Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nukkuu, tökin neulalla kortsuihin reikiä!

Vierailija
03.03.2015 |

Niin, meillä tosiaan ehkäisynä kondomi. Itselläni on hirveä vauvakuume mutta mies ei vielä halua lapsia. En kuitenkaan jaksais odottaa enää yhtään, niin kävimpä siis neulalla tökkimässä jokaseen kortsuun paketissa. Toivotaan, että kohta olen "vahingossa" raskaana. :)

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin. Nainen sain onneksi keskenmenon ja jäi yksin tönöönsä kököttämään. Tuosta pitäisi saada joku petossyyte.

Vierailija
62/79 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:48"]ei se vauvan saaminen oikeesti niiiiiin kivaa ole kun on oikeasti siinä tilanteessa.mielikuvat asiasta on paaaaaljon vetävämpiä.
[/quote]
ihan samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit ruiskulla imet kortsusta mällit ja spuittaat sisään, oik roskisvaavin saat

Vierailija
64/79 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:48"]ei se vauvan saaminen oikeesti niiiiiin kivaa ole kun on oikeasti siinä tilanteessa.mielikuvat asiasta on paaaaaljon vetävämpiä. [/quote] ihan samaa mieltä.

[/quote]

No ainakin mitä sukulaisten ja kavereiden vauvoja olen hoitanu niin kyllä se vaan on ihanaa :) ap

Vierailija
65/79 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:47"]Päädyt yksineläjäksi kun mies huomaa petoksesi. Ja kaikki sen takia kun "kaikki heti mulle tänne nyt". En pystyisi elämään tuollaisen huijarin kanssa.
[/quote]
Seksistähän ei tunnetusti voi mitenkäänbtulla raskaaksi.

Vierailija
66/79 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:48"]ei se vauvan saaminen oikeesti niiiiiin kivaa ole kun on oikeasti siinä tilanteessa.mielikuvat asiasta on paaaaaljon vetävämpiä. [/quote] ihan samaa mieltä.

[/quote]

Jaa, kyllä mulle on molemmilla kerroilla se vauvan saaminen ollut ihanaa. Juuri niin ihanaa kuin mielikuvani olivatkin. :)

Vierailija
67/79 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:47"]Päädyt yksineläjäksi kun mies huomaa petoksesi. Ja kaikki sen takia kun "kaikki heti mulle tänne nyt". En pystyisi elämään tuollaisen huijarin kanssa. [/quote] Seksistähän ei tunnetusti voi mitenkäänbtulla raskaaksi.

[/quote]

No, ketjussa on näköjään mies, joka huomasi petoksen ja jos mies haluaa abortin niin ei siinä paljon auta näytelty vahingossa raskautuminen. Jollei kunnioita myös miehen tahtoa, vastatkoon yksin seurauksista. Epäsolidaarista käytöstä ei tarvitse mitenkään ymmärtää tai hyväksyä.

Vierailija
68/79 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo nainen!!! Toi on varma tapa menettää mies. Mä rakastan mun aviomiestä enkä vois ikinä tehdä sille mitään tollasta!!' Se olis 100 varmuudella mennyt mies. Et taida käydä ihan täysillä, mee oikeesti sinne hoitoon!!!

Vierailija
69/79 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko enää ollenkaan et joku vois vahingossa raskautua kun näitä täällä lukee. Kummasti meillä pelkkä kortsu on ehkäissyt hyvin vaikka on välillä irronnutkin ja haljennutkin yms :)))))

Vierailija
70/79 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä miehen täydellinen epäkunnioittaminen on kyllä todella hämäävää jos on mukamas menty rakkaudesta naimisiin. Samoin ei myöskään mietitä lapsen tulevaisuutta kovinkaan pitkälle. Ei hänkään halua kuulla olleensa vahinko tai syntyneensä petoksen seurauksena (ja siksi ehkä mies lähti kokonaan kävelemään hänen elämästään).

Vierailija
71/79 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:31"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:27"]

tyypillistä av-meininkiä. kova on kuume tehdä eri asioita, mutta ei ole selkärankaa tai kypsyyttä nostaa kissa pöydälle. 

AP, jätä ukkos ja ota joku random patja joka antaa kyrpää paljaalta. 

kaikki voittaa. sinä saat vonkaamasi lapsen ja ukkos ei tarvitse katsella tollasta vatipäätä sekuntiakaan pitempään. "don't stick your dick into a crazy"

t: m 35

[/quote]

Mieheni kyllä siis haluaa lapsia, ehkä noin parin vuoden päästä sanomansa mukaan. Haluaa kuulemma vielä kerryttää varallisuutta sitä varten. Omasta mielestä on jo ihan tarpeeks meillä rahaa ja en jaksa odottaa en yhtään että saan vauvan! ap

[/quote]

miehesi on viisas. haluaa varmistella lapselleen turvallisen ja vakaan alun. Kantani ei muutu, mutta jos sä haluat ihan oikeasti jälkikasvua nykyises kanssa, teeppä laskelmat siitä että onko hän oikeassa. 

kylmetä tunteesi hetkeksi ja laske ne todelliset luvut. siis juuri ne jotka eivät ole armollisia sun toiveille. voi olla niinkin, että hän on väärässä talousarviossa. uskoisin että syntymästä päivähoitoon on se väli joka hänellä on mielen päällä. näin ainakin itse laskisin.

tai sitten voit toki jatkaa nykyistä linjaasi, mutta sun tulee sitten ymmärtää se että sinä riskeeraat koko tulevaisuutesi. se katumus tulee kyllä.

t: m 35

Vierailija
72/79 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä pystys tekemään noin, tuntus liian pahalta valehdella ja kantaa tuollaista salaisuutta. En pystyisi pakottamaan ketään isäksi. Onneksi mies halusi vauvan nuorena, 20v ollaa ja vasta syntyi ihana tyttäremme. Koita sinäkin ap välillä ajatella jotain muuta kun ittees.

Vierailija
73/79 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:49"]Ihan hirveetä lukee facebookista kavereiden raskauspäivityksiä ja lastenvaateliikkeitten ohi kävellessä tulee itku kurkkuun :( niin pahaa tekee. ap
[/quote]

Jaxuhalit!
Kyl mullaki kurkkua kuristaa ja itku tulee kun autoliikkeiden ohi ajelen päivittäin. :( Joudun ajelee vanhalla romulla, kun ei oo rahaa mun unelmieni autoon. :( Kiva kattella ku kaverit laittelee kuvia autoistaan ku ostelleet uusia ja näin.
Miehelle taas kelpaa toi vanha romu. Siis ihan tyhmää ku mä HALUUN uuden auton eikä mies siihe suostu. :(
Mitä neuvosit ap mulle tähän?

Vierailija
74/79 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:49"]Ihan hirveetä lukee facebookista kavereiden raskauspäivityksiä ja lastenvaateliikkeitten ohi kävellessä tulee itku kurkkuun :( niin pahaa tekee. ap [/quote] Jaxuhalit! Kyl mullaki kurkkua kuristaa ja itku tulee kun autoliikkeiden ohi ajelen päivittäin. :( Joudun ajelee vanhalla romulla, kun ei oo rahaa mun unelmieni autoon. :( Kiva kattella ku kaverit laittelee kuvia autoistaan ku ostelleet uusia ja näin. Miehelle taas kelpaa toi vanha romu. Siis ihan tyhmää ku mä HALUUN uuden auton eikä mies siihe suostu. :( Mitä neuvosit ap mulle tähän?

[/quote]

:D REPS

Vierailija
75/79 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tuo on. Ikivanha urbaanilegenda. Kortsu nimittäin repeää kokonaan, jos siihen tulee pienikin reikä. Ellei sitten miehesi muna ole niin pieni, ettei se venytä sitä kumia milliäkään.

Vierailija
76/79 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olishan se pitäny arvata ettei täältä tukee heru :/ nyt en varmaan saa edes unta kun tunteet tuli taas niin pintaan ja ajattelen vaan sitä päivää kun saan lapseni syliin! ap

Vierailija
77/79 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:16"]Provo tuo on. Ikivanha urbaanilegenda. Kortsu nimittäin repeää kokonaan, jos siihen tulee pienikin reikä. Ellei sitten miehesi muna ole niin pieni, ettei se venytä sitä kumia milliäkään.
[/quote]

Päivän paras!!! XD

Vierailija
78/79 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:59"]Mä en usko enää ollenkaan et joku vois vahingossa raskautua kun näitä täällä lukee. Kummasti meillä pelkkä kortsu on ehkäissyt hyvin vaikka on välillä irronnutkin ja haljennutkin yms :)))))
[/quote]

Kävikö mielessä, että jommassakummassa teistä voi olla vikaa

Vierailija
79/79 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tota neulalla tökkimistä. Kerran poikaystävän kanssa kokeiltiin niin että pistelin yhteen reikiä ja toinen oli ehjä ja sitte ihan summissaan poikaystävä valitsi jommankumman ja heti kun sai rei'itetyn käteensä huomasi sen.

Ja etenkin silloin kun laittoi sen päälle sen huomasi. Reiät suurenivat ja kumi ei varmasti olisi kestänyt itse aktia ... Typerää, ajattelematonta ja itsekästä tuollainen... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi