Miesten logiikka, wtf???
Miehet selittäkää tyhmälle naiselle; kun lähdette esim baariin ettimään panoseuraa, ettekö kaikkein mieluiten ottais sitä baarin seksikkäintä naista sen rumimman ja lihavimman sijasta? Eikä kelpaa tekosyyksi mikään "rumalta saa helpommin". Vitut, mistä tiedätte kuinka puutteessa se kaunis nainen on ja odottaa vaan että miehet lähestyisi. Naiselle on suuri itsetunnon kohotus kun miehet lähestyy, joten miksi ruokitte niiden rumien ja lihavien naisten itsetuntoa panemalla niitä? Jos itse ajattelisin että lähtisin pokaamaan miestä vaikka nyt sieltä baarista, totta kai valitsisin "uhrikseni" sen joka miellyttää silmääni eniten. Selittäkää!
Kommentit (42)
Kyllä mä isken aina siihen kuumimpaan misuun. Oletko muuten kateellinen näille "rumille"?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:14"]Kyllä mä isken aina siihen kuumimpaan misuun. Oletko muuten kateellinen näille "rumille"?
[/quote]
Olen.
Luulenpa että kyse on siitä, että ajaisihan sitä mieluummin italiaisella urheiluautolla kuin käytetyllä japsilla, mutta jos vaihtoehto on kävellä sateessa tai ajaa sillä japsilla, niin kyllähän se japsikin hakkaa autottomuuden 100-0. Suomeksi siis, tosi harvalla miehellä riittää rahkeet niihin "seksikkäimpiin". Tulee vain paha mieli jos ensin katselee kauniita ja älykkäitä naisia ja sitten saa jotain tyhmää tavista.
Niin ja pakit tekee kipeää.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:14"]Kyllä mä isken aina siihen kuumimpaan misuun. Oletko muuten kateellinen näille "rumille"?
[/quote]
Olen.
[/quote]
Okei. Taidat olla kuuma misu ;)Tulen iskemään sinut baarissa
Mä taidan olla ruma ja lihava kun lähes poikkeuksetta miehet lähestyy baareissa :D
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:16"]Luulenpa että kyse on siitä, että ajaisihan sitä mieluummin italiaisella urheiluautolla kuin käytetyllä japsilla, mutta jos vaihtoehto on kävellä sateessa tai ajaa sillä japsilla, niin kyllähän se japsikin hakkaa autottomuuden 100-0. Suomeksi siis, tosi harvalla miehellä riittää rahkeet niihin "seksikkäimpiin". Tulee vain paha mieli jos ensin katselee kauniita ja älykkäitä naisia ja sitten saa jotain tyhmää tavista.
Niin ja pakit tekee kipeää.
[/quote]
Mutta mistä voit olla varma että pakit tulee aina kauniilta naisilta? Voihan rumaltakin tulla pakit, vai eikö se sitten tunnu pahalta?
Rumilta ja lihavilta naisilta saa parasta seksiä ever. He ovat vaivautuneet opettelemaan, miten miestä todella miellytetään. Kauniit naiset ovat sängyssä ihan lahnoja - ovat liian tottuneita siihen, että mies miellyttää heitä.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:13"]
Kaunis nainen saa seksiseuraksi niitä top 2 %:n miehiä, joten miksi ottaisi ruman? Ja ne kaikkein kuumimmat ja lisäksi vielä (!) luonteeltaan parhaimmat miehet kestävät naistenkin aloitteita, seksiin ainakin.
Jos jotkut ihan normaalit miehet hakevat seksiä, niin tavallisen näköiset ja rumat ovat varmin vaihtoehto.
[/quote]
Naiset ei ilmeisesti tiedä sitä, että suosituilla naistenmiehillä on tosiaan kaatoina toisinaan myös "vähemmän kauniita" naisia, kaunottarien lisäksi. Sen sijaan halutuimmat naiset tuskin edes katsoo muita kuin kaikista tavoitelluimpia miehiä päin!
Koska niissä vähemmän upeissa on enemmän sisältöä? Monesti kuullut juttua että oikein kuuma nainen (joka tietää tasan kuinka haluttua kamaa on) on niin täynnä itseään ja toisaalta mitään yritystä makkarin puolelta ei sitten löydykään. (Joskus olen kuullut mieheltä sellaisen totuuden, että päissään mies tavoittelee aina sitä kenet haluaa saada..eli ehkä et vain ole niin hyvä saalis kuin kuvittelet)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:14"]Kyllä mä isken aina siihen kuumimpaan misuun. Oletko muuten kateellinen näille "rumille"?
[/quote]
Olen.
[/quote]
Okei. Taidat olla kuuma misu ;)Tulen iskemään sinut baarissa
[/quote]
En ole. Mietin vaan että millä tavalla olen niin paljon rumempi kun muut "rumat".
Apua, oon pitänyt itseäni ihan menevän näköisenä ja sekin on kielinyt kun mua lähestytään usein... mutta olenkin siis vain ruma ja lihava? :( noh, onpahan aina seuraa silti....
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:20"]Koska niissä vähemmän upeissa on enemmän sisältöä? Monesti kuullut juttua että oikein kuuma nainen (joka tietää tasan kuinka haluttua kamaa on) on niin täynnä itseään ja toisaalta mitään yritystä makkarin puolelta ei sitten löydykään. (Joskus olen kuullut mieheltä sellaisen totuuden, että päissään mies tavoittelee aina sitä kenet haluaa saada..eli ehkä et vain ole niin hyvä saalis kuin kuvittelet)
[/quote]
En todellakaan kuvittele olevani hyvä saalis. Päinvastoin. Mietin vaan että miksiköhän ei miehet sitten tule iskemään. Kaunis en todellakaan ole, mutta rumana luulisi että ottajia siis olisi.
En kyllä käy edes baareissa, mutta jos kävisin, niin varmasti menisin just kaikista rumimmalle naiselle jutteleen, koska ajattelisin että ehkä sille kelpais mun seura, kun taas just niillä kauneimmilla varmasti riittää sitä kysyntää ja eivät mua osais arvostaa.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:18"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:16"]Luulenpa että kyse on siitä, että ajaisihan sitä mieluummin italiaisella urheiluautolla kuin käytetyllä japsilla, mutta jos vaihtoehto on kävellä sateessa tai ajaa sillä japsilla, niin kyllähän se japsikin hakkaa autottomuuden 100-0. Suomeksi siis, tosi harvalla miehellä riittää rahkeet niihin "seksikkäimpiin". Tulee vain paha mieli jos ensin katselee kauniita ja älykkäitä naisia ja sitten saa jotain tyhmää tavista. Niin ja pakit tekee kipeää. [/quote] Mutta mistä voit olla varma että pakit tulee aina kauniilta naisilta? Voihan rumaltakin tulla pakit, vai eikö se sitten tunnu pahalta?
[/quote]
Koska niiltä on tullut pakit aina tähänkin asti! Jos tiedän että jonakin päivänä alkaa vielä sataa, tyydyn siihen japsiautoon ja lopetan haaveilun italialaisesta urheiluautosta, koska todennäköisesti en sitä saa vaan kastun vain...
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:24"]En kyllä käy edes baareissa, mutta jos kävisin, niin varmasti menisin just kaikista rumimmalle naiselle jutteleen, koska ajattelisin että ehkä sille kelpais mun seura, kun taas just niillä kauneimmilla varmasti riittää sitä kysyntää ja eivät mua osais arvostaa.
[/quote]
Silti hyvin usein baareissa se kaunein istuu yksin ja rumalla on kieli jonkun miehen kurkussa.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:19"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:13"]
Kaunis nainen saa seksiseuraksi niitä top 2 %:n miehiä, joten miksi ottaisi ruman? Ja ne kaikkein kuumimmat ja lisäksi vielä (!) luonteeltaan parhaimmat miehet kestävät naistenkin aloitteita, seksiin ainakin.
Jos jotkut ihan normaalit miehet hakevat seksiä, niin tavallisen näköiset ja rumat ovat varmin vaihtoehto.
[/quote]
Naiset ei ilmeisesti tiedä sitä, että suosituilla naistenmiehillä on tosiaan kaatoina toisinaan myös "vähemmän kauniita" naisia, kaunottarien lisäksi. Sen sijaan halutuimmat naiset tuskin edes katsoo muita kuin kaikista tavoitelluimpia miehiä päin!
[/quote]
Parhaimmat miehet harvoin haksahtavat rumiin naisiin ja voivat keskittyä laatuun määrän sijaan, koska saavat naiset pidettyä seksisuhteessa halutessaan. Aina myös löytyy kaunis nainen matkaan, jos mies on oikeasti tasokas. Jos on pelkkä wannabe suosittu panomies, niin lykkii nirsoilematta ja on niitä rumiakin kaatoja joukossa.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:26"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:24"]En kyllä käy edes baareissa, mutta jos kävisin, niin varmasti menisin just kaikista rumimmalle naiselle jutteleen, koska ajattelisin että ehkä sille kelpais mun seura, kun taas just niillä kauneimmilla varmasti riittää sitä kysyntää ja eivät mua osais arvostaa. [/quote] Silti hyvin usein baareissa se kaunein istuu yksin ja rumalla on kieli jonkun miehen kurkussa.
[/quote]
Seksiseuraa haettaessa haetaan helpon näköistä. Kaunis on älykkään näköinen, ei "huijattavissa" sänkyyn.
Hmm oma itsetuntoni ei todella ole kiinni baarissa tulleiden iskuyristen määrästä. Oikeastiko jonkun itsetuntoa nostaa, että joku tulee rohkasuryyppyjen jälkeen iskemään (taka-ajaksena usein yhden yön seksi)?
N22
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:26"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:24"]En kyllä käy edes baareissa, mutta jos kävisin, niin varmasti menisin just kaikista rumimmalle naiselle jutteleen, koska ajattelisin että ehkä sille kelpais mun seura, kun taas just niillä kauneimmilla varmasti riittää sitä kysyntää ja eivät mua osais arvostaa. [/quote] Silti hyvin usein baareissa se kaunein istuu yksin ja rumalla on kieli jonkun miehen kurkussa.
[/quote]
No mikä estää sinua itseäsi sitten menemään sinne miehen luokse, miksi pitää istua yksin ja odotella että sitä seuraa siunaantuisi.