Oletko löytänyt hyvän miehen Eliittikumppaneista?
ovatko siellä kaikki jotain golfaavia rahan perässä juoksijoita ja pintaliitäjiä? Olen kivannäköinen, korkeakoulutettu, normaalipainoinen, vähän boheemi kahden lapsen äiti. Haluaisin löytää älykkään, hauskan ja kivannäköisen miehen.
Mitään mahdollisuuksia?
Kommentit (24)
Minä kahden lapsen äiti, ehdottomasti haluaisin sellaisen miehen pidempään suhteeseen, jolla on myös lapsia.
Uskon myös, et niitä miehiä joilla on jo lapsia, ei todellakaan haittaa naisen lapset.
Varsinkin jos on lapsiluku jo täysi, ei ehkä halua pariutua lapsettoman kanssa.
Lapsettomat hakee sit ehkä mieluumin lapsettomia. He ehkä haluavat perustaa perheen myöhemmin sellaisen kanssa, joka ei ole sit jonkun kanssa jo aiemmin kokenut. Lapsettomille toisen lapset saattavat olla riippakivi.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:11"]
Ei sivustolla ole mitään virallisia kriteerejä, mutta terveen järjen käyttö on suotavaa. Tuskin kukaan yritti ilkeillä, mutta veikkaan, että kahden lapsen yksinhuoltaja äiti ei ole ihan sitä, mitä sivustolle vaivautuneet miehet hakevat.
[/quote]
Missä puhuttiin yksinhuoltajasta mitään?
Ei omaa kokemusta, mutta aktiivisesti nettideittaillut kaverini (joka ei ole mitenkään erityisen "eliittiä" mutta kylläkin fiksu, hoikka, ok näköinen ja hyvätuloinen, ja lapset ovat jo riittävän isoja etteivät tarvitse mitään isäpuolta) sanoi että siellä on ne ihan samat miehet joilla on profiilit muillakin palstoilla.
Ja siis tämä tietysti pätee myös kaveriini, hänkin kalastelee sekä ilmaisilla että maksullisilla nettipalstoilla.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 11:39"]
Hmmm.... Nainen on Nainen lapsettomana, ja äitinä hänestä tulee vain pahainen akka?
[/quote]
Mikäli et asiaan ole perehtynyt, niin nämä "normaalit" maksuttomat treffisivustot ovat täynnä juurikin yksinhuoltajia. Uskoisin, että aika moni sinne eliittikumppaniin rekisteröityy, koska haluaa jotain ihan muuta. Valitettavaa, jos se ei jonkun itsetunnolle sovi, mutta minkäs teet.
[/quote]
En ota kantaa siihen, millaista ihmistä deittipalstoilta etsittään, koska en ole elämässäni siellä ollut, mutta korvaani pahasti särähtää se, että lapset alentavat naisen "arvoa".
Minulla on pari lasta, mutta en ole mikään emotyyppi enkä erityisen lapsirakas. Elämäni olisi vähintään yhtä hyvää ilman lapsiakin, ellei jopa parempaa. Mutta on alentavaa ajatella, että lapset tekisivät MINUSTA huonomman ihmisen. Ja jos deittipalstalle menisin, niin MINÄ etsisin parisuhdetta enkä lapsilleni isää.
[/quote]
Lapset alentavat arvoasi parisuhdemarkkinoilla halusit tai et. Seksisuhemarkkinoilla voit toki yhä olla kovaa valuttaa.
[/quote] No kyllä mulla enemmän herättää epäilyksiä lähemmäs nelikymppiset naiset ja miehet jotka ovat lapsettomia. Useimmat ovat varmasti vapaaehtoisesti lapsettomia mutta loput sitten jotain ihan muuta. Parisuhteeseen soveltumattomia jollain tavalla.