Ärsyttävin antivax-hörhö
Menee aivan pata jumiin näiden kanssa. Monet väittävät olevansa kiinnostuneita muiden hyvinvoinnista, mutta vaikuttavat ennemmin vain narsistisesti nauttivan oman fanilaumansa ihailussa paistattelusta. Ja näiden uskollisuus ei horju vaikka suusta tulisi mitä soopaa...
Kommentit (4)
Tietämäni rokotteen ottamista vastustavat ainoastaan *pelkäävät* rokotteen ottamista. Molemmat ovat miehiä. Jännää, että minua naisena ei pelottanut se rokote itsessään yhtään, vaikka olenkin hieman piikkikammoinen muuten. Kumpikin elää melko epäterveellisesti, käyttää liikaa alkoholia ja toinen polttaa tupakkaa melkein ketjussa. Toinen on reippaasti ylipainoinenkin. Silti *pelkäävät* kyseistä rokotetta. Aivan kuin olisi suhteellisuudentaju hukassa.
Ymmärrän jos jotakuta huolettaa rokotteen ottaminen, etenkin jos altistuu tai jopa itse hakeutuu näiden diainformaatiota täysin häikäilemättömästi oman eduntavoittelu tarkoituksessa levittävien ns. vaikuttajien piiriin. En kommentoinut näitä ihmisiä, vaan niitä, jotka kovaäänisinä levittävät valheita ja nostavat itseään jalustalle kuin mitkäkin uuden ajan messiaat.
Jos joku ärsyttää niin muita halveksivat kiihkoilevat rokoteuskovaiset.
Anna muiden päättää itse siitä millaisia aineita heidän kehoonsa piikitetään. Se ei ole sinun asiasi.