Te, joilla ei ole ystäviä tai kavereita
Kommentit (14)
Täällähän se menee, silloin kun ei ole liikuntaa. Liikkumisessa on se hyvä piirre että se vähentää ahdistusta ja lisää levon tarvetta. Eli tunti lenkillä poistaa vapaa-ajan ongelmat 2-3 tunniksi.
Opiskelen ja teen töitä. Kyllä, myös vapaa-aikana. Jotain sisältöä haluan elämääni.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:04"]
Opiskelen ja teen töitä. Kyllä, myös vapaa-aikana. Jotain sisältöä haluan elämääni.
[/quote]
Ja roikun AVlla, tietty
Liikuntaa, lasten kanssa tekemistä, lukemista, nettailua
Olen netissä/katson elokuvia. Tylsää.
Vietän aikaa perheen kanssa ja urheilen minäkin. Vauva + 3 kertaa viikossa salilla+ vaunulenkit ei oikein edes jättäisi aikaa kavereille, kun miehenkin kanssa haluan viettää aikaa.
Käyn jumpassa, hiihtämässä(kesällä juoksemassa) uimassa, sekä erilaisissa kädentaitojutuissa(kansalaisopisto). Luen ja olen perheen kanssa. Kesällä reissataan paljon asuntovaunulla. Ei paljoa ystäviä ehdi kaivata.
Roikun täällä, luen paljon (ja käyn kirjastossa), katson elokuvia, vietän aikaa vanhempieni ja sisarusten perheiden kanssa, siskon lapsen kanssa harrastan musiikkia ja ulkoilen.
Tylsäähän tämä välillä on, vaikka teenkin itselle mieluisia juttuja. Ystävät olisi ihana asia. Kun jättäydyin pois entisistä kaveriporukoista, tuli tilalle yksinäisyys.. olen silti onnellisempi näin, harmittaa vaan kun aina olen ollut kavereiden ympäröimä, tuntuu tyhjältä ilman.
Olen perheen kanssa, teen kotona käsitöitä (virkkaan, neulon, kanavatöitä, ristipistoja, helmiaskarteluja). Luen paljon kirjoja ja kädentaitoihin liittyviä lehtiä, kirjoitan netissä olevassa luovan kirjoittamisen ryhmässä ja arvioin muiden tekstejä. Käyn lauluharjoituksissa. Käyn uimassa 3x viikossa miehen kanssa tai yksin. Roikun netissä. Teen kotiin pikkuremontteja.
Kevät- ja kesäaikaan kasvattelen kukkia ja hyötykasveja ensin sisällä idättäen ja sitten ulkona, tykkään pihahommista. Perheen kanssa käymme paljon uimarannoilla ja puuhaamme omalla pihalle, grillausta ja altaassa polskimista.
Iltaisin miehen kanssa tulee katsottua paljon leffoja. Yhdessä myös laulamme ja soitamme aika paljon.
0 ystävää
Urheilen n. 5x viikossa. Olen paljon netissä. Katson joitain sarjoja ja dokumentteja. Vietän aikaa perheen kanssa. Teen kotitöitä, käyn shoppailemassa, opiskelen.
Olen niin tottunut kaverittomuuteen, etten usein edes osaa kaivata kavereita, mutta kyllä se tuolla syvällä sisimmässä on kuitenkin sellainen ystävänkaipuu. En minä yksinäinen ole, mulla on ihana pieni perhe ja sukuakin löytyy, jonka kanssa olla tekemisissä. Ilman perhettäni kyllä tuntisin elämäni aika sisällöttömäksi ja oloni yksinäiseksi.
Pelaan tietokoneella, luen kirjoja, ulkoilutan koiraa, laitan ruokaa, teen kotitöitä, surffailen netissä. En koe elmääni ollenkaan tylsäksi, erakkous on oma, luonteelleni sopiva valintani.
Olen netissä ja pelaan tietokoneella. :-/ Eli olen koneella ainakin 12 tuntia päivässä, kun olen työtönkin. En vain saa mitään aikaan kun olen yksin. Olen ihan eri ihminen silloin, jos samassa taloudessa on muita ihmisiä. Oikeastaan perhe olisi se mitä tarvitsisin, ei kaverit tai ystävät. Tämä on miehillä varmaan aika yleinen asetelma?
Matkustelen usein ja ulkomailta löytyykin joitakin tuttuja ja ystäviä joita tapailen. Liian harvoin kuitenkin pääsee. Yleensä vapaa-aikana ulkoilen, luen, hoidan puutarhaa, harrastan musiikkia. Kesällä minulla ei oo yleensä tylsää, mutta talvella on vaikea aina keksiä mielekästä tekemistä yksin.
Urheilen ja olen perheeni kanssa.