Ärrä-paketti
Lähetin maanantaina ihan ekaa kertaa Ärrä-paketin. Koskas sen kuuluisi näkyä tuolla lähetysseurannassa? Vielä ei näy tuolla koodilla mitään?
Kommentit (51)
Mitkä ovat R-paketin alkukirjaimet? Minullekin on lähetetty paketti 6.6 eikä vielä ole tullut ilmoitusta. Sain myyjältä numerosarjan ilman kirjaimia. Numerosarjalla ei näy mitään tulosta.
Mä vaan (kaksi ärräpakettia lähettänyt, huomenna lähtee seur kirjoitti:
R-kioskin sivuilla lukee näin:
Ärräpaketteja ei voi käyttää lähetykseen uudestaan. Näin ennaltaehkäisemme kuljetusvirheet, kun paketin päälle ei ole kirjoitettu useampaan kertaan eri nimiä ja osoitteita.
Miksiköhän esim. Matkahuollolla tämä ei ole mikään ongelma?
Korjaako tämä ärrä-paketti ärrävian? Ostaisin heti.
Ensimmästä ja viimeistä pakettia odotelen. Todella hidas, eikä edes edullinen!
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan (kaksi ärräpakettia lähettänyt, huomenna lähtee seur kirjoitti:
R-kioskin sivuilla lukee näin:
Ärräpaketteja ei voi käyttää lähetykseen uudestaan. Näin ennaltaehkäisemme kuljetusvirheet, kun paketin päälle ei ole kirjoitettu useampaan kertaan eri nimiä ja osoitteita.
Miksiköhän esim. Matkahuollolla tämä ei ole mikään ongelma?
Tietenkin sivulla väitetään noin, mutta totuus on tietenkin se, että se pahvilaatikko maksaa euron. Miksi voittoa tavoitteleva yritys kieltäytyisi helposta rahasta?
Ihan paska. Paketti viety kioskille maanantaina, odotettu saapumisajankohta viikon päästä keskiviikkona. Ja toimituksen pitäisi "sääntöjen" mukaan kestää 2-5 arkipäivää. Niinpä niin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu kans siitä, onko tunari töissä. Jos tunari ei tajua käydä paketteja läpi kioskilla ja antaa lähteviä Schenkerin kuskille, paketti saadaan lähetettyä vasta päivän myöhemmin. Schenker käy vain kerran päivässä, jos sitäkään.
"Jos tunari ei tajua käydä paketteja läpi kioskilla" luuletko tosiaan, että lähtevät paketit lojuvat ympäriinsä kioskin takahuoneessa, josta myyjät niitä sitten kiireessä metsästävät kuskin tullessa hakemaan? Eiköhän niillä ole ihan niitä itseään varten tarkoitettu rullakko/keräyspussi tms, jolloin lastin saa helposti matkaan.
Luulen, koska olen ollut monella Ärrällä töissä ja olen nytkin. Ei siellä ole samanlaista pakettivarastoa kuin Postilla tai Siwoilla. Paketteja on max 10, niin ei niille ole mitään omia lokerikkoja. Paketeissa lukee kyllä "palautus" tai Ärrä-paketeissa lähetetiedot, mutta kaikki ei jaksa katsoa niitä ja jättää ne vain lojumaan.
Minäkin olen Ärrän täti, ja kyllä meillä vaan on Ärrä-pakeiteille ihan oma säkki, muille postipaketeille rullakko. Olen siis töissä R-kioskilla, jossa on myös täyden palvelun posti ja varastokin sen mukaan. Ei niitä paketteja jätetä lojumaan pitkin.
Oma lukunsa ovat ns. hääsääjät, jotka
a) nypläävät iipottimiaan ja vinkuvat kun ei kioskista ulos astuttuaan heti näy, ja/tai
b) nypläävät iipottimistaan viiden minuutin välein missä paketti kulkee, viimeistään kun kirjautuu näkyville
...ja jompikumpi tai molempi edellisistä mielellään auton ratissa, pyörällä polkiessa, bussipysäkillä, kaikkialla, lakkaamatta ja netti koko ajan päällä. Tällaisia ihmisiä palvelee rajoitukseton nettikaista ja seurantatunnukset. Muutaman energiajuomatölkin kun vetää päälle jaksaa varmaan yölläkin nyplätä.
Joku jo sanoi että tavalliselle ihmiselle ei päivän tai parin heitolla ole mitään väliä. Toisin päin: mitä lisäarvoa se lakkaamaton itku, hääsäys ja nypläys aikaansaa?
Meidän ärrältä lähtee paketit 2x viikossa (ti ja to) eli pahimmassa tapauksessa torstaina tuotu paketti lähtee vasta ti liikkeelle.
Itse dottanut ,1,5vkoa ärräpakettia. Schenkerin seuranta ilmoittaa, että paketti toimitettu 16.11 määränpäähän (lähetetty 13.11), mutta tässä kuulu kysymys. Minne paketti on viety, määränpäässä ei pakettia ole, vaikka lukee vastaanotettu 16.11. Tämä ensimmäinen ja viimeinen kerta kun ärrä paketti palvelua käytän!
Tällä hetkellä odottelen, että Schenker selvittää paketin olemassa olon.
Ärsyyntynyt: Selvisikö paketin kohtalo sinulle?
Itsellä sama tilanne ja ärsyttää vietävästi. Paketti ollut matkalla neljättä viikkoa ja näyttää, että ois noutopisteessä, mutta myyjän mukaan se on heillä, mutta ei ole. Mitä helvettiä? 2-5 arkipäivää on mennyt yli moninkertaisesti. Ja ihan on sen kokoiset kaupungit/ärrät kyseessä, että luulisi pakettien liikkuvan.
En kyllä käytä itse jatkossa enkä voi suositella kenellekään.
Ärsyyntynyt ja vierailija: Löytyikö teidän paketit koskaan?
Omaa odottelenodottelenodotteleodottelen...
Ärräpaketti on kyllä hevosvankkureista seuraavaksi hitain. Tuote jätettiin toimitukseen torstaina klo 14:30 ja sen seuraavan viikon keskiviikkona klo 12. Oli viimeinen kerta kun luotan Schenkeriin...
Puolitoista vuorokautta jo mennyt ja ilmoittaa edelleen lähetystunnus virheellinen
ÄLKÄÄ LÄHETTÄKÖ ÄRRÄPAKETTEINA mitään sellaista, minkä perille tulemisella on merkitystä! Minun kokemukseni ko. palvelusta vastaa kehitysmaata. Tori.fin myyjä lähetti ärräpaketin minulle 31.3. Seurantakoodi näyttää sen liikkuneen viimeksi 4.4. Sen jälkeen se ei ole liikkunut. Olen lähettänyt viisi (!) kyselyä muutaman päivän välein R-kioskin sivuilla olevaan palautekanavaan, yhteystiedoillani varustettuna, ja viimeisessä palautteessa kysellyt ovatko he hukanneet pakettini. Yhteenkään tiedusteluun ei ole vastattu. Olisin kiireesti tarvinnut kyseisen tavaran, ja tästä jäi todella paha maku. En aio koskaan käyttää tätä palvelua enää.
Ei varmaan parin päivän viive ketään haittaa, mutta odottelen yhä Kuopioon Tampereen keskustasta viime viikolla lähetettyä pakettia, eli yli viikon on tehnyt alle 300 kilometrin matkaa. Olisin kyllä valinnut postin, jos olisin arvannut, että Ärrän lupaukset 2-4 päivän toimitusajasta ovat ihan hatusta vedettyjä.
Lähetin paketin Vantaalta otavantieltä 6.2.2018 perillä Lappeenrannassa 7.2.2018 vastaanottajalla kädessä 9.30 et ei voi nopeemmin mennä.
Kokeilin ärrää,toimi tosi hyvin postiin Vantaalta otavantien kioskilta 6.2.2018 perillä vastaanottajalla 7.2.2018 siis kädessä.hyvin toimi.
Mulle ei ole väliä, kunhan jouluksi saa. Nyt on kiire niin lähettäjillä kuin ärrälläkin. Ei ole kuin enää yksi ärrä, joka vastaan ottaa ja lähettää paketit täällä. Myyjä voisi saada kiitoksen ystävällistä käyttäytymisestä ja kun ymmärsi, kun koodi meni esto mobiili tiedosta. En ehtinyt ottaa sitä jemmaan. Kaiken kiireen keskellä. Nurmeksen Iina ehti hakea oikein paketin muilla tiedoilla. Kiitos paljon ja oikein hyvää joulua.
Ei saa käyttää uudestaan