Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän tämä on? Mulla on aamusta asti olleet molemmat huulet ihan

Vierailija
19.03.2015 |

puutuneet, alahuuli puolittain roikkuu toisesta suupielestä vastaavasti kun joskus hammaslääkärikäynnin puudutuksen jälkeen. Pää on toispuoleisesti kipeä, semmosta repivää kipua joka ei ole menny Buranalla ohi. En tietääkseni ole vilustunut tai muuta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hermojumi niskassa?

Vierailija
2/7 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvaus? Aivoverenvuoto? Tuo toispuoleinen suun roikkuminen viittaa noihin. Lääkäriin välittömästi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene välittömästi päivystykseen. Voisit soittaa ihan hätänumeroon oikeastaan. Voi olla aivoinfarktin/verenvuodon oire. Onko puhe puuroutunutta? 

Vierailija
4/7 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 15:19"]

Mene välittömästi päivystykseen. Voisit soittaa ihan hätänumeroon oikeastaan. Voi olla aivoinfarktin/verenvuodon oire. Onko puhe puuroutunutta? 

[/quote]

Oon tän päivän ihan yksin kotona kun mies on muksujen kaa mummulassa, joten en ole itse asiassa edes yrittänyt puhua vielä koko päivänä! Äsken höpisin sitten jotain ääneen ittekseni, aika takkusta on puhe, mutta oletan että ton huulen takia? Sootanpa lääkäriin sitten.. ap.

Vierailija
5/7 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti lääkäriin. Heti.

Voi olla oire jumistakin, mutta voi olla myös pahempaa.

Vierailija
6/7 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 15:19"]

[/quote]

Oon tän päivän ihan yksin kotona kun mies on muksujen kaa mummulassa, joten en ole itse asiassa edes yrittänyt puhua vielä koko päivänä! Äsken höpisin sitten jotain ääneen ittekseni, aika takkusta on puhe, mutta oletan että ton huulen takia? Sootanpa lääkäriin sitten.. ap.

[/quote]

Soita 112! Terkkarissa sinua ei voida auttaa, sinun pitää päästä keskussairaalatasoiseen paikkaan. NYT.

Vierailija
7/7 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita hätäkeskukseen heti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan