvalle ja 4x vauvan pinnasänkyyn! Että ottaa päähän. Sillä on kiima-aikakin nyt, mutta jos toi jatkuu niin lekuriin soitetaan. Anteeksi avautuminen, oli pakko tää tunne purkaa jonnekin. Toivottavasti teillä selätetään tauti nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Oksennustautia en toivoisi kenellekään. Muista juoda, ja syödä mitä kykenet, hedelmäpiltit, mehujää jne.. Suolakeksit oli aika jees kun itsellä alkoi olo helpottamaan!
Koita nyt levätä!

Vierailija
4/6 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä! Piristi vähän mieltä <3 yritetään parantua nopeesti. Ap.

Vierailija
5/6 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat nukuttua! Toi on tosi kurjaa :(

Mutta silti ehkä parempi noin, kuin että olisit joutunut hoitamaan lapsen samalla kun itse oksennat ja ripuloit. Mulle on kerran käynyt niin, olen kolmen lapsen yh ja oltiin samaan aikaan koko porukka ihan hirveässä vatsataudissa. Lapset hoidin kontaten ja yritin saada pienetkin uskomaan, että kylppärin lattialla makaaminen on ihan kivaa :D Luulin oikeasti että kuolen siihen touhuun, mutta tässä sitä vaan porskutetaan :D

Vierailija
6/6 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla särkee hammasta niin etten tiedä saanko nukuttua... Vittu. Alkoi ykskaks tämän illan aikana ja alati pahenee..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi