Mp nenän kaivaminen hengellisessä tilaisuudessa
Niin sanokaa vaa mielipide siitä kun aikunen nainen ja mies vanhempien kans hengellises tilaisuudes ja kaivaa antaumuksella nenää kun ympäril ihmisiä xd
Pls kysyn tosissani sit : D
Kommentit (9)
plus joskus tää nainen ja mies viheltää myös siel tilaisuudes tai esim konsertissa
Kyllä ja ei. Pidän sellaista käytöstä itse tahdittomana olipa kyseessä hengellinen tilaisuus tai mikä tahansa muukin julkinen tapahtuma, mutta en sitä kuitenkaan näe sellaisena että kovin kauaa jaksaisin miettiä moista. Eri ihmisillä kuitenkin vain on erilaiset käytöstavat kuin vain sellaiset joita itse pidän arvossa.
Eipä mitään, ole hyvä. Mukavaa että käyt hengellisissä tilaisuuksissa, toivottavasti jatkossakin! Siunausta :)
Tysm, oon uudestisyntynyt elävässä uskossa vielä. Ja mun tehtävä on auttaa köyhiä.
Luulin, että Mp on Moskovan patriarkka... Kirill taitaa olla nimeltään hän. Näin sieluni silmin vanhan partasuun kallisarvoisessa kulkakirjaillussa asussa kaivamassa nenää. Kerrankos ne suitsukkeensavut kutittavat.
Suosittelen ennen muiden arvostelua kehittämään omaa taitotasoa. Aloita kirjoitustaidosta.
siis mielipide siitä kun molemmat aikunen nainen ja mies ovat vaikka omien vanhempien kanssa jossain esim hengellisessä tilaisuudessa ja sitten tämä mies ja nainen kaivavat siellä nenää muiden ympärillä xd onko ok? :p