Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mira Kasslinin asunto myynnissä!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut laittaa ne pesuhuoneen suihkut kuntoon. Luulisi, että itsekkin alalla oleva ymmärtäisi moisen asian.

Vierailija
2/47 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:36"]

Mun mielestä Mira on tosi hottis!! M42

[/quote]

... ja hottius liittyy asuntoon ... miten?

[/quote]

Jos ämneljänkahden mielestä se tasapainottaa tilannetta: asunto on kylmä ja Mira on hotti. :D Mutta ainahan miehet vetävät seksin joka asiaan, se on niillä rassuilla se ainoa juttu, mikä maailamaa pyörittää. Me naiset osaamme sitten ajatella järkevästi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:03"]

"Huomatkaa vain kolme tuolia pöydän ympärillä ja korkeina jakkaroina."

Voi pyhä yksinkertaisuus. Se on myyntikikka. Tila näyttää paljon avarammalta kolmella tuolilla, kuin siinä olisi kuusi tuolia. Näin yksinkertaista se. Eikön Mira Kasslin ole tarkkaa harkinnut asuntonsa stailauksen, miten saadaan parhaat esittelykuvat myyntikuntoon ja ostajia houkuteltavaksi. Näin neuvovat myös muut asunnonvälittäjät kaikkia "Matti Meikäläisiä".

[/quote]

Mirako se siinä vai se kämpän myyjä? Älä nyt ota pulttia turhasta. Hengitä syvään ja laske kymmeneen. Tai jätä av-palsta vähäksi aikaa ja tee jotain muuta. :)

Vierailija
4/47 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:03"]

Olisi kannattanut laittaa ne pesuhuoneen suihkut kuntoon. Luulisi, että itsekkin alalla oleva ymmärtäisi moisen asian.

[/quote]

Totta.

Vierailija
5/47 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://mediaserver.asunnot.oikotie.fi/*/268967/full/134483462.jpg

Ikkunat aivan katonrajassa kiinni. Sisustuksesta huolimatta tulee mieleen ennemmin työmaaparakki kuin asunto. Mikähän johto tuonne ikkunaan oikein menee?

Vierailija
6/47 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa kai ammatikseen asuntoja myyvä stailata oman asuntonsa myyntikuntoon? Nimenomaan otetaan kaikki persoonalliset asiat pois ja jätetään asunnon katsojille tilaa ja mahdollisuuksia ajatella miten he itse asuisivat asunnossa. Tirkistelijöille ei yhtä kiva juttu, mutta niitä ei ehkä tähän kohteeseen kaivatakaan.

Vierailija
7/47 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vaan myyntikuntoon stailattu asunto ja sieltä on ihan tarkoituksella poistettu kaikki persoonallisuus ja henk.koht. eli kotina sitä on turha arvostella, vaan pikemminkin, onko se stailattu houkuttelevaksi ostajaa tehdä ostopäätös.

[/quote]

No, minun mielestäni ei ole houkutteleva. Kylmä ja kliininen asunto eikä sitä poista edes sohvan karmin yli "kodikkaasti" heitetty torkkupeitto. Mutta makujahan on monia. Ehkä joku toinen riemusta kiljahtaen huutaa, että nyt löytyi juuri minun tyyliseni asunto. Hän on varmaan sellainen, joka ei kotona kokkaa vaan käy joka ilta ravintolassa syömässä eikä siis tarvitse laskutilaa keittiöön. Muun muassa."

Mulle taas on yks lysti onko asunnon sisustus kylmä ja kliininen, koska huonekalusteista otan vain mittasuhteet, en muuta. Ja mitä yksinkertaisemmin stailattu, sen parempi. Noissakin kuvissa on liikaa tavaraa, ainakin lastenhuoneessa.  

Asia tietysti olisi eri, jos asunto ostetaan huonekaluineen ja sisustuksineen, mutta harvemmin näin tehdään. Stailatusta asunnosta otan vain mittasuhteet ja sisustus miltä se näyttää on toisarvoinen.

Vierailija
8/47 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:15"]

Mulle taas on yks lysti onko asunnon sisustus kylmä ja kliininen, koska huonekalusteista otan vain mittasuhteet, en muuta. Ja mitä yksinkertaisemmin stailattu, sen parempi. Noissakin kuvissa on liikaa tavaraa, ainakin lastenhuoneessa.  

[/quote]

Mutta useimmiten asunnon omistaja asuu vielä perheineen myytävässä asunnossa. Aika harvalla sitä on varaa ja viitseliäisyyttä laittaa kamojaan piiloon (esim. vuokrata varasto "ylimääräiselle" tavaralleen) vain yhtä puolta tuntia varten viikossa, tai miten usein näyttö nyt sitten järjestetäänkään, tai silloin kun kuvat nettiä varten otetaan. Vaikka miten olisikin potentiaalisille ostajille tähdellistä, oli myyjä julkkis tai ei.

Vierailija
9/47 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:08"]

Mikähän johto tuonne ikkunaan oikein menee?

[/quote]

Tv-antennijohto? Ilmoituksessa sanotaan asunnossa olevan yhteisantenni, ei siis kaapelia. Aijai, paha puute.

Vierailija
10/47 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaa varmaan miljoonalukaaliin..

Vierailija
11/47 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:36"]

Mun mielestä Mira on tosi hottis!! M42

[/quote]

... ja hottius liittyy asuntoon ... miten?
[/quote]

Jos luette noita muita viestejä, niin esim viestissä 7 kommentoidaan asuntoa ja Miraa "jäätävän kylmäksi" minun mielestä ei ole näin vain toisinpäin.

Vierailija
12/47 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kliininen

Vierailija
13/47 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva asunto. Kuka on Mira Kasslin?

Vierailija
14/47 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anteeksi mutta onko näössäni vikaa? Joku kommentoi, että kylpyhuoneen suihkut olisi kannattanut laittaa kuntoon. En näe kuin yhden suihkun kylppärissä, enkä tod huomaa siinä vikaa? 

Selittäkää, häiritsee nyt :D

Vierailija
15/47 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Vierailija
16/47 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hirveän blandi ja persoonaton kämppä, pelkkää valkoista joka puolella. Ja keittiössä tolkuttoman vähän laskutilaa - jos ei sitten kaappien ovien takaa löydy lisää pöytätilaa. Ei kelpaisi kodiksi minulle.

Vierailija
17/47 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin me naisista jutun hänestä. Mira Kasslin mainitsee perheekseen lapset, ei miestä! Jutussa puhutaan laihduttamisesta, mutta hän ei mainitse miestä. Mies on aiemmin vaatinut Miraa laihtumaan.. Nyt sanoo vain että ulkopuoliset ovat puuttuneet painoon.. Onko eronnut??

Mira on nyt siis laihtunut 10 kg.

Vierailija
18/47 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei hän itse myy sitä?

Vierailija
19/47 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska välittäjä tietää, että itsemyyjä ei saa yhtä hyvää hintaa, kuin ulkopuolinen välittäjä.

Vierailija
20/47 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotinsa on yhtä jäätävän kylmän näköinen, kuin nainen itse.