Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IKEAssa käynti

Vierailija
04.03.2015 |

Moikka, hauluaisin kuumeisesti tietää, mitä te kuppaatte IKEAssa? Tuntuu, että usealla tuttavaperheelläni verähtää IKEAssa aikaa tunti tolkulla. Itse lähdemme mieheni kanssa IKEAan, tietäen tuotteet jotka haluamme ja niiden hyllypaikat itsepalveluvarastossa. Netistä on helppo katsoa etukäteen nämä asiat. Sitten kassojen kautta varastoon sisälle, kärryt alle ja haettavat romut kärryyn! 5 MIN JA ULOS! Mä en ymmärrä mitä tuttavaperheeni haahulevat sielä pitkin käytäviä??? Valaiskaa mua!

Miten kulutatte aikanne IKEAssa?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Mieheni haluaa usein ikeaan ja ainut syy on Se, että haluaa sinne syömään lihapullia. Sit Se alkaa lapsille selittää, että Eiks ois kiva käydä lihapullilla tänään ja sit alkaa kuumottaa mua, et ei tarvis keittää ja saman vois ostaaki jotai jos on mieles.. Sit ku mies haluaa ja lapsetki jo haluaa niin Sitte mennään. En koe pakkopullana, eikä mieskään. Ei kierretä huonekalunäyttelyä vaan lihapullat ja suoraa alakerran krääsäosastolle. En osta ikeasta ikinä huonekaluja, jos ei nyt jotain lasten pinkkiä lack-hyllykköä lasketa. Mutta jos ostaisin niin saatan katsoa netistä Eka, mut haluun Kyl nähdä tavaran kasattuna ennen ostopäätöstä. Jos mies ei siellä haluaisi käydä, niin en kyllä mukaan pakottaisi. Mutta jos Se on ap:n mielestä kamalaa, että miehiä rehataan sinne väkisin tappelemaan niin on toi ap:n tapa ja asenne aika ahdistava. Kiire kiire, suorita, suorita, tehokas tehokas, nopeesti nopeesti! Jos koko elämä on Tota niin hohhoijaa. Itse olen hyvinkin tehokas, esim salilla tai kotona siivotessa tai jos on oikeasti kiire johonkin. Mutta mun ei tarvi olla sitä ikeassa lauantai aamupäivällä.

Vierailija
42/52 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olenkin ahdistava suorittaja. Impulsiivinen ja temperamentinen. Ja kyllä - näen IKEAssa käynnin suorituksena, jossa tarkoitus on toimia mahdollisimman tehokkaasti. Hitaat, päätöksiin pystymättömät pohtijat saavat minut ahdistumaan. Ihmiset, joita on IKEA lauantai päivään pullollaan. Keskustelun avulla koitan ymmärtää muiden tapaa toimia. Kiitoksia heille, jotka ovat oikeasti tosissaan vastanneet ja kertoneet, kuinka kuluttavat aikansa IKEAssa. :) Ehkä ensikerralla asioidessani pystyn ymmärtämään kanssa-asiakkaita hitusen enemmän :) AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ikealla töissä ja silti on vaikea päästä sieltä ulos ostoksilta alle tunnissa. Vaikka katson varastopaikat kotona netistä valmiiksi. Ja aina tulee heräteostoksia.

Vierailija
44/52 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:37"]Olihan täälä näitäkin, jotka tietävät jo myymälään mennessään mitä hakevat! Luulin olevani ainoa aikansa tehokkaasti käyttävä! Ei mulla ole ainakaan aikaa ja halua pyöriä turhanpanttina sielä huoneosastoja läpi. IKEAn liikeidea on vaan niin hiton fiksu, että ostokset voi tehdä todella tehokkaasti! Mulla nyt välimatkaa kohteenseen ei oo autolla mentäessä, ku parikymmentä minuuttia, mutta jokatapauksessa AINA kun sinne menen TIEDÄN mitä lähden hakemaan.

Kavereiden kanssa sitten päivitän hlökohtaiset asiani todellakin jossain muualla, kuin IKEAssa. Yleensä rauhallisemmassa paikassa kaffekupposen äärellä. ap
[/quote]
AI niin ja sun tyyli on ainut oikea??

Vierailija
45/52 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään joskus viimonloppuisin pelkästään aamiaisella. Matkaa 6 km. Anteeks jos häirittiin sua

Vierailija
46/52 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 15:37"]Olihan täälä näitäkin, jotka tietävät jo myymälään mennessään mitä hakevat! Luulin olevani ainoa aikansa tehokkaasti käyttävä! Ei mulla ole ainakaan aikaa ja halua pyöriä turhanpanttina sielä huoneosastoja läpi. IKEAn liikeidea on vaan niin hiton fiksu, että ostokset voi tehdä todella tehokkaasti! Mulla nyt välimatkaa kohteenseen ei oo autolla mentäessä, ku parikymmentä minuuttia, mutta jokatapauksessa AINA kun sinne menen TIEDÄN mitä lähden hakemaan. Kavereiden kanssa sitten päivitän hlökohtaiset asiani todellakin jossain muualla, kuin IKEAssa. Yleensä rauhallisemmassa paikassa kaffekupposen äärellä. ap [/quote] AI niin ja sun tyyli on ainut oikea??

[/quote]

Kaaoshan siitä tulis, jos kaikki toimisivat samalla tavalla kuin minä.

Olenko minä tuominnut sinut, jos sinä haluat aikasi IKEAn yläkerrassa käyttää tutkien ja hiplaillen huonekaluja? Loukkaannuitko sanoistani? Jos kirjoituksieni takia olentpahoittanut mielesi, pyydän anteeksi. Keskustelu on lähtenyt ehkä vähän väärään suuntaan, sillä oikeasti, en tiedä mitä ihmiset sielä haahuilevat ja halusin selvittää tämän. Itse kuluutan vapaa-aikani teidän tavoin kahvilla ja kavereiden kanssa maailmaa parantaen, aikakausilehtiä lukien, ravintolassa syöden. En vain näe IKEAa paikkana, jossa haluan viettää vapaa-aikani. Monelle IKEA on ilmeisesti rentouttava paikka asioida. Minä koen se ahdistavana. AP

Vierailija
47/52 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeaan mennään joko metsästämään tietty tuote pikavauhdilla tai sitten keräilemään pitkäksi ajaksi kaikkea tarpeellista. Mies lähtee mukaan vain, jos haluaa. Ja silloinkin hänelle pitää tehdä selväksi kumpi reissu on odotettavissa, että hän osaa ajatuksen tasolla sopeutua tulevaan. Jos lähdetään hakemaan pikaisesti jotain tiettyä, silloin ei haahuilla mihinkään ylimääräiseen. Parisuhdetta hoidetaan kotona, ei Ikean käytävillä. Näillä opeilla meillä on menty se muutama vuosi, kun Ikea on ollut tuossa naapurikaupungissa.

Vierailija
48/52 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko käytät kotona aikaa esitietojen hankkimiseen ja vaihtoehtojen vertailuun, että voit vain käydä haluamasi tuotteen varastosta? Hutikudin riski on melko suuri, jos valikointiinkin käyttää sen 5 minuuttia maksimissaan.

Vierailija
49/52 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä samoja, jotka mesoovat ruokakaupoissa, julkisissa ja ravintoloissa. Millon mistäkin.

Vierailija
50/52 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vauhkoomista, eihän elämän tarvitse olla suorittamista. Kukin tavallaan, jos ap saa mielenrauhan tehokkaasta toiminnasta, suotakoon se hänelle. Otetaan me muut rauhallisesti ;)

Vierailija
51/52 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse Olin tänään ystäväni kanssa ikeassa. Pari tuntia kului aikaa kun katselimme kaikki mööpeleitä ja pikkujuttuja. Leppoisaa yhdessäoloa ja kivaa oli katsella kevään uutuuksia. Syömään ei valitettavasti ehditty. Sitten olisi vierähtänyt ainakin tunti lisää leppoisasti. Ikea on ihana!

Vierailija
52/52 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee n 1,5 tuntia ja ei tahdo aika riittää, menen ilmaisbussilla ja tulen takas seuraavalla ilmaisbussilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän