Joko olet ottanut kolmannen rokotuksen ?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
drter kirjoitti:
En ole ottanut edes puikkoa nenään saati oikeen vielä maskia naamaan enkä ainakaan todesta koronatarinaa
Olet selvinnyt täydellisestä maailman isoimmasta sumutuksesta. Onneksi olkoon. Kuulut top 0,011 prosenttiin herännein. Ei edes testiä nenään koska sekin on epäilyttävä ja siinä voi olla jotain pahaa. Onneksi olkoon vielä kerran.
Emmä sillä että pelkäisin nenän puikotusta mutta kun ei syki semmonen homma. Olen jo kokeillut persiljanvarrella turvallisesti yksin. Vähän viisari pärähti ja silmä kostui muttei muuta. Olen myös kokeillut nokkosta ja chiliä terskaan ja jalapeenoa anukseen, mutti niitäkään enempääsä jaksa. Kai se ois nainen paras ilo sittenkin
Toivottavasti iso osa jättää edes sen kolmannen ottamatta. Muuten kesällä tarjotaan jo neljänsiä.
Eilen otin. Vähän lämpöä ja käsi kipeänä nyt, aiemmista ei tullut mitään oireita.
Pysäyttävää miten jotkut peräkammarinpojat saavat jokaisen viestiketjun vastaukseen jalkovälinsä!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti iso osa jättää edes sen kolmannen ottamatta. Muuten kesällä tarjotaan jo neljänsiä.
Ja miksi. Otan rokotteet niin kauan kun tämä tauti ei rauhoittumisen merkkejä anna. En halua teholle joutua ja vihaan sairaaloita. Viimeksi sairaalassa en pystynyt nukkumaan yhtään siellä vaikka nukahtamislääkkeen pyysi niin ei siitäkään ollut mitään apua.
Mielestäni olisi järkevää että jos kolmatta rokottetta ei ottaisi määräaikaan mennessä (6 kk edellisestä) niin rokotepassi menisi punaiselle
Tämä varmaistaisi sen että mahdollisimman moni ottaisi rokotteen
Vierailija kirjoitti:
Tammikuun lopussa tulee 6kk edellisestä piikistä, pari kuukautta vielä pitää odotella että voi kolmannen ottaa.
Mulla tuli eilen 5 kk täyteen raja muuttui täällä päin 6 kuukaudesta viideksi tänään aamulla niin varasin heti ajan
Mielestäni jos kolmatta lasta ei ala putkahtamaan määräajassa, voisi pariskunnalle järjestää mahdollisimman paljon julkista nöyryytystä. Töihin saisi mennä jos on esittää korkeintaan 7 päivää vanha gynekologin/urologin kirjoittama todiste "paikkojen kaivelusta" . Käännetään yhdessä syntyvyys nousuun.
Kun tauteja tulee lisää niin älä ihmeessä ota rokotteita ettet kuole.