Miksi mies on edelleen tinderissä, kun kuitenkin vaikuttaa tosi kiinnostuneelta?
Kommentit (21)
Voin kertoa, että itse olen kaksi kertaa toiveikkaana poistanut profiilini.
En kehtaa enää mennä uudestaan, kun osa siellä roikkuvista on samoja naamoja kuin ennenkin.
Kristiina xx kirjoitti:
Kuukausi on aika lyhyt aika tapailla. Minä ajattelisin, että mies on Tinderissä edelleen siksi, koska hän ei vielä ajattele teidän suhteen olevan vakiintunut.
Onhan se joo.. mietin vaan. Kuinka nopeasti muilla jäänyt tinderit pois?
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa, että itse olen kaksi kertaa toiveikkaana poistanut profiilini.
En kehtaa enää mennä uudestaan, kun osa siellä roikkuvista on samoja naamoja kuin ennenkin.
Eihän kukaan tiedä oletko poistanut profiilin vai vain piilottanut sen? Paitsi ne joiden osumat olet joskus poistanut koska heille et enää näy ellei toinen tee uutta profiilia...
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Kuukausi on aika lyhyt aika tapailla. Minä ajattelisin, että mies on Tinderissä edelleen siksi, koska hän ei vielä ajattele teidän suhteen olevan vakiintunut.
Sitten kun on yhdessä sovittu, että ollaan virallisesti parisuhteessa, eikä enää tapailla muita. Aika määrettä ei tälle ole.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Kuukauden, parin jälkeen.. en kyllä ole käyttänyt sitä enää aktiivisesti sinä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Sitten kun on yhdessä sovittu, että ollaan virallisesti parisuhteessa, eikä enää tapailla muita. Aika määrettä ei tälle ole.
Enempi hain sitä että miten muut kokee, missä vaiheessa on tuntunut siltä että haluaa sopia näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Enempi hain sitä että miten muut kokee, missä vaiheessa on tuntunut siltä että haluaa sopia näin?
Yhden kanssa pari kuukautta, yhden kanssa puolisen vuotta, jne. Toisen kanssa se varmuus tulee suht nopeasti ja toisen kanssa pitää tunnustella vähän pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Tapailu ei ole = kosinta
No shit? :D Olin jo hääpuvun ostanut.
En minä sulkisi profiiliani oman kiinnostukseni takia vaan sitten kun saan siihen vastakaikua seurustelun muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Itse jättäisin Tinderin pois sitten kun ollaan sovittu, että ollaan exclusive.
En poistaisi tinderiä, kunnes yhdessä niin sovitaan. Käytännössä et voi tietää oliko edelliset treffit todellisuudessa viimeiset, vaikka miten hyvältä tuntuisi. Itse olin alussa innokas poistamaan tinderin, kertomaan matcheille että tapasin jonkun kenen kanssa katsoa jatkoa yhdessä. Valitettavan usein tuon jälkeen 0-2 treffit tuli ja sitten homma jäikin erinäisistä syistä.
Vierailija kirjoitti:
En poistaisi tinderiä, kunnes yhdessä niin sovitaan. Käytännössä et voi tietää oliko edelliset treffit todellisuudessa viimeiset, vaikka miten hyvältä tuntuisi. Itse olin alussa innokas poistamaan tinderin, kertomaan matcheille että tapasin jonkun kenen kanssa katsoa jatkoa yhdessä. Valitettavan usein tuon jälkeen 0-2 treffit tuli ja sitten homma jäikin erinäisistä syistä.
Niin totta. Siis en itsekään ole poistanut, en kuitenkaan selaile sitä. On vaan niin paljon kavereita tinderissä että ne kertoo kyllä aina jos jonkun deitti tulee siellä vastaan :D Mietin vaan että kannattaako minun vetää tuosta nyt sitten kuinka paljon johtopäätöksiä asiasta.. että voiko mies olla tosissaan vai ei. En tiedä, kauhean vaikealta tuntuu tämä nykydeittailu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin totta. Siis en itsekään ole poistanut, en kuitenkaan selaile sitä. On vaan niin paljon kavereita tinderissä että ne kertoo kyllä aina jos jonkun deitti tulee siellä vastaan :D Mietin vaan että kannattaako minun vetää tuosta nyt sitten kuinka paljon johtopäätöksiä asiasta.. että voiko mies olla tosissaan vai ei. En tiedä, kauhean vaikealta tuntuu tämä nykydeittailu...
Ei siinä ole mitään vaikeaa, kun osaa käyttää sitä deittailun tärkeitä taitoa. Taitoa keskustella. Enkä tarkoita avausta vauva.fi vaan keskusteluyhteyttä sen tapailukumppanin kanssa. Jos jokin asia mietityttää olisi suora selkäistä keskustella sen toisen osapuolen kanssa.
Sinähän voisit vaikka keskustella tästä sen deittisi kanssa mitä mieltä hän on tinderistä kun on tavattu joku ja tämän kanssa tapaillaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla niin kiinnostunut kuin luulet.
Samaa mieltä. Miehenä mulla jäisi Tinderi kyllä pois kuviosta heti kun ihastuu. Eikä siihen kyllä mene kuukautta missään tapauksessa.