Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttaminen vanhentaa neljällä vuodella kasvoja

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/16 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laihtuminen yhdellä vaatekoolla saattaa vanhentaa naista ulkoisesti jopa neljällä vuodella."

Voi hitto, tässä olisi tarkoitus laihtua koosta 44 kokoon 36... Siinähän on 4 vaatekoon pudotus joten tulen vanhenemaan pärstästäni 16 vuotta :-o Näytän nyt jo vanhalta ikäisekseni, olen nelikymppinen mutta leukaperät ja kaksoisleuat roikkuu kuin mummoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua, en mä uskalla ruveta laihduttamaan. Mun pitäis laihduttaa koosta 40-42 kokoon 36

Vierailija
4/16 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin tekee, mutta nuorentaa kroppaa 20 vuodella ja lisää elinikää toisella mokomalla.

Vierailija
5/16 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä aika monet silti näyttävät paljon nuoremmilta ja kauniimmilta laihduttaessaan reilusti. Ei se naama aina ala roikkua, kun laihduttaa.

Vierailija
6/16 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nää on kyl mielipidekysymyksiä. Mun mielestä lihavuus vanhentaa tosi paljon, etenkin kasvoista. Jotkut 16-vuotiaat näyttää jo 30-40 -vuotiailta!

Vierailija
7/16 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:13"]

No nää on kyl mielipidekysymyksiä. Mun mielestä lihavuus vanhentaa tosi paljon, etenkin kasvoista. Jotkut 16-vuotiaat näyttää jo 30-40 -vuotiailta!

[/quote]

Riippuu vähän henkilöstäkin. Jos on sellainen voimakasluustoinen kasvoista, eikä ylipainoisenakaan ole ollut "läskinaamaa", voi tosiaan mennä vanhentavasti kuopalle iho esim. poskipäiden alta, ja leuka voi alkaa näyttää yliterävältä noita-akkamallilta jne. 

Toisaalta jos on niitä, jotka on olleet myös naamasta paksuja, pyöreät posket, ehkä kaulalla ja leuan alla ihraa, niin kyllähän se vaan nuorentaa jos siitä naamasta lähtee roikkuvaa läskiä vähän pois. Varsinkaan neljänkympin jälkeen semmoinen lapsenpyöreys tai naamaläskit kun ei pysy ryhdissään vaan roikkuu ja valuu rumasti. Esim. ennen keskiosastaan pyöreät posket voi valahtaa roikkuviksi paksuiksi bulldog-leukaperiksi. Itselleni on valitettavasti käynyt näin. 

Vierailija
8/16 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulun niihin onnekkaisiin, jotka nuorentuu 10v. Niin ovat kaikki mulle sanoneet. Terveisin entinen pallinaama, nykyinen ei-ryppyinen kaunotar:)

Vierailija
9/16 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan totta. Päälle kolmekymppiset alkaa näyttää kuihtuneelta kasvoista laihduttuaan.

Vierailija
10/16 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän henkilöstäkin. Jos on sellainen voimakasluustoinen kasvoista, eikä ylipainoisenakaan ole ollut "läskinaamaa", voi tosiaan mennä vanhentavasti kuopalle iho esim. poskipäiden alta, ja leuka voi alkaa näyttää yliterävältä noita-akkamallilta jne. 

mulla käy laihtuessa noin. Siis kasvot ja poset menee kuopalle poskipäiden alta. Mulla on kapeat kasvot. Nyt mietinkin kandeeko ruveta siihen rumbaan..

Vierailija
11/16 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vekittyneitä näkee aika nuorissakin. Kuin haitari.

Vierailija
12/16 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pitkästä aikaa ex työkaveria, ollaan kumpikin viiskymppisiä eikä näytetä nuorilta eikä tarvikkaan. Silti jäin miettimään miksi hän oli vanhettunut niin kovasti parissa vuodessa. Kun hän nauroi, iho meni laskoksille ja iho näytti muutenkin vanhalle, harmahtavalle kartalle. Jälkeenpäin tajusin että hän oli huomattavasti laihtunut. Ennen oli hiukan pyöreämpi ja nyt laihahko. Ennen oli paljon kauniimpi ja hehkuvampi.

Vierailija
13/16 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua. Itse kun pudotin 8 kg näytin heti noin 5 vuotta nuoremmalta. Tosin olen mies,

Vierailija
14/16 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta samoin 50-60-vuotiaat läskit näyttävät 30-40-vuotiailta. Mahdotonta arvioida ikää kun läski siloittaa rypyt.

Vierailija
15/16 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se taitaa olla. Pitkän matkan juoksijoilla ja fitnes tyypeillä on alhainen rasvaprosentti. Se näkyy kasvoissa.

http://www.kestavyysurheilu.fi/kestavyysjuoksu/11294-annemari-sandell-u…

Vierailija
16/16 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä juoksijan naamasta kun on timmi p*rse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi