Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen uupunut ja haluan toisen naisen

Vierailija
04.03.2015 |

Olen väsynyt tähän rutiinientäyteiseen perhe-elämään. Taas tulin töistä kotiin, ja vastassa oli väsynyt vaimo ja vähintään yhtä kiukkuisia lapsia ja miljoona tekemätöntä kotityötä. Jos onnistuisin löytämään jonkun sivusuhteen, se toisi varmasti piristystä tähän ankeuteen. Löytyykö vapaaehtoisia?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on minullakin tuollaisia ajatuksia vaikka olen perheenäiti. Ajatuksista ja fantasioista on vielä pitkä matka tekoihin. Elämä on uuvuttavaa, tylsää ja rutinoitunutta. Sivusuhde antaisi pientä potkua elämään. En silti koskaan tekisi niin, koska se on mielestäni moraalitonta itseäni, miestäni ja lapsiani kohtaan. 

Vierailija
22/28 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevaikutat sellaiselta, että et omaa perhettäsi kunnioita yhtään ! Kai siihen on jokin syy, jos vaimo ei ole hymyilevänä ovella vastassa ?! Voisit varmaan piristää häntä ja osallistua yhteiseen elämäänne. Tehkää ja eläkää yhdessä. Puhukaa ja toimikaa !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:53"]Oli nähtävästi aika hyvä provo. Osin totta, osin ei, mutta ärhäkkäät kommenttinne joka tapauksessa piristivät. Kiitos! :D [/quote]Ai niin, tästä taisi unohtua se "ap" lopusta. Sorry, olen newbie... ;) ap

[/quote]

heh heh... klassinen. tosi mielessä ollut liikkeellä, mutta kun kiinnostusta ei löytynyt kenessäkään, niin kääntää asian niin päin että en mä tosissani ollut. Miten läpinäkyvää :D

Vierailija
24/28 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoksikin huono. Kunnon provo antaa keskustelun kiehua, vastailee ja ruokkii keskustelua, ei mene liian överiksi vaan pysyy realistisella kusipäisyystasolla. Eikä missään nimessä paljasta olevansa provo, eikä varsinkaan siinä vaiheessa kun keskustelu on vasta alkamassa.

Vierailija
25/28 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpais.

Vierailija
26/28 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:46"]Provoksikin huono. Kunnon provo antaa keskustelun kiehua, vastailee ja ruokkii keskustelua, ei mene liian överiksi vaan pysyy realistisella kusipäisyystasolla. Eikä missään nimessä paljasta olevansa provo, eikä varsinkaan siinä vaiheessa kun keskustelu on vasta alkamassa.
[/quote]Vasta opettelen... ;) ap

Vierailija
27/28 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä vaimo jos uutta haluat. Senkin sika

Vierailija
28/28 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku alat koti-isäksi vaihteeksi niin voit laittaa kaiken kotona just niin upeaksi kuin haluat ja tulet onnelliseksi ja vaimosikin tulee ja elätte elämänne onnellisina loppuun asti. Ja voi sitä seksin määrää ja laatua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi