Voihan muotibloggari sentään
Siis olenko ainoa jonka mielestä suomen huippu muotibloggari aka SS pukeutuu niiiiiiiiiiiiiiin huonosti! En kestä! Nytkin uusimmassa postauksessa ihan järkyttävä kokonaisuus! Vaaleansininen takki, rouvahuivi, huonostiistuvat farkut ja juoksulenkkarit! Nou! naama on kaunis, sitä en kiellä, mutta koittakaapa peittää naama noista kuvista niin vaatetus on kyllä aivan kamala. Ja siis jatkuvasti silmäni kärsivät kyseisen naisen vaatevalinnoista. Onko se vain minä vai onko muitakin?
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:18"]
Minusta tuossa asussa ei ole mitään muuta vikaa kuin kenkävalinta, muutoin se on mielestäni oikein kiva. Lenkkarit kaipaisivat mielestäni yksinkertaisemman asun, jos ne yhdistetään "tavallisiin vaatteisiin" (kyse ei siis urheilutilanteesta).
[/quote]
Entä Célinen laukku? Olen ennenkin - varmaan sitten poistetuissa ketjuissa ;-) - maininnut, että tuo laukku ei sovi yhtään Hannan tyyliin. Se vaatisi skarpimpeja linjoja ja vähemmän tilpehööriä pukeutumiseen. Tämä nainen taas yhdistää tuon laukun jopa tupsulliseen huopalippikseen. :-O Tämä on itse asiassa ehkä selvin esimerkki Suomesta siitä, kuinka bloggarin on pitänyt saada se it-bag, vaikka se ei siis oikeasti ole ollenkaan omaa tyyliä tai edes tarkoituksenmukainen.
KUn ei ole makua niin ei ole makua. Näinhän se menee. Rahalla sitä ei saa. Muistakaahan että bloggaajaksi pääsee kuka vaan! Yleensä ne on kauniita nuoria naisia, jotka panostaa pukeutumiseen, mutta havalla sitä oikeaa muotitajua. Hanna hyvä esimerkki.
Ja pukeutuu niin rouvasti, että kun näkee miehensä kanssa niin tulee mieleen että on äiti ja poika liikenteessä.Näin ainakin Elle-gaalassa.
Itse olen hyvin eri mieltä. Aina ei tietystikään voi osua maku yksiin, mutta SS on minusta todela tyylikkäästi toteutettu blogi, josta saan hyvin paljon tyyliinspiraatiota. Tässä ehkä tökki nuo lenkkarit, mutta nehän jakaa voimakkaasti mielipiteitä. Minkä ikäisiä te muut oikein olette? Itse olen Hannan ikäinen ja juuri noin mielestäni oma ikäluokka pukeutuu?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:02"]
Uusimman postauksen kuvassa kiva typo: a spahls of blue xD Mutta joo oli kyllä harvinaisen rumat mustat tennarit.. Vähän kellertää jo muoviosatkin? :D Ite tykkään muuten kyllä siitä, että on ihan okei pitää lenkkareita esim farkkujen kanssa arjessa vaikka toki pidän muistakin kengistä & korkkareista. Mutta ei ollu joo erityisen imarteleva asu, pipokin aika jännä.
[/quote]
Sulle kävi siis ihan sama juttu kuin bloggaajalle. Typo. :D Mutta mitä ihmettä sitä pitäisi tosiaan kahden lapsen äidin pukea päälle? Tiukat topit yms. on musta ehdoton nou nou :/ Miksi klassinen on tätiä?!
Ääh, ai ainoat pukeutumis vaihtoehdot ole pissis tai rouva! Voi pukeutua miljoonalla tavalla siitä välistä! hannalle sopisi mielestä (Nyt älkää ampuko minua!! En ole mikään D-fani!) Didemin tyyliset vaatteet. Eli sporttia ja casuaalia sekaisin. Sopisi ihan käytännössäkin kahden lapsen äidille.
Olen itse Hannan ikäinen, kahden lapsen äiti ja en todella tarkoita että pitäisi pukeutua korkokenkiin ja napapaitaa, tai ylipäätään mihinkään pissisvaatteisiin. Kyse ei ole vaatteista itsestään vaan miten ne yhdistelee, miten vaatteet kantaa. Tämä ei oikein minusta suju. Ja tennarit on ihan suosikkikenkiäni, ne toimii kyllä, kunhan on tennarit ja muut vaatteet kohdillaan siinä ympärillä.
Ja sitä paitsi kyseisessä postauksessa Hanna oli menossa tilaisuuteen, ei lasten kanssa puistoon. Kyllä silloin saa muotibloggarilta jotain odotaakin.
[/quote]
Olen samaa mieltä siitä, että vaatteet ovat makuasioita, enkä itse suosi tätä Strictly Stylen tyyliä. Mutta siitä en voi olla samaa mieltä, hän että pukeutuisi "reilusti yli kymmenen vuotta vanhemman rouvan lailla". Aivan tavallisia asuvalintoja mielestäni kolmekymppiselle naiselle. Mitä sen ikäisten sitten pitäisi pukea? Neonvärisiä teiniminimekkoja halpaan biker-malliseen tekonahkatakkiin yhdisettynä? Henkkamaukan trikoisia virttyneitä tissitoppeja yhdistettynä persvakoon hitsautuviin farkkulegginseihin ja helvetisti krääsäkoruja? Teinifarkut ja napamittainen kolitsipaita jollain mietelauseella?
[/quote]
Klassisen kauniisti voi pukeutua nuorekkaamminkin! Vedätkö tahallaan överiksi? Aika monen mielestä bloggajan tyyli on vaan joskus vähän liian rouvamainen. Sanonpa vaan esim. ne vihreät mummohousut! Eniten kyllä häiritsee, että hiukset näyttävät joskus rasvaisilta.
Siis jollain muullakin on ihan samanlaiset kuvat + tekstit kuvien päällä + epäselvät fontit kuvien teksteissä, jolloin niistä ei saa selvää.
Kuka teki ensin ja kuka seurasi perässä?
Ei ole juoksulenkkarit vaan vapaa-ajan kengät. Käykää kurkkaamassa esimerkiksi Aleksanterinkadun Nilsonilta, sieltä löytyy muutamassa värissä, eikä kyseisessä kaupassa myydä muita kuin vaparikenkiä.
En ymmärrä valitusta bloggaajien vaatteista koska eikö se pointti ole juuri siinä että on kaikenlaisia tyylejä ja jokaiselle löytyy seuraajat. Miksi yritätte pusertaa jokaisen itsellenne mieluisaan tyyliin. Miettikää jos kaikilla blogaajilla olisi sama ajaton ja klassinen tyyli niin mitä meille pissiksille, tantoille, neonvärifreakeille tai bogoille jäisi seurattavaksi.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:55"]
Ei ole juoksulenkkarit vaan vapaa-ajan kengät. Käykää kurkkaamassa esimerkiksi Aleksanterinkadun Nilsonilta, sieltä löytyy muutamassa värissä, eikä kyseisessä kaupassa myydä muita kuin vaparikenkiä.
[/quote]
Pointti lieneekin että NÄYTTÄÄ ihan juoksulenkkareilta.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:05"]
Olen kiinnittänyt huomiota, että housut on todella usein huonosti istuvat, ei ikinä napakat vaan aina pussittaa (vaikka olisi sellaset tiukat). Ja tennarit on tosi jees kun osaa käyttää mutta nuo näyttää joltain juoksuun tarkoitetuilta. Ja hiuksetkin kaipaisi päivitystä!
[/quote]
Olen kiinnittänyt huomiota jo pidemmän aikaa tuohon housuasiaan, ärsyttävää!
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:57"]
En ymmärrä valitusta bloggaajien vaatteista koska eikö se pointti ole juuri siinä että on kaikenlaisia tyylejä ja jokaiselle löytyy seuraajat. Miksi yritätte pusertaa jokaisen itsellenne mieluisaan tyyliin. Miettikää jos kaikilla blogaajilla olisi sama ajaton ja klassinen tyyli niin mitä meille pissiksille, tantoille, neonvärifreakeille tai bogoille jäisi seurattavaksi.
[/quote]
Joo, tottahan tämänkin, mutta myös jos on bloggaaja ja erityisesti tunnustettu sellainen niin kyllähän yleisöllä saa jotain odotuksia olla. Ja täällä kuitenkin kritisoidaan ensisijaisesti vaatteiden istumista päälle ja yhdistelyä. Ja onhan maailmassa yleinen tyylikkyyden käsite, johon tässä nyt verrataan. Niin, ja Hanna ei todella yritä olla mikään marginaalinen pukeutuja vaan nimenomaan valtavirran äänenkannattaja (tekee postauksia mikä muodissa nyt yms.)
Ja tyylikkäästi voi pukeutua valtavirran mukaisesti tai marginaalisesti - samoin kuin tyylittömästikin!
ap
Ihan kiva asuhan sillä on. Lenkkarit on vähän epäsopivat tuohon mutta ei nekään ihan kauhean väärän näköiset sillä ovat tummat ja maastoutuvat hyvin. Tykkään tuosta tyylistä. Vaaleansininen takki on kiva ja toi huivi sopii siihen kyllä.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:59"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:05"]
Olen kiinnittänyt huomiota, että housut on todella usein huonosti istuvat, ei ikinä napakat vaan aina pussittaa (vaikka olisi sellaset tiukat). Ja tennarit on tosi jees kun osaa käyttää mutta nuo näyttää joltain juoksuun tarkoitetuilta. Ja hiuksetkin kaipaisi päivitystä!
[/quote]
Olen kiinnittänyt huomiota jo pidemmän aikaa tuohon housuasiaan, ärsyttävää!
[/quote]
Minä en taas ymmärrä tätä housuvalitusta. Mitä vikaa esim. näissä housuissa on?
http://www.olivialehti.fi/strictly-style/2015/02/pastellinen-mob-takki/
Ja minusta ne vihreät housut ovat törkeen hienot. Eli siis makunsa kullakin.
[/quote]
Hanna TUSKIN haluaa olla pissisten, tanttojen tai neonvärifriikkien äänenkannattaja :D:D:D:D
Sitä paitsi itsehän kertoo että tyyli on klassinen ja ajaton...
[/quote]
Minä en taas ymmärrä tätä housuvalitusta. Mitä vikaa esim. näissä housuissa on?
http://www.olivialehti.fi/strictly-style/2015/02/pastellinen-mob-takki/
Ja minusta ne vihreät housut ovat törkeen hienot. Eli siis makunsa kullakin.
[/quote]
Tässä postauksessa housut istuvatkin harvinaisen hyvin! Katsoin ihmeissäni tätä postausta että mistä SS on saanut näin hyvin istuvat housut! Ne olikin giveaway, eli ilmankos, ei ollut itse päässyt täysin valitsemaan. Eli nämä hyvät, yleensä ei istu ollenkaan näin hyvin!!
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 10:55"]
[/quote]
Pointti lieneekin että NÄYTTÄÄ ihan juoksulenkkareilta.
[/quote]
Luin äsken kommentit ja Hannakin siellä toteaa, että ei itsekään ole täysin näiden lenkkarien kannalla? Korkkarit on kuulema laukussa vaihtoa varten.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:12"]
Siitä naamastakin voi olla montaa mieltä kuten vaatteista. Vähän nuorekkaampi tyyli voisi ehkä sopia paremmin? Olen kanssa ihmetellyt, miksi pukeutua reilusti yli kymmenen vuotta vanhemman rouvan lailla.
[/quote]
Olen samaa mieltä siitä, että vaatteet ovat makuasioita, enkä itse suosi tätä Strictly Stylen tyyliä. Mutta siitä en voi olla samaa mieltä, hän että pukeutuisi "reilusti yli kymmenen vuotta vanhemman rouvan lailla". Aivan tavallisia asuvalintoja mielestäni kolmekymppiselle naiselle. Mitä sen ikäisten sitten pitäisi pukea? Neonvärisiä teiniminimekkoja halpaan biker-malliseen tekonahkatakkiin yhdisettynä? Henkkamaukan trikoisia virttyneitä tissitoppeja yhdistettynä persvakoon hitsautuviin farkkulegginseihin ja helvetisti krääsäkoruja? Teinifarkut ja napamittainen kolitsipaita jollain mietelauseella?