Ex-jengipomo: "Suomi on kuin tehty järjestäytyneelle rikollisuudelle, tuomiot ovat kesyjä ja naurettavia"
Näin sanoo entinen Cannonball-johtohahmo. Millä muskeleilla yliopiston kympin tytöt ja sossulan sedät väittää tietävänsä paremmin?
Kommentit (14)
Vihreiden ratkaisu on laillistaa järjestäytynyt rikollisuus.
Olisiko tuo kaveri jättänyt rikokset tekemättä jos rangaistukset olisivat olleet kovempia? Tuskinpa. Kyllä jos se ihmisen maailmankuva on sellainen että siihen kuuluu rikollisella toiminnalla eläminen niin ei se katsele mitä siellä lakikirjassa lukee. Järjestäytynyttä rikollisuutta on kaikkialla maailmassa, myös siellä jossa rangaistukset ovat kovia. Ja usein muuten nimenomaan siellä koska siellä yhteiskunta on monesti sellainen että se ei tue ihmistä normaaliin elämään vaan lähinnä vain rankaiseen jos et siihen pysty.
Tärkeintä olisi estää sen ihmisen joutuminen järjestäytyneen rikollisuuden pariin, ei se että sitten lätkäistään mahdollisimman kovia tuomioita kun asiat ovat jo menneet pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vihreiden ratkaisu on laillistaa järjestäytynyt rikollisuus.
Olet aika yksinkertainen. Suomi saisi seurata saksan esimerkkiä ja laillistaa kannabiksen.
Vihreät haluavat laillistaa tuhansien laittomien oleskelun Suomessa. Miksi yksi marginaalipuolue rapauttaa oikeuslaitoksen päätökset ja kansalaisten oikeustajun?
Eli päättäjät helpottavat rikollisten elämää.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tuo kaveri jättänyt rikokset tekemättä jos rangaistukset olisivat olleet kovempia? Tuskinpa.
Kyllä minä ainakin olen jättänyt muutaman hen-ki-rikoksen tekemättä, vaikka syytä olisi ollut tehdä. Ei ne rääpäleet olleet sen arvoisia, että olisi kannattanut lähes 10v lusia. Jos olisi ollut varmaa että vuodella selviäisi, olisin tehnyt. Olisi yhteiskunta säästänyt noiden kohdalla miljoonia euroja.
Vierailija kirjoitti:
Tuota vois läpätä turpaan.
Luulen ettet uskaltaisi jos vastaan tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tuo kaveri jättänyt rikokset tekemättä jos rangaistukset olisivat olleet kovempia? Tuskinpa.
Kyllä minä ainakin olen jättänyt muutaman hen-ki-rikoksen tekemättä, vaikka syytä olisi ollut tehdä. Ei ne rääpäleet olleet sen arvoisia, että olisi kannattanut lähes 10v lusia. Jos olisi ollut varmaa että vuodella selviäisi, olisin tehnyt. Olisi yhteiskunta säästänyt noiden kohdalla miljoonia euroja.
Sinun ongelmasi ovat syntyneet jo paljon ennen kuin olet mitään rangaistuksia joutunut miettimään. Kerrotko mikä olisi estänyt sinua tulemasta itsekeskeiseksi kusipääksi? Siinä on sitten se tämän ongelman ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota vois läpätä turpaan.
Luulen ettet uskaltaisi jos vastaan tulisi.
Näistä ei ole kuin uhoamaan muiden idioottien laumassa. Pataan ja kakkoseen heti tavatessa.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tuo kaveri jättänyt rikokset tekemättä jos rangaistukset olisivat olleet kovempia?
Olisi. Kiven sisällä ei paljon rikoksia tehdä. Tai ainakaan yhtä helposti.
jos suomessa ampuu piha piiristä suden saa 2v ehdollista ja aseet ja metsästys oikeus pois 2500e sakkoja. stasissa kun raiskaa lapsen 20e sakkoa ja sormen heristely kun se kuuluu kulttuuriin. JOTAIN ON TODELLA VIALLA.
Suomessa on erikoista kun kansanedustajatkin tukevat rikollisuutta. Vastustaessaan kannabiksen laillista myyntiä he käytännössä tukevat laitonta myyntiä.