Voihan muotibloggari sentään
Siis olenko ainoa jonka mielestä suomen huippu muotibloggari aka SS pukeutuu niiiiiiiiiiiiiiin huonosti! En kestä! Nytkin uusimmassa postauksessa ihan järkyttävä kokonaisuus! Vaaleansininen takki, rouvahuivi, huonostiistuvat farkut ja juoksulenkkarit! Nou! naama on kaunis, sitä en kiellä, mutta koittakaapa peittää naama noista kuvista niin vaatetus on kyllä aivan kamala. Ja siis jatkuvasti silmäni kärsivät kyseisen naisen vaatevalinnoista. Onko se vain minä vai onko muitakin?
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:06"]
[/quote]
Minä en taas ymmärrä tätä housuvalitusta. Mitä vikaa esim. näissä housuissa on?
http://www.olivialehti.fi/strictly-style/2015/02/pastellinen-mob-takki/
Ja minusta ne vihreät housut ovat törkeen hienot. Eli siis makunsa kullakin.
[/quote]
Tässä postauksessa housut istuvatkin harvinaisen hyvin! Katsoin ihmeissäni tätä postausta että mistä SS on saanut näin hyvin istuvat housut! Ne olikin giveaway, eli ilmankos, ei ollut itse päässyt täysin valitsemaan. Eli nämä hyvät, yleensä ei istu ollenkaan näin hyvin!!
[/quote]
Mutta samat housuthan on tässäkin kyseessä? Ainakin info on sama? Ja monissa muissakin viime postauksissa? Ja eikö nuo bloggaajat itse muka noita saatuja vaatteita valitse?!
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:57"]
En ymmärrä valitusta bloggaajien vaatteista koska eikö se pointti ole juuri siinä että on kaikenlaisia tyylejä ja jokaiselle löytyy seuraajat. Miksi yritätte pusertaa jokaisen itsellenne mieluisaan tyyliin. Miettikää jos kaikilla blogaajilla olisi sama ajaton ja klassinen tyyli niin mitä meille pissiksille, tantoille, neonvärifreakeille tai bogoille jäisi seurattavaksi.
[/quote]
Hanna TUSKIN haluaa olla pissisten, tanttojen tai neonvärifriikkien äänenkannattaja :D:D:D:D
Sitä paitsi itsehän kertoo että tyyli on klassinen ja ajaton...
[/quote]
pohdin yleisesti aihetta kun tääl saa aina lukea valitusta joka bloggaajan kohdalla että se pukeutuu väärin kun pitäisi pukeutua kuten minä haluan. Se tuntuu kummalliselta kun kyseessä on henkilön oma look ja juuri sen blogin aihe.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:08"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:02"] Uusimman postauksen kuvassa kiva typo: a spahls of blue xD Mutta joo oli kyllä harvinaisen rumat mustat tennarit.. Vähän kellertää jo muoviosatkin? :D Ite tykkään muuten kyllä siitä, että on ihan okei pitää lenkkareita esim farkkujen kanssa arjessa vaikka toki pidän muistakin kengistä & korkkareista. Mutta ei ollu joo erityisen imarteleva asu, pipokin aika jännä. [/quote] Sulle kävi siis ihan sama juttu kuin bloggaajalle. Typo. :D Mutta mitä ihmettä sitä pitäisi tosiaan kahden lapsen äidin pukea päälle? Tiukat topit yms. on musta ehdoton nou nou :/ Miksi klassinen on tätiä?! [/quote] No niinhän mä ton kommentin alle heti minuutin päästä korjasinkin? Itse en vaan kirjoita suosittua muotiblogia, johon lisäilen photoshopilla mukahienoja tekstejä, joten ai kamalaa että kirjotin väärin jo valmiiksi väärinkirjoitetun sanan :Dd
[/quote]
Ei olekaan kamalaa. Vaan lähinnä sinulle taidettiin huomauttaa, että typoja ja virheitä sattuu kaikille. Niin sinulle, kuin bloggaajille.
Mun mielestä ne vihreät housut on kanssa aika kivat! Kyllä niiden ympärille saa tyylikkäitäkin asuja tehtyä. En ymmärrä miten laadukkaat Lanvinin housut on mitenkään mummot :D Värikään ei ole mitenkään vanhahtava, itse ainakin koen että tommonen raikas vihreä on aika tyylikäs!
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:15"]
Mun mielestä ne vihreät housut on kanssa aika kivat! Kyllä niiden ympärille saa tyylikkäitäkin asuja tehtyä. En ymmärrä miten laadukkaat Lanvinin housut on mitenkään mummot :D Värikään ei ole mitenkään vanhahtava, itse ainakin koen että tommonen raikas vihreä on aika tyylikäs!
[/quote]
Samaa mieltä! Minusta ne vihreät housut ovat olleet ihan parhautta!
Minua itseä graafisena suunnittelijana vaivaa tuo kuvien rankka käsittely. Siis naamaan on vedetty tässäkin postauksessa niin paljon blurria ja heeling brushia joka tasoittaa ihon ihan muovisen tasaiseksi. Ei tosin, siihenhän ne muotilehtienkin kuvat perustuu, mutta mielestäni nykymaailmassa on ihan ok olla kuvissa naturaalimpikin ja paljastaa pari ryppyä tai silmäpusseja. Mutta SS tyyli on tunnetusti perfektionistinen "kotona aina tuoreita kukkia"-tyyppinen arki-illuusio joten ymmärrettäköön ...
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:21"]
Minua itseä graafisena suunnittelijana vaivaa tuo kuvien rankka käsittely. Siis naamaan on vedetty tässäkin postauksessa niin paljon blurria ja heeling brushia joka tasoittaa ihon ihan muovisen tasaiseksi. Ei tosin, siihenhän ne muotilehtienkin kuvat perustuu, mutta mielestäni nykymaailmassa on ihan ok olla kuvissa naturaalimpikin ja paljastaa pari ryppyä tai silmäpusseja. Mutta SS tyyli on tunnetusti perfektionistinen "kotona aina tuoreita kukkia"-tyyppinen arki-illuusio joten ymmärrettäköön ...
[/quote]
Oon nähnyt ihon läheltä. Sillä on oikeesti ihan helvetin hyvä iho. Ne hampaat ja ikenet on kyl kauheet.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:15"]
[/quote]
Samaa mieltä! Minusta ne vihreät housut ovat olleet ihan parhautta!
[/quote]
nämäkin kommentit osoittavat että vihreille housuille on sekä kysyntää että inhoajia. Joten mikä on lopputulos, bloggaja pukee ja osa tykkää osa ei.
Kerro graafisen suunnittelijan mielipide siihen kamalaan banneriin, joka saa maallikon silmät vuotamaan verta.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:21"]
[/quote]
Oon nähnyt ihon läheltä. Sillä on oikeesti ihan helvetin hyvä iho. Ne hampaat ja ikenet on kyl kauheet.
[/quote]
kuinka viitsit kommentoida naisen ulkonäköä näin ilkeästi? Todella noloa ja huonoa käytöstä.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:26"]
Kerro graafisen suunnittelijan mielipide siihen kamalaan banneriin, joka saa maallikon silmät vuotamaan verta.
[/quote]
EN voi edelleenkään ymmärtää miksi näissä blogeissa pitää käydä jos ei ole mitään yhteistä ja niiden kamaluus saa silmät vuotamaan verta? Eihän kukaan tee vapaaehtoisesti asioita, mistä ei pidä? Kyllähän tekin jostain sitten näissä blogeissa pidätte, mutta pitää sitten nostaa esiin se nega. Miksi?
Itse olen kiinnittänyt huomiota, että kyseisellä bloggarilla on aina rasvaiset hiukset...
Siis kuvien käsittely on ihan normaalia arkea työssäni, eikä tarkoitus ollut olla ilkeä! Olen itsekin sortunut omissa fb-kuvissani välillä övereihin ja tehnyt naamalleni blurrit vaikka alkuperäinenkin kuva olisi ihan hyvä. Ehkä tässä nyt pointti karkasi eli Hanna on upea kaunis nainen minusta eikä tarvitse mitään rankkoja kuvankäsittelyitä, mutta ymmärrän toki että blogin tyyliin kuuluu utuinen ja eteerinen tunnelma ja missäs muualla sen saisi kun Photoshopissa !!!
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:30"]
Itse olen kiinnittänyt huomiota, että kyseisellä bloggarilla on aina rasvaiset hiukset...
[/quote]
Mä olen eri mieltä. VArmaan joskus, mutta ei todellakaan aina. Ja muistakaa, että rouva imettää. Silloin hiuksia irtoaa monilla tuppokaupalla. EHkä se on enemmän litteyden syynä?
Kyllä sitä varmaan parhaatkin pukeutujat joskus tekevät mokia. Kieltämättä vähän vaatteet näyttää roikkuvan päällä eikä muutenkaan ole ihan justiinsa viimesen päälle kokonaisuus. :)
"Ideaali lokaatio"? Mitä vikaa on sanassa paikka?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:37"]
"Ideaali lokaatio"? Mitä vikaa on sanassa paikka?
[/quote]
Minä en taas ymmärrä miten tällaisiin jaksetaan puuttua? Lokaatio on minusta nyt vielä ihan okei.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:30"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:26"]
[/quote]
EN voi edelleenkään ymmärtää miksi näissä blogeissa pitää käydä jos ei ole mitään yhteistä ja niiden kamaluus saa silmät vuotamaan verta? Eihän kukaan tee vapaaehtoisesti asioita, mistä ei pidä? Kyllähän tekin jostain sitten näissä blogeissa pidätte, mutta pitää sitten nostaa esiin se nega. Miksi?
[/quote]
Mutta kun juurihan tässä piilee blogien suosion salaisuus! Bloggarit on tosielämän ihmisiä jota rajkastetaan ja vihataan, niitä voi hyvällä omatunnolla haukkua ja parjata, koska ne on tavallisia ihmisiä mitkä laittaa koko elämänsä esille! Tottakai niistä myös pitää ja tykkää, mutta se koko suola on olla kriittinen kun kerrankin voi!
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:15"]
[/quote]
Vihreät housut on ihan jees, vähän erilaiset ja ymmärrän että moni ei tykkää. Mutta siitä ei ole avauksessani kyse, vaan KOKONAISUUDESTA! Se tökkii ja lujaa. terkuin ap
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:02"]
Uusimman postauksen kuvassa kiva typo: a spahls of blue xD Mutta joo oli kyllä harvinaisen rumat mustat tennarit.. Vähän kellertää jo muoviosatkin? :D Ite tykkään muuten kyllä siitä, että on ihan okei pitää lenkkareita esim farkkujen kanssa arjessa vaikka toki pidän muistakin kengistä & korkkareista. Mutta ei ollu joo erityisen imarteleva asu, pipokin aika jännä.
[/quote]
Sulle kävi siis ihan sama juttu kuin bloggaajalle. Typo. :D Mutta mitä ihmettä sitä pitäisi tosiaan kahden lapsen äidin pukea päälle? Tiukat topit yms. on musta ehdoton nou nou :/ Miksi klassinen on tätiä?!
[/quote]
No niinhän mä ton kommentin alle heti minuutin päästä korjasinkin? Itse en vaan kirjoita suosittua muotiblogia, johon lisäilen photoshopilla mukahienoja tekstejä, joten ai kamalaa että kirjotin väärin jo valmiiksi väärinkirjoitetun sanan :Dd