Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko työtön?

Vierailija
04.03.2015 |

Miksi?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön. Siksi koska sain jostain kumman syystä kenkää yt-neuvottelujen tuloksena. Olen yrittänyt päästä osaamistani vastaaviin töihin mutta heikolta näyttää talouden puolesta. Puhelinmyyntiä, mäkkäriä sekä siivousta en ole suoraan sanottuna edes harkinnut, koska tiedän jo sen verran elämästä, että tällaista nelikymppistä asiantuntijaa, jolla pitkä ja ansiokas työhistoria ihan muulla alalla ei palkata niihin hommiin. Yrityksen perustamisen olen käynyt läpi; SWOT-analyysini sanoo että sekään ei tällä hetkellä kannata.

Vierailija
2/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa tehdä töitä. Ihan perseestä olla jonkun pompotettavana. Mielummin olen kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen opiskelija.

Vierailija
4/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Reilu 4 vuotta olen ollut kotona lapsen kanssa. Kesäkuussa alkaa uusi työ.

Vierailija
5/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja kyllästyi satojen työhakemusten lähettämiseen. Jostain vastatiin hakemukseen toisita ei kuulunut mitään. Muutamassa juoksutettiin henkilökohtaisiin tapaamisiin, jopa 2- 3 kertaa ja vastaus oli ei tällä kertaa osunut sinuun.

Ihan kuin pelaisi lottoa, joko se täysiosuma tulisi.

No tosin olen jo 55 ja en kait sen takia ole ensisijainen ja varteenotettava työntekijä.

Niitä työkkärin kursseja olen käynnyt aktiiviseti 4 - 5, mutta ei ne mitään työtä tuo.

Nyt odottelen mitä elämä tuo tullessaan ja katselen uutisia uusista yt-neuvotteluista ja kuinka surutta vähennetää lisää porukkaa työmarkkinoilta pois.

Vierailija
6/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Yt-neuvottelut koituivat minun ja 20 muun kohtaloksi. Aloin heti opiskelemaan kylläkin työttömäksi jäätyäni.. Kai siis olen opiskelija enemmänkin...

Vierailija
7/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mulla on pakko-oireinenhäiriö, paniikkihäiriö, kiertäjäkalvosimen oireyhtymä, ahdistuneisuushäiriö, masennus, pco,astma, atooppinen ekseema, allergioita, hajusteyliherkkyys ja fibromyalgia mutten pääse sairaseläkkeelle kuulema.
-24 vuotias nainen

Vierailija
8/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ollut nyt noin 6kk. Firma vähensi työntekijöitä. Työsuhteessa olin ollut samassa firmassa vuodesta 2007 lähtien mutta niin vain tilanteet muuttuvat. Saa nähdä alkoiko tästä alle kolmikymppisenä jo se eläkkeen odottelu vai vieläkö tässä elämässä työllistyn.

Vierailija
9/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ja aion pysyäkin työttömänä.

Vierailija
10/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, paremmat tulot työttömänä kuin hoitovapaalla. Jos olisin ollut vakityössä, olisin tietysti jäänyt hoitovapaalle. Tein kuitenkin 5 vuotta sijaisuuksia ennen äitiyslomaa.

Vierailija
11/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön, koska en ole saanut töitä. 

Vierailija
12/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:42"]

[/quote]

MENE TÖIHIN!!!!! PUMMI LOINEN!!!!

Vierailija
13/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:16"]Olen. Mulla on pakko-oireinenhäiriö, paniikkihäiriö, kiertäjäkalvosimen oireyhtymä, ahdistuneisuushäiriö, masennus, pco,astma, atooppinen ekseema, allergioita, hajusteyliherkkyys ja fibromyalgia mutten pääse sairaseläkkeelle kuulema.
-24 vuotias nainen
[/quote] niin ja mikä sua oikeasti estää menemästä töihin?

Vierailija
14/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En just nyt, taskussa on työsopimus loppuvuodeksi. Sitä ennen olin vajaan vuoden työttömänä.

Täällä ei ole suuremmin vakituisia paikkoja ole tarjolla enkä toista kertaa halua työn perässä muuttaa kun lapset on vielä koululaisia.

Vierailija
15/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa. En tarvii kun vuokran ja ruokaa ja saan sen työttömänäkin.

Vierailija
16/19 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistun vasta amiksesta. En tiedä jatkanko amkiin vai pääsenkö töihin.

Vierailija
17/19 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Onneksi määräaikaisia on riittänyt sen verran, että pysyn vielä pitkään ansiosidonnaisella. Kun taas 500 päivää alkaa täyttyä, on pakattava reppu ja lähdettävä töihin johonkin, ehkä sellaiseen paikkaan johon kukaan muu ei suostu menemään.

Vierailija
18/19 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. En ole valmistumisen jälkeen saanut töitä edes Siwan kassalta.

Vierailija
19/19 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:42"]

[/quote]

MENE TÖIHIN!!!!! PUMMI LOINEN!!!!
[/quote]

Idiootti! Justhan edellinen sanoi, ettei ole SAANUT töitä! Eli menisi kyllä jos joku töitä antaisi, kuten allekirjoittanutkin.