Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15 kg pois - miten?

Vierailija
04.03.2015 |

Juhannukseen mennessä tavoite -15kg. Vinkit otetaan vastaan!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluta enemmän kuin syöt.

Vierailija
2/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaamalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalorilaskuri.fi

Vierailija
4/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän kuin kulutat.

Vierailija
5/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootit:D tuskin tommosia vastauksia odotti. Tarkemmin? :D ei jessus...

Vierailija
6/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova on tavoite.

Itse olen onnistunut karistamaan 8 kg vuoden alusta kävelemällä (keskimäärin noin 20000 askelta päivässä). Sain joululahjaksi Polar Loopin ja se on kovasti innostanut liikkumaan. :) Samalla syöminenkin on automaattisesti vähentynyt jonkin verran, vaikka söin esim. 4 Runebergin leivosta ja 3 laskiaispullaa sesonkiaikana.

Vierailija
7/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu mitenkään. Itse olisin supertyytyväinen jos 10 kiloakin putoaisi, mutta se ei tule koskaan tapahtumaan koska aina jossain vaiheessa tulee nälkä. 

Vierailija
8/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaamalla itse olen 20kiloa laihduttanut vajaassa vuodessa

Vierailija
9/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrilett ja lähtee varmasti!

Vierailija
10/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnalla vaikutetaan yleiseen hyvinvointiin ja hieman nostetaan kalorinpolton astetta peruskulutuksessa. Todellinen laihduttaminen tapahtuu seuraamalla tarkkaan mitä syö. Eli ensimmäisenä ryhdyt seuraamaan mitä syöt täyttämällä ruokapäiväkirjaa ja seuraamalla syömiesi ruokien energian muodostusta. Sitten vain vaihdat suurimmat energiapaketit pienempiin ja jätät ylimääräiset napostelut pois.

Vierailija
11/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin sun pitää päättää ja ymmärtää mitä haluat ja kuinka tulet saavuttamaan tavoitteesi. Todennäköisesti se tulee olemaan vaikeaa, tylsää, pitkäveteistä ja turhauttavaa, mutta sun on vaan pysyttävä lujana.

Ite oon onnistunut pudottamaan itsekseni painoa (ja sittemmin pitämään kuntoa yllä) tekemällä selkeän viikko-ohjelman, jossa joka päivälle on merkitty tietty määrä liikuntaa (ti, to ja la 30 - 1h lenkki - vaikka kävellen, ke ja to jumppa), sekä opettelemalla säännöllisen ruokailurytmin. Syöminen oli mulla se suurin kompastuskivi, olin tottunut napsimaan välipaloja pitkin päivää ja sitten nälissäni hotkimaan paketillisen leipää illalla. Nykyään syön aamiaisen, lounaan, ehkä pienen välipalan (hedelmä, jogurtti) ja illallisen, ja mieliteko herkkuihin oikeastaan kadonnut itsestään.

Tsemppiä!

Vierailija
12/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:25"]Ensinnäkin sun pitää päättää ja ymmärtää mitä haluat ja kuinka tulet saavuttamaan tavoitteesi. Todennäköisesti se tulee olemaan vaikeaa, tylsää, pitkäveteistä ja turhauttavaa, mutta sun on vaan pysyttävä lujana.

Ite oon onnistunut pudottamaan itsekseni painoa (ja sittemmin pitämään kuntoa yllä) tekemällä selkeän viikko-ohjelman, jossa joka päivälle on merkitty tietty määrä liikuntaa (ti, to ja la 30 - 1h lenkki - vaikka kävellen, ke ja to jumppa), sekä opettelemalla säännöllisen ruokailurytmin. Syöminen oli mulla se suurin kompastuskivi, olin tottunut napsimaan välipaloja pitkin päivää ja sitten nälissäni hotkimaan paketillisen leipää illalla. Nykyään syön aamiaisen, lounaan, ehkä pienen välipalan (hedelmä, jogurtti) ja illallisen, ja mieliteko herkkuihin oikeastaan kadonnut itsestään.

Tsemppiä!
[/quote]

Kiitos! Salikortti löytyy ja tykkään kovista punttitreeneistä.ap

Vierailija
13/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaat lasten lautasen ja syöt sen mukaan.

Itse sain painon kohdilleen ennen armeijaa jotenkin näin:

- Pullat, limut pois

- kahvi/tee sokeri pois

- max 5 palaa leipää per päivä. Vain kolmelle levitettä/juustoa/leikkelettä

- klo 18 jälkeen vain hedelmiä/porkkanoita ym. kasviksia

Vierailija
14/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo paljon vettä! Sen lisäksi kasviksia, vihanneksia yms lisää ruokavalioon. Millainen ruokavaliosi on nyt?

Vierailija
15/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 16:59"]Juo paljon vettä! Sen lisäksi kasviksia, vihanneksia yms lisää ruokavalioon. Millainen ruokavaliosi on nyt?
[/quote]

Joo vettä pitää lisätä! Puuroa,kreikkalaista jogurttis,marjoja..rahkaa..omenaa...pähkinöitä..tonnikalaa .kanaa..lohta..bataattia..kasviksia..real'leipää ap

Vierailija
16/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö mun raportoida tähän, sekin vois toimia :) ap ..

Vierailija
17/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalorilaskuri.fi ja kasvispainotteinen ruokavalio, varmasti ehdit vielä! :)

Vierailija
18/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalinen sokerilakko ihan ensin! Siitä se lähtee! Kun on muutaman päivän ilman herkkuja, siihen tottuu!

Vierailija
20/23 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 17:18"]Totaalinen sokerilakko ihan ensin! Siitä se lähtee! Kun on muutaman päivän ilman herkkuja, siihen tottuu!
[/quote]

Joo toi sokeri on saatava pois!!ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi