Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voimat loppu - Vaimo vei ne...

Vierailija
04.03.2015 |

Avaudun nyt tänne, kun viimeyö oli taas helvetillinen.

Avioliittoa takana 4,5 v. ja tilanne on mikä on. En jaksa aloittaa alusta asti, sillä ette jaksaisi lukea.

Mutta tuo viimeöinen: vaimo pyysi minua tulemaan sanomaan hyvät yöt hänelle (nukumme eri makuuhuoneissa, vaimo kuorsaa), jos tulen reissustani (työmatka) kotiin ennen klo 24. No minähän tulin. Hiivin hiljaa vaimoni makkariin ja tämä heräsi, jolloin kävin viereen halaamaan ja toivottamaan hyvää yötä. Vaimo tykkää yleensä tästä kovasti.

Olin kylmässä pitkän matkan asemalta käveltyäni aivan jäässä ja ehtiäkseni ajoissa hyvän yön toivotuksiin (tiedän, että vaimolla on halu päästä nukkumaan ajoissa), heitin vain tavarani eteiseen ja saman tien makkariin, jotta en olisi myöhässä.

Mutta vaimo otti ja raivostui. "Mitä helkkaria sä mut herätät?" Minä: "No kun pyysit". Vaimo: "Ei he**etti!, Häivy s**tana! Häivy nyt heti tai otan vi**u eron!" Minä: "No etkö halua halata?". Vaimo: "Ei s**tana, siinä herää kokonaan ja oot ihan kylmä p*ska!". Ja vielä vahvistuksena perään vielä, että "Ihan kylmä p*ska!".

Ei siinä sitten muuta, kun meikäläinen itkuisena makkarista ulos, eikä unta tullut koko yönä, turha toivo. Myönnän, että ennen kuin ehdin alaovelta makkariin, meni n. 10 min. ja olin siten n. 10 min. myöhässä sovitusta klo 24 aikataulusta. Mutta...

Eikä tämä suinkaan ollut eka kerta.

Vaimoni mielestä nämä kaikki vastaavat ovat aina minun syytä, vaikka olen itse yleensä se rauhallisesti puhuva/halaava osapuoli. Vaimo taas on tavattoman osaava haukkuja. Nimityksiä riittää joka lähtöön. Olen "hullu", "sairas" jne. Etenkin öisin. Samoin tuo osaa kirosanat. Ja sata kertaa on sovittu, että ei enää näin, koska multa häipyy yöunet kokonaan.

Nyt oli sitten taas kaikki minun syytäni, ja ero pitää saada. Vaimoni lempipuuhaa on myös tuo erolla uhkailu. Tekee sitä n. kerran viikossa. Olemme eronneet jo monesti, mutta palaamme aina yhteen, rakkauden vuoksi, kai.

Vaimo on aivan kultainen 5 pv viikosta: tekee kaikkensa miellyttääkseen, hieroo, valmistaa ruokaa, puhuu ja pussaa, halaa, oivaltaa syvällisiä asioita, jakaa arkea. Kaikkea sitä, mitä olen aina toivonut. Mutta sitten on ne 2 pv viikossa...

- Antakaahan tulla nyt ja mahdollisimman suoraan: olenko täysin idiootti, kun tätä touhua katselen, vai onko vika sittenkin minussa???

- Onko muillakin vaimoja, jotka vain muuttuvat kusipäiksi öisin tms???

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:48"]

Sen vaan sanon, että jos minun puolisoni sanoisi minulle näin: "pyysi minua tulemaan sanomaan hyvät yöt hänelle ". Niin sanoisin heti, että en tule sanomaan hyviä öitä, vaan jutellaan aamulla tai milloin sitten näkisimmekään seuraavan kerran. Minusta tuollainen pyyntö on lapsellinen ja ihan turha. Lapsen pyyntönä ymmärtäisin.

[/quote]Jos toinen jo nukkuu, niin ei sitä pidä herätellä ja sanon vaan hyvää yötä, anteeksi että herätin.

Vierailija
22/22 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 13:50"]

Miksi teit tämän aloituksen?

[/quote]Miksikö, koska asiat voivat olla 100 prosentisesti myös toisin päin ja niitä pitää ruotia jossain aivan muualla kuin täällä .

Avioliittoterapia voisi olla hyvä paikka, ei tuen hakeminen täältä omille näkemyksilleen ja myötätuntoa muilta naisilta.

[/quote]Ai miksi täältä ei saisi hakea vertaistukea? Mitä se sua liikuttaa? Tee oma aloitus, mut älä varasta toisten ongelmia.

Ja mistä edes tiedät kuinka paljon totta oli siinä toisessa aloituksessa? Taidat olla aika herkillä..

[/quote]Käsittääkseni tämä palsata ei ole naisten lehti ? Minä elän realimaailmassa ja tuntuu etteivät kaikki sitä tee.

Tällä palstalla voi ratketa joku reaali ongelma mutta ei yhden osapuolen sepustukset asiasta. Koska saame kuulla vastapuolen komentit, jotta voisimme arvioida todellisuuden tilanteesta ?

Ilmestyykö regina lehti vielä ? Siellä on ihania tarinoita naisille prinseistä jota ovat helliä ja huomioivia ihania.

Tarina tuntuu fiktiolta, ei kukaan ihminen käyttäydy tuolla tavalla ja jos käyttäytyy, siihen tarvitaan ammattiapua.

[/quote]Voi herranjestas että sä oot kujalla. Tää koko aihe vapaa-palsta on fiktiota. Ei kukaan normaalilla järjenjuoksulla varustettu ihminen ota tällaiselta huuhaa-palstalta neuvoja parisuhteeseen. Tässä on ilmeisesti haluttu saada keskustelu aikaan, mutta olen ihan varma että ap tekee päätöksensä ihan itse. Älä ota niin vakavasti mitä tänne kirjoitellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi