THL Salminen myöntää A-studiossa rokotteiden mahdolliset haitat ei vielä tiedossa!!!
Katsokaa yle areenasta eilinen ( 2.12) a-studio. Mika Salminen sanoo kohdassa n. 24min. että vielä ei tiedetä ylittävätkö rokotteen hyödyt mahdolliset haitat lasten kohdalla!!!!!
Sillä lailla, vieläkö joku on viemässä lastaan korona rokotteeseen....
Kommentit (125)
Hyvä, että alkaa asiantuntijoidenkin rintama rakoilla. Kyllä se vielä murenee.
Apuaa! Hysteriaa! Me kuollaan kaikki!🤣
T: aika kolmanteen rokotukseen jo varattu
Eikös ne haitat koskeneet sitä tulevaa erilaista rokotetta jota ei ole vielä tarpeeksi tutkittu/kehitetty?
Siis jos tarvitsemme kokonaan uudenlaisen rokotteen tätä uutta muunnosta vastaan.
Kuka vielä kuuntelee Salmista? Itse lopetin jo kauan kauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on helppo huudella, trolli, rasisti, folio....
Ei tarvitse kuin itse katsoa YLEn eilinen lähetys.
Pelottaako? Hyvää keskustelua myös siitä että kolmansilla rokotteilla ei välttämättä saavuteta toivottua tulosta.…niin, ja tietysti maanisesti spämmätä samaa vääristelevää paska-aloitusta 5min välein vauvapalstalle.
Kannattaa huomata kielenkäyttö. Alatyylisten sanojen viljely kuvaa henkilön sivistystasoa ja olen huomannut, että niitä käytetään erityisesti silloin kun huomaa olevansa väärässä ja väittelyssä alakynnessä.
Samalla tavalla rokotetutkin tartuttavat.
Itsensä vain suojaavat rokotuksilla ( eikä näytä sekään oikein tehoavan)
Ei muuta kuin piikkiä vain. Suunnittelevat nyt jo neljättä...pian viidettä kuudetta jne...
Aiotteko ihan oikeasti....
Vierailija kirjoitti:
Pelottaako? Hyvää keskustelua myös siitä että kolmansilla rokotteilla ei välttämättä saavuteta toivottua tulosta.
Typerys
Vierailija kirjoitti:
Apuaa! Hysteriaa! Me kuollaan kaikki!🤣
T: aika kolmanteen rokotukseen jo varattu
Terve menoa asian laajimmassa mahdollisessa merkityksessä. Jokainen on oman onnensa seppä.
Kuulin juuri ystävästä joka oli rokottamaton, nyt teholla nukutettuna. Toivottavasti selviää, n. 50v perheellinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaako? Hyvää keskustelua myös siitä että kolmansilla rokotteilla ei välttämättä saavuteta toivottua tulosta.Typerys
Tällainen kommentti ei ole kovin älyllistä tai kehittävää keskustelua.
Hehe kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaako? Hyvää keskustelua myös siitä että kolmansilla rokotteilla ei välttämättä saavuteta toivottua tulosta.…niin, ja tietysti maanisesti spämmätä samaa vääristelevää paska-aloitusta 5min välein vauvapalstalle.
Kannattaa huomata kielenkäyttö. Alatyylisten sanojen viljely kuvaa henkilön sivistystasoa ja olen huomannut, että niitä käytetään erityisesti silloin kun huomaa olevansa väärässä ja väittelyssä alakynnessä.
No, tällä logiikalla antivaxx-porukka on todella epätoivoista…
Vierailija kirjoitti:
Olet pelkkä valhetta suoltava paskaläjä.
Eikä tällainen kommentti ole myöskään kovin henkevää keskystelua.
Tämä mRNA - piikki ei kuulemma ole varsinaisesti rokote vaan pikemminkin lääke, toisin kuin kiinalaisten Sinovac. Miksiköhän mm. Pfizer ei kyennyt kehittämään oikeata monipuolisen immuunisuojan suovaa tuotetta?? ; )
Vierailija kirjoitti:
Hehe kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tällä logiikalla antivaxx-porukka on todella epätoivoista…
Et ymmärtänyt asiaa. Se on juuri päinvastoin.
Kiitos ei kirjoitti:
Ei muuta kuin piikkiä vain. Suunnittelevat nyt jo neljättä...pian viidettä kuudetta jne...
Aiotteko ihan oikeasti....
Nimenomaan rokotetuilla on suojateho hyvä, rokottamattomat tässä ovat se ongelma, joille tartuttaminen ON ongelma, ei rokotetuille.
You´re reading too much into it, ap. Omista tarkoitusperistäsi johtuen.
Harmittaahan se jo tässä kohtaa kun miekkareissa ei olekaan puolta miljoonaa ihmistä eikä vaikka nyt saisi vastustaa niin sulkuja, rokotteita kuin passejakin ja kaikkea muutakin kivaa.
It´s just not happening for you, vaikka yritys on kova.
Lammaslauma tekee mitä ikinä rikastuneet lääkefirmat tahtovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punaviiniä, huumeita, sokerisia ja rasvaisia tuotteita, mielenterveyslääkkeitä kyllä mätätään sisuksiin surutta, mutta rokotuksiin suhtaudutaan pelolla. Puhumattakaan mitä kasvismyrkkyjä ja kasvuhormooneja on tuotteissa eri puolella maailmaa on käytetty. Sitten pelätään rokotusta. Todellinen logiikan riemuvoitto.
Lapsetko näitä vetää? :o
No liikaa karamelleja, sokeria, rasvaa ainakin. Kehopositiivisia lapsia on yhä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ei kirjoitti:
Aiotteko ihan oikeasti....Nimenomaan rokotetuilla on suojateho hyvä, rokottamattomat tässä ovat se ongelma, joille tartuttaminen ON ongelma, ei rokotetuille.
Juuri aamuteeveessä Anna Perho sanoi, että tehoilla on paljon myös kahteen kertaan rokotettuja.
MAHTAVA teho👍
Ei ole totta.