Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän siinä on (pieni pyöreys)

Vierailija
04.03.2015 |

Mikähän siinä on, että joillekin ihmisille "sopii" pieni pyöreys? Näyttävät sädehtiviltä ja näteiltä muutaman liikakilon kanssa. Minulla taas on esim.synnytyksen jälkeen se tunne, että vaikka kiloja ei kauheasti ole jäänytkään ja niistäkin osa rinnoissa, niin näytän pelkästään lihavalta kunnes kilot ovat poissa. Onko kyse pelkästään siitä miten kilonsa kantaa vai ruumiinrakenteesta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Itse näytän lähinnä maatalon emännältä vaikkei paino ehtisi edes ylipainon puolelle.

Vierailija
2/4 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen normaalin ja ylipainon rajoilla ja kyllä näytän parhaimmalta näin. Esim kaija Koo on hyvä esimerkki tästä samasta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:17"]Itse olen normaalin ja ylipainon rajoilla ja kyllä näytän parhaimmalta näin. Esim kaija Koo on hyvä esimerkki tästä samasta :D
[/quote]
Kaija Koo on kylläkin reilusti ylipainoinen matami ja myöskin näyttää siltä.

Vierailija
4/4 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:15"]Niinpä! Itse näytän lähinnä maatalon emännältä vaikkei paino ehtisi edes ylipainon puolelle.
[/quote]
Minä näytän tukevalta ja siltä etten osaa pukeutua, tosiaan ei tarvi olla virallisesti edes ylipainoa. Tukala olo vain koko ajan. T.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme