Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kammoja sinulla on?

Vierailija
03.03.2015 |

Vai onko mitään?
Itelläni on sellanen kammo, joka liittyy omaan liikkumiseeni. Eli jos vaikka olen jossain tungoksessa, enkä pääse liikkumaan tarpeeksi niin iskee pakokauhu, ja alan tunkea väkipakolla ihmisten ohitse. Sori vaan kaikki joita olen alemyynneissä tms. tuuppinut. :D
Kerran mökillä ollessamme veljeni (oltiin sillo jotain 15-16v) laitto hakasen kiinni ulkovessan ulkopuolelta, ja juoksi nauraen karkuun. Kauhun vallassa heiveröisenä teinityttönä potkin (!!) puisen oven säpäleiksi. Sai velipoika sille päivälle askareeksi tehdä uuden wc:n oven.
.
Entä teidän kammot / kokemukset kammotilanteista?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeat paikat se peruskammo, tivoli Sariolankin maailmanpyörä itkettää.

Ehkä kuitenkin vähän oudompi kammo on paikallaan seisovat lapset..Siis kauhuelokuvissa hiljaa paikallaan seisovat/istuvat lapset on jotain kammottavaa..Puistatus..Kamala puistatus!!! Aina pahempi jos lapsi seisoo nurkassa ja kasvot nurkkaan päin..Hyi helvattu..

Vierailija
22/50 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on reikäkammo. Alkaa oksettaa ja huimata kun nään rykelmän reikiä. Hyh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki öttiäiset, etenkin lentävät ja nopeasti liikkuvat. Perhoset ovat hirveitä kun saattavat ensin olla menossa toiseen suuntaan, sitten yhtäkkiä ovatkin naamalla. Hämähäkit, huudan kauhusta jos sellaisen näen lähelläni. Joka kesä täytyy siedättyä hyttysiin ja kärpäsiin.

Imuri olisi oikeastaan ainut tapa millä voisin tappaa (ei tarvitse koskea), mutta se taas aiheuttaa tuskaa sille ötökälle. Elävänä pyydystäminenkään ei ole vaihtoehto, siinäkin joutuisi koskemaan ötökkään. Ainut vaihtoehto on siis hälyttää apua, mutta auta armias jos olen yksin kotona...

Vierailija
24/50 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja pallot ja muut lentävät esineet, pienenä en voinut aina edes osallistua liikuntatunneille tämän vuoksi. Nykyään onneksi on helpottanut jonkin verran. :D

24

Vierailija
25/50 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="ExoPol" time="03.03.2015 klo 22:39"]

Ehkä kuitenkin vähän oudompi kammo on paikallaan seisovat lapset..Siis kauhuelokuvissa hiljaa paikallaan seisovat/istuvat lapset on jotain kammottavaa..Puistatus..Kamala puistatus!!! Aina pahempi jos lapsi seisoo nurkassa ja kasvot nurkkaan päin..Hyi helvattu..

[/quote]

Pakko on vielä jatkaa..jotenkin sain tällaisen kuvan päähäni nyt: Ollaan miehen kanssa kaupassa ihan normaalisti ja kassajonossa jonotetaan niin kuin yleensäkin. Tylsistyneenä katselen ympärilleni ja näen viereisessä kassajonossa seisovan pienen vaaleatukkaisen pojan. Poika vaan seisoo ja katsoo hievahtamatta suoraan minuun. Ilmeettömänä, kädet sivuille valahtaneina..

Hyi helvetin saatana!!!! ja tämä kuva päässäni nukkumaan kohta..

Vierailija
26/50 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemankammo, nytkin tuntuu etten varmaan elä enää pitkään. :(

Vierailija
27/50 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään pellejä ihan hysteerisesti. Jos sellainen tulee liian lähelle enkä pääse pakoon saan paniikkikohtauksen.

Vierailija
28/50 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="ExoPol" time="03.03.2015 klo 22:45"]

[quote author="ExoPol" time="03.03.2015 klo 22:39"]

[/quote]

Pakko on vielä jatkaa..jotenkin sain tällaisen kuvan päähäni nyt: Ollaan miehen kanssa kaupassa ihan normaalisti ja kassajonossa jonotetaan niin kuin yleensäkin. Tylsistyneenä katselen ympärilleni ja näen viereisessä kassajonossa seisovan pienen vaaleatukkaisen pojan. Poika vaan seisoo ja katsoo hievahtamatta suoraan minuun. Ilmeettömänä, kädet sivuille valahtaneina..

Hyi helvetin saatana!!!! ja tämä kuva päässäni nukkumaan kohta..

[/quote]

Mulla tulee joskus suihkussa mieleen kun pesen tukkaa, että nyt kun avaan silmät niin siinä vastapäisessä nurkassa tuijottaa sellainen creepy japanilainen lapsikummitus niin kuin siinä Ring tai Kauna elokuvassa. Toinen on se kun sängyssä odottelen unta, että avaan silmät ja se lapsikummitus on työntänyt naamansa ihan lähelle mun kasvoja. Yäh, nyt alko kammottamaan täytyy vaihtaa ketjua :D

Vierailija
29/50 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiret, oravat ja linnut. Pelkään että ne hyökkäävät kimppuun ja raatelevat naaman tms.

Vierailija
30/50 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeat paikat. Vaikka seison maan tasalla, niin pelkkä ajatuskin korkeista paikoista saa jalat veteliksi.

Vierailija
31/50 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:15"]

Hämähäkit! Joudun kauhunsekaiseen paniikkiin ja alan itkemään jos näön hämähäkin tarpeeksi lähellä >:( inhoan niitä. Hyi.

[/quote]

Tämä ei itketä :)

Vierailija
32/50 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeanpaikan kammo, siihen osin liittyvä lentopelko, hämähäkit, käärmeet, hukkumisen pelko, esiintymispelko.  

Vierailija
34/50 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampiaiset ja muut pistävät pörriäiset. Mä sain Englannissa ihan jumalattoman paniikkikohtauksen, kun mua lähti jahtaamaan ihan törkeän kokoinen herhiläinen. Siis se oli sellainen, että sen näki selvästi noin 10 metrin päästä kun se nousi ilmaan. Mä en ole ikinä juossut yhtä lujaa yhtä kauas, kuin silloin. Juoksin sieltä puistosta ihan pakokauhun vallassa yli kilometrin päähän kämpälleni ja siellä sitten itkin, hyperventiloin ja tärisin hulluna.

Vierailija
36/50 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnelit, luolat, onkalot, syvämerenhaudat, luolastot, jäävuoret, solat....näitähän riittää! Yhyyyy! Jännä ettei ahtaat paikat muuten ahdista mua mitenkään.

Vierailija
37/50 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeanpaikan kammo, ahtaanpaikan kammo ja hämähäkkikammo. Esim. Hisseihin en juurikaan koskaan mene, kävelen aina portaat. 

Vierailija
38/50 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkit. Pakko on ollu tappaa ite kun on yksin asunu. Poikaystävä kutsuu niitä söpösti nimellä "spiderbro" eikä halua tappaa :D Mun takia ottaa kiinni esim. lasiin ja vie parvekkeelle. Se riittää mulle. Ihan pikkusia mun ei tarvi tappaa jos ei oo esim. sängyn lähellä. Mutta hyi helvetti sitä sätkyä jos tulee yllättäen hämiksen kuva vastaan netissä tai kirjan tai lehden sivulla :( Tai telkkarissa! Liikkuva kuva on tietty pahempi.

Vierailija
39/50 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:29"]Perhoset, etenkin sisällä. Pelkään niitä ihan hysteerisesti ja hallitsemattomasti. Ampiaisten kanssa pystyn hallitsemaan pelkoni ja ottamaan ne kiinni, mutta jos perhonen käy päälle, minusta lähtee sellainen eläimellinen karjunta ja juoksen vauhkona karkuun jonkun suljetun oven taakse.
[/quote] varsinkin yöperhoset...

Vierailija
40/50 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus, että joutuisin uimaan ihan lähelle jotain tosi isoa laivaa kammottaa jostain syystä. Samoin kirkkaassa vedessä pohjassa häämöttävät isot kivet, uppotukit tai laivanhylyt on pelottavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi