Miksi äijillä on nykyään paljon muslimipartoja?
Ukot näyttää ihan m amuilta noitten partojensa kanssa.
Kommentit (17)
Varalta. Vielä pitää hankkia sellaiset muhemetin synnytykseen tarkoiteut peluhousut ja toinenki akka. Vissiin joku 9-vuotias.
Pitää nähkääs olla valmis sillä Herra Ylhisyys käppäilee kohtapian tänne. Niin on kirjoitettu. Ja totisesti onkin !
Sielä joku parraton mies kateellinen. Ei se kaikille kasvakkaan, pitää olla maskuliininen!
Mulla on aina ollut parta. En koe sitä muslimien omimaksi asiaksi?
Se on pieni hujaus kun Suomi on islamilainen tasavalta,eli he mukautuvat. If you can't beat them,join them.
Pelottaako parta naisia? Ei se lähi-idän mongerrus ja puukolla uhkailu, vaan parta?
Vierailija kirjoitti:
Se on pieni hujaus kun Suomi on islamilainen tasavalta,eli he mukautuvat. If you can't beat them,join them.
Kaikki kotona?
Musl1m1 partoja?
Suomessa on ollut aina parrakkaita miehiä. Useat naiset käy kuumana tuuhean partaan. Tuuhea parta kertoo korkeasta testosteronista.
Vähän nyt kateus paistaa.
Huomasin kaulaparran kasvatettuani, että naiset eivät enää häiritse minua julkisilla paikoilla niin kuin ennen, ja päätin, että parta jää.
Toimii.
Ennemmin alan muslimiksi kuin ajan partani.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina ollut parta. En koe sitä muslimien omimaksi asiaksi?
Sama mulla. Aloin kasvattaa 17 vuotiaana ja nyt lähemmäs 50 vuotias.
Kohta naiset säkitetään ja laitetaan nyrkin ja hellan väliin.
Sopeutuu paremmin joukkoon. Suomalaisuus on katoavaa kansanperinnettä.
Huvittaa kun erään ulkoiluvarustetavaratalon ns militäärilarppaus-osastolla asioivat ovat järjestäen toistensa näköisiä ja jokaisella juuri tämä risuparta.
Viereisellä metsästys-osastolla väki on ihan normaalin näköistä, ja varmasti käpistelevät pyssyköitä ihan yhtä paljon kuin nämä "vaaralllisen näköiset" tapaukset.
😅 Kysymys on hipsterityylistä. Siinä tyylinä on retrovaatteet, kirpputorilöydöt, isot silmälasit, ruutupaidat, sekä huolitellut parrat tai viikset.
Mitä tulee partoihin ylipäänsä, niin partahan on miehillä ollut aina tärkeä ja jo Raamatussa Jumala kehotti omaisuuskansaansa olemaan sitä ajamatta. Minusta on kiva, että nykymiehet, nuoretkin, ovat taas innostuneet parrasta. On ollut pitkä ajanjakso välissä, kun parta ei ole ollut lainkaan suosittu.
Niillä saa positiivista erityiskohtelua
Huomattu on.
Muotia vissiin.