Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läski täällä hei vaan kaikki!

Vierailija
04.03.2015 |

Perkele! Paino junnaa paikallaan..nyt se on 88 ja siinä se on vuoden ollut!! No. Aloituspaino oli 102, että oon mä jotain tehmyt oikein!

Ongelma on se että en saa edes yhtä kuukautta käytyä kokonaan salilla vaam sluipailen. Syön näin: aamulla puuro tai rahka+marjoja, lounas keitto+raejuusto+real, välipala omena ja 10 mantelia, päivällinen salaati ja kanaa yms sekä piimää lasillinen, iltapala rahka ja marjat. Vettä voisin juoda enemmän...missä mättää??? Miten saisin tähän pitkäjänteisyyttä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla miestä?

Vierailija
2/7 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:06"]Onko sulla miestä?
[/quote]

miten se tähän liittyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/7 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap vielä täällä? Mun silmään toi näyttää aika hyvältä :) Hyviä rasvoja saat myös jotain kautta? Pidätkö herkuttelupäiviä, ja mitä syöt silloin? Miten liikut? Paljonko juot vettä päivässä?

Vierailija
5/7 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita jokin uusi harrastus. Itse yritin väenvängällä käydä salilla nostamassa painoja ja juoksulenkillä ja huomasin aina jossain vaiheessa tympääntyväni. Löysin harrastuksekseni tanssin ja siitä tuli niin mieluinen laji, että kilot karisivat melkein vahingossa. Tietysti jos harrastemahdollisuudet ovat niukat paikkakunnallasia niin sitten joutuu käyttämään vähän luovuutta. Mulla lenkkeillessä askelmittari ja sekuntikello motivoi jonkun verran, haluan että saan "hyvän" tuloksen joka päivä.

Vierailija
6/7 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt liian vähän? Syö normaalia ruokaa ilman rahkoja niin laihdut. Vai miten pitkä olet? oletko jo normaalipainossa

Vierailija
7/7 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin näyttää siltä, että kalorivaje on tuolla syömisen määrällä melkoinen! Pidemmällä aikavälillä keho menee vain "säästöliekille", aineenvaihdunta hidastuu ja painokin alkaa junnaamaan paikoillaan. Syö useammin, mutta pieniä määriä kerralla ja tosiaan, ala juoda PALJON vettä! Itselläni n. 3 l päivässä laittoi aineenvaihdunnan liikkeelle taas niin, että painokin alkoi tippumaan ilman muita muutoksia. Liikunnaksi suosittelisin kyllä alkuun myös aerobista, esim. lyhyitä juoksulenkkejä, joita pidennät kunnon kasvamisen myötä. Jos nämä keinot eivät tehoa, kääntyisin sitten jo lääkärin puoleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi