Voimat loppu - Vaimo vei ne...
Avaudun nyt tänne, kun viimeyö oli taas helvetillinen.
Avioliittoa takana 4,5 v. ja tilanne on mikä on. En jaksa aloittaa alusta asti, sillä ette jaksaisi lukea.
Mutta tuo viimeöinen: vaimo pyysi minua tulemaan sanomaan hyvät yöt hänelle (nukumme eri makuuhuoneissa, vaimo kuorsaa), jos tulen reissustani (työmatka) kotiin ennen klo 24. No minähän tulin. Hiivin hiljaa vaimoni makkariin ja tämä heräsi, jolloin kävin viereen halaamaan ja toivottamaan hyvää yötä. Vaimo tykkää yleensä tästä kovasti.
Olin kylmässä pitkän matkan asemalta käveltyäni aivan jäässä ja ehtiäkseni ajoissa hyvän yön toivotuksiin (tiedän, että vaimolla on halu päästä nukkumaan ajoissa), heitin vain tavarani eteiseen ja saman tien makkariin, jotta en olisi myöhässä.
Mutta vaimo otti ja raivostui. "Mitä helkkaria sä mut herätät?" Minä: "No kun pyysit". Vaimo: "Ei he**etti!, Häivy s**tana! Häivy nyt heti tai otan vi**u eron!" Minä: "No etkö halua halata?". Vaimo: "Ei s**tana, siinä herää kokonaan ja oot ihan kylmä p*ska!". Ja vielä vahvistuksena perään vielä, että "Ihan kylmä p*ska!".
Ei siinä sitten muuta, kun meikäläinen itkuisena makkarista ulos, eikä unta tullut koko yönä, turha toivo. Myönnän, että ennen kuin ehdin alaovelta makkariin, meni n. 10 min. ja olin siten n. 10 min. myöhässä sovitusta klo 24 aikataulusta. Mutta...
Eikä tämä suinkaan ollut eka kerta.
Vaimoni mielestä nämä kaikki vastaavat ovat aina minun syytä, vaikka olen itse yleensä se rauhallisesti puhuva/halaava osapuoli. Vaimo taas on tavattoman osaava haukkuja. Nimityksiä riittää joka lähtöön. Olen "hullu", "sairas" jne. Etenkin öisin. Samoin tuo osaa kirosanat. Ja sata kertaa on sovittu, että ei enää näin, koska multa häipyy yöunet kokonaan.
Nyt oli sitten taas kaikki minun syytäni, ja ero pitää saada. Vaimoni lempipuuhaa on myös tuo erolla uhkailu. Tekee sitä n. kerran viikossa. Olemme eronneet jo monesti, mutta palaamme aina yhteen, rakkauden vuoksi, kai.
Vaimo on aivan kultainen 5 pv viikosta: tekee kaikkensa miellyttääkseen, hieroo, valmistaa ruokaa, puhuu ja pussaa, halaa, oivaltaa syvällisiä asioita, jakaa arkea. Kaikkea sitä, mitä olen aina toivonut. Mutta sitten on ne 2 pv viikossa...
- Antakaahan tulla nyt ja mahdollisimman suoraan: olenko täysin idiootti, kun tätä touhua katselen, vai onko vika sittenkin minussa???
- Onko muillakin vaimoja, jotka vain muuttuvat kusipäiksi öisin tms???
Kommentit (22)
Ärsyttävä tilanne sinulla ap. Itse olen nainen, rakastan sitä kun halaillaan ja pussaillaan ja suurin osa ajasta on ihanaa. Öisin, ja etenkin alkuyöstä, juuri kun olen saanut unen tulemaan, minusta muodostuu hirviö. Kaikkina muina vuorokauden aikoina olen kohtuullisen seesteinen. En tiedä mikä siiinä on, mutta jos joku erehtyy saamaan mut hereille juuri kun olen saanut unen, tulen äärimmäisen vihaiseksi. Silloin lentää kirosana jos toinenkin.
Pitäiskö teidän tehä niin että jos noin myöhälle menee niin et kuitenkaan enää herättäisi? sovitte uuden ajan, vaikka jos tulet ennen 22.00 niin sitten halitaan.
Tuosta erouhkailuista. Sitä en harrasta, ainakaan enää nykyään kun ollaan aviossa. Joskus nurempana olen tähän kyllä sortunut. Silloin mieheni rauhallseen sävyyn kertoi että tuntuu todella pahalta ja stressaavalta tuollainen erouhkailu. Käytiin asiasta keskustelua ja olen tietoisesti sitä ensin pyrkinyt lopettamaan ja nykyään en enää tee sitä. En ensin edes tajunnut mikä siinä on niin kamalaa, ajattelin jopa että enhän minä edes uhkaile, kunhan kerron totuuden siitä että mitä siedän ja mitä en. Nykyään kuitenkin olen ymmärtänyt miten pahasti tuollaisella voi toista satuttaa.
Puhukaa ja sopikaa uusia toimintatapoja.
Minultakin nalkuttava akka vie voimani, olen ihan loppu. Mitä teen ?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:55"]
Kusipää ämmä, vedä seuraavalla kerralla turpaan tai pane perseeseen väkisin. Jos olet neiti niin sitten ei auta muu kuin hiljaa hiipiä kusisukassa. Jätä nyt helvetissä tuollainen akka. Tv.mies39v
[/quote]Hih, kannattaisko lukaista aiemmat kirjoitukset :D
Mikä sua ap nyppii siinä, että joku vuodattaa anonyymille keskustelupalstalle todellisen tai kuvitellun elämäntilanteensa, kun haluaa kuulla muiden kommentteja siihen? Tottakai se on aina subjektiivinen näkemys ja subjektiivisia kommentteja. Olet ihan väärässä paikassa, jos etsit tutkimustietoon ja luotettavaan otantaan perustuvaa tietoa. Mene nyt jo ap itseesi, tai mieluummin tule sieltä pois ja hyväksy, että joku on saattanut olla ikävä ihminen toiselle, mutta se ei ole loukkaus sinua kohtaan.
Etkö saanut tarpeeksi huomiota tuossa toisessa ketjussa?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 13:50"]
Miksi teit tämän aloituksen?
[/quote]Miksikö, koska asiat voivat olla 100 prosentisesti myös toisin päin ja niitä pitää ruotia jossain aivan muualla kuin täällä .
Avioliittoterapia voisi olla hyvä paikka, ei tuen hakeminen täältä omille näkemyksilleen ja myötätuntoa muilta naisilta.
Ap, sun vaimo vihaa herätä öisin heti nukahdettuaan. Älä enää toiste herätä, ja jos vaimo sellaista ehdottaa, niin toteat, että vastaanotto oli viimeksi niin kamala, että olet viisastunut.
Ei sillä, että tuollainen kiroilu ja järjetön haukkuminen olisi millään tasolla oikein. Minä sinuna ottaisin asian vielä uudelleen puheeksi tänään, vaatisin anteeksipyyntöä.
Mutta siitä tuo johtuu. Itse jos herään kesken alkuilllan unieni, saatan puhua ihan sekavia, koska en kunnolla herää unesta. Ehkä sinun vaimollasi vaan menee vitutuskäyrä katosta läpi.
VAI onko hän tuollainen muissakin tilanteissa? Sanot, että 2 päivää viikossa on tuollaista, mutta ihan yhtä pahako hän on silloin suustaan...?
Itselläni on äkkipikainen mies. En neuvo ketään sinnittelemään sellaisen rinnalla ja jos teillä ei ole vielä lapsia, niin ehkä luovuttaisin sinuna.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:02"]
Ap, sun vaimo vihaa herätä öisin heti nukahdettuaan. Älä enää toiste herätä, ja jos vaimo sellaista ehdottaa, niin toteat, että vastaanotto oli viimeksi niin kamala, että olet viisastunut.
Ei sillä, että tuollainen kiroilu ja järjetön haukkuminen olisi millään tasolla oikein. Minä sinuna ottaisin asian vielä uudelleen puheeksi tänään, vaatisin anteeksipyyntöä.
Mutta siitä tuo johtuu. Itse jos herään kesken alkuilllan unieni, saatan puhua ihan sekavia, koska en kunnolla herää unesta. Ehkä sinun vaimollasi vaan menee vitutuskäyrä katosta läpi.
VAI onko hän tuollainen muissakin tilanteissa? Sanot, että 2 päivää viikossa on tuollaista, mutta ihan yhtä pahako hän on silloin suustaan...?
Itselläni on äkkipikainen mies. En neuvo ketään sinnittelemään sellaisen rinnalla ja jos teillä ei ole vielä lapsia, niin ehkä luovuttaisin sinuna.
[/quote]Mutta rakastan häntä kiukuiluista huolimatta.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 13:54"]
[/quote]Miksikö, koska asiat voivat olla 100 prosentisesti myös toisin päin ja niitä pitää ruotia jossain aivan muualla kuin täällä .
Avioliittoterapia voisi olla hyvä paikka, ei tuen hakeminen täältä omille näkemyksilleen ja myötätuntoa muilta naisilta.
[/quote]Ai miksi täältä ei saisi hakea vertaistukea? Mitä se sua liikuttaa? Tee oma aloitus, mut älä varasta toisten ongelmia.
Ja mistä edes tiedät kuinka paljon totta oli siinä toisessa aloituksessa? Taidat olla aika herkillä..
[/quote]Ei ollut ap:n oma teksti. Kopioi sen tuolta toisesta. Vittuuntunut miesyksilö.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:13"]
[/quote]Ai miksi täältä ei saisi hakea vertaistukea? Mitä se sua liikuttaa? Tee oma aloitus, mut älä varasta toisten ongelmia.
Ja mistä edes tiedät kuinka paljon totta oli siinä toisessa aloituksessa? Taidat olla aika herkillä..
[/quote]Käsittääkseni tämä palsata ei ole naisten lehti ? Minä elän realimaailmassa ja tuntuu etteivät kaikki sitä tee.
Tällä palstalla voi ratketa joku reaali ongelma mutta ei yhden osapuolen sepustukset asiasta. Koska saame kuulla vastapuolen komentit, jotta voisimme arvioida todellisuuden tilanteesta ?
Ilmestyykö regina lehti vielä ? Siellä on ihania tarinoita naisille prinseistä jota ovat helliä ja huomioivia ihania.
Tarina tuntuu fiktiolta, ei kukaan ihminen käyttäydy tuolla tavalla ja jos käyttäytyy, siihen tarvitaan ammattiapua.
Otan eron vaimostani, nyt se loppuu.
Sen vaan sanon, että jos minun puolisoni sanoisi minulle näin: "pyysi minua tulemaan sanomaan hyvät yöt hänelle ". Niin sanoisin heti, että en tule sanomaan hyviä öitä, vaan jutellaan aamulla tai milloin sitten näkisimmekään seuraavan kerran. Minusta tuollainen pyyntö on lapsellinen ja ihan turha. Lapsen pyyntönä ymmärtäisin.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:05"]
[/quote]Mutta rakastan häntä kiukuiluista huolimatta.
[/quote]
Joo, so?
Jos sinä haluat muutosta kiukutteluun, niin se ei tapahdu sillä, että nyyhkit yöt läpeensä yksinään, etkä aseta vaimolle mitään rajoja. Kyllä ihminen kiukustua saa, mutta puolisolle ei meltota tuolla tavalla. Jos et puutu asiaan, älä valita.
7
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:15"]
[/quote]Ei ollut ap:n oma teksti. Kopioi sen tuolta toisesta. Vittuuntunut miesyksilö.
[/quote]
Täh? Mistä?
7
Kylläpä ap on hauska. Tässä alkuperäinen ketju http://www.vauva.fi/keskustelu/4408016/ketju/voimat_loppu_mies_vei_ne/
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:13"]
[/quote]Käsittääkseni tämä palsata ei ole naisten lehti ? Minä elän realimaailmassa ja tuntuu etteivät kaikki sitä tee.
Tällä palstalla voi ratketa joku reaali ongelma mutta ei yhden osapuolen sepustukset asiasta. Koska saame kuulla vastapuolen komentit, jotta voisimme arvioida todellisuuden tilanteesta ?
Ilmestyykö regina lehti vielä ? Siellä on ihania tarinoita naisille prinseistä jota ovat helliä ja huomioivia ihania.
Tarina tuntuu fiktiolta, ei kukaan ihminen käyttäydy tuolla tavalla ja jos käyttäytyy, siihen tarvitaan ammattiapua.
[/quote]Voi herranjestas että sä oot kujalla. Tää koko aihe vapaa-palsta on fiktiota. Ei kukaan normaalilla järjenjuoksulla varustettu ihminen ota tällaiselta huuhaa-palstalta neuvoja parisuhteeseen. Tässä on ilmeisesti haluttu saada keskustelu aikaan, mutta olen ihan varma että ap tekee päätöksensä ihan itse. Älä ota niin vakavasti mitä tänne kirjoitellaan.
[/quote]Joku herkkä ihminen varmasti ottaa tosissaan ja tekee huuhaan perustella johtopäätöksiä. Tämä haittaa niitä jotka kertovat "aikuisen oikesta" pulmistaan.