Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kammoja sinulla on?

Vierailija
03.03.2015 |

Vai onko mitään?
Itelläni on sellanen kammo, joka liittyy omaan liikkumiseeni. Eli jos vaikka olen jossain tungoksessa, enkä pääse liikkumaan tarpeeksi niin iskee pakokauhu, ja alan tunkea väkipakolla ihmisten ohitse. Sori vaan kaikki joita olen alemyynneissä tms. tuuppinut. :D
Kerran mökillä ollessamme veljeni (oltiin sillo jotain 15-16v) laitto hakasen kiinni ulkovessan ulkopuolelta, ja juoksi nauraen karkuun. Kauhun vallassa heiveröisenä teinityttönä potkin (!!) puisen oven säpäleiksi. Sai velipoika sille päivälle askareeksi tehdä uuden wc:n oven.
.
Entä teidän kammot / kokemukset kammotilanteista?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torakat, madot ym luikerot. Olen varmaan huvittava näky kesäisin puutarhassamme, jos kaivan maasta vahingossa esim madon niin lapio lentää hevon piip ja kiljun ja kiroilen. Oksennus nousee kurkkuun.
Muurahaisetkin on todella inhottavia, kiitos isoveljelleni joka kysyi minulta kun olin pieni, tiedätkös "Liisa" miksi muurahaiskeko on niin iso? Siellä on vauva sisällä.

Vierailija
42/50 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikit, esim. rokotukset, verikokeet ja hemoglobiinin ottaminen. En osaa selittää kunnolla mutta ns"epämuodostuneen käden" kätteleminen (en tiedä mistä on tullu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset. Kosketuksen kammo. Vieraat lapset.
Kammoni joudun kohtaamaan valitettavasti joka kerta kaupassa, ja väistelemään jottei kukaan tule liian lähelle.

Vierailija
44/50 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kammo on outo, mutta ihan oikeasti kammoan kirjoittaa älypuhelimella viestiä/mitä tahansa näyttö pystysuunnassa :Dd Inhon väreet menevät pitkin selkää, oksettaa, pyörryttää, panikoin, tekisi mieli heittää puhelin seinään, jne. Sillai vaakasuunnassa ei ole mitään ongelmaa.

Mun omasta älypuhelimesta meni tuo kääntöjuttu rikki kaksi viikkoa sitten, eli ei pysty kirjoittamaan mitään, kuin ainoastaan pystysuunnassa, joten olen ollut kaksi viikkoa ilman puhelinta :D En vain pysty kirjoittamaan pystysuunnassa mitään.

Vierailija
45/50 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepakot(ainuita teoriassa vaarallisia täällä. Pelkään niiden purevan ja aiheuttavan vesikauhun), kastemadot(En pelkää, mutta inhoan. Kastemadot aiheuttavat myös haikeutta ja säälintunnetta. Muistan lapsena näkeneeni painajaisunia sateella nousseista, littaantuneista ja kuolleista kastemadoista. Yksi kastemadoista), korkeat paikat(ei mikään voimakas. Tykkään itseasiassa korkeista paikoista, näkätorneista, mutta mm. uimahallissa en uskalla tehdä uimahyppyä 5 metristä. Jalat eivät vain suostu ponnistamaan) ja unettomuus(vaikean unettomuuden kokeneena lähes aina nukkumaan käydessä miettii sitä).

Vierailija
46/50 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahtaan paikan kammo.

Vierailija
47/50 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi, jonka pohjaa en näe. En ikinä käy uimassa luonnon vesissä, ellei ole tehty hiekkaranta. Pohjan pitää olla hienoa hiekkaa, täysin kasvitonta ja veden oltava todella kirkasta. Tällaisia paikkoja suomessa on HYVIN vähän. Minua puistattaa ajatus mitä kaikkea pohjassa vaanii. En ikinä ikinä haluaisi tippua veneestä jossain keskellä järveä/merta. Kerran teininä olin vesihiihtämässä ystäväni ja tämän isäpuolen kanssa. Hiihdeltiin ihan vaan rannassa, missä pohja näkyi ja oli hiekkaa. Sitten kerran kun olin vedessä sukset jalassa, köysi meni solmuun ja jouduin odottelemaan kun selvittelivät. Aloin ajautua uhkeevasti kohti läheistä kaislikkoa ja sitten tunsin kun suksen kärki osui pohjaan... Aloin hyperventiloida.. hyi! 

Samoin kaikki oikeesti syvät paikat vesissä! En ikinä IKINÄ voisi matkustaa esim laivalla Mariaanienhaudan yli :S Muutenkin valtameret pelottaa. Kukaan ihminen ei tiedä mitä kaikkea on syvimpien syvänteiden pohjassa! Entäs jos sieltä joku luikero tuleekin silloin juuri pintaan kun minä olen laivoineni siinä päällä? :O

Harry Potter ja liekehtivä pikari -elokuva oli mulle ihan kauheen ahdistava. Juuri sen kohdan takia jossa Harry joutui menemään sinne mustaan järveen ja sielä oli niitä kauheita korkeita leväpylväitä ja kaiken maailman veden kansalaisia. Ne levät mua pelotti enemmän.

Vierailija
48/50 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:34"]

Korkean paikan kammo täälläkin. Jostain syystä alan sellaisilla paikoilla toimimaan ihan hullun lailla, ja siksi en ikinä mene esim parvekkeille yksin (onneksi asutaan omakotitalossa). Kerran oltiin ulkoimailla, ja siel oli sellainen näköalapaikka, missä oli kaide jonka toisella puolen jyrkkä pudtus rotkoon. "Sekosin" ja kiipesin aidalle, en oikeen tiedä miksi mut onneksi mies ehti napata kiinni. :( Jos oon parvekkella niin alitajunta käskee kiipeemään sille kaiteelle.

[/quote]Mä pelkään kanssa tällästa että olen meidän 6. kerroksen asunnon parvekkeella ja jotenkin ihme mielenhäiriössä yritän kiivetä yli, vaikka tiedä etten voisi koska pelkään niin paljon. Mutta en tosiaankaan mitään nin konkreettista mitä sinä. Hui kamala.

Muiden kertoma vesikammo kuulostaa kanssa tutulta. Vesialtaat jopa pienetkin aiheuttavat sydämen tykytystä. T. se aiempi umpihullu
[/quote]

Minulla on kanssa nämä pelot :( En juuri edes siltoja voi ylittää.

Vierailija
49/50 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiria. Jäykistyn joka kerta, kun koira tulee lenkkipolulla vastaan. Ja senhän koirat huomaavat..

Lisäksi pelkään yöllä wc:ssä asioidessa, että kun katson peiliin, nään itseni zombiena/jonain hirviönä

Vierailija
50/50 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:40"]Mulla on reikäkammo. Alkaa oksettaa ja huimata kun nään rykelmän reikiä. Hyh.
[/quote]

Hyi mulla ihan sama! Pulssi nousee ja oksettaa jos semmosen näkee... Ja ötökät, jos niitä oikein kuhisee hirveä yhdyskunta jossakin :S

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi