Laihduttaminen vanhentaa neljällä vuodella kasvoja
Kommentit (16)
"Laihtuminen yhdellä vaatekoolla saattaa vanhentaa naista ulkoisesti jopa neljällä vuodella."
Voi hitto, tässä olisi tarkoitus laihtua koosta 44 kokoon 36... Siinähän on 4 vaatekoon pudotus joten tulen vanhenemaan pärstästäni 16 vuotta :-o Näytän nyt jo vanhalta ikäisekseni, olen nelikymppinen mutta leukaperät ja kaksoisleuat roikkuu kuin mummoilla.
apua, en mä uskalla ruveta laihduttamaan. Mun pitäis laihduttaa koosta 40-42 kokoon 36
Joo niin tekee, mutta nuorentaa kroppaa 20 vuodella ja lisää elinikää toisella mokomalla.
No kyllä aika monet silti näyttävät paljon nuoremmilta ja kauniimmilta laihduttaessaan reilusti. Ei se naama aina ala roikkua, kun laihduttaa.
No nää on kyl mielipidekysymyksiä. Mun mielestä lihavuus vanhentaa tosi paljon, etenkin kasvoista. Jotkut 16-vuotiaat näyttää jo 30-40 -vuotiailta!
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:13"]
No nää on kyl mielipidekysymyksiä. Mun mielestä lihavuus vanhentaa tosi paljon, etenkin kasvoista. Jotkut 16-vuotiaat näyttää jo 30-40 -vuotiailta!
[/quote]
Riippuu vähän henkilöstäkin. Jos on sellainen voimakasluustoinen kasvoista, eikä ylipainoisenakaan ole ollut "läskinaamaa", voi tosiaan mennä vanhentavasti kuopalle iho esim. poskipäiden alta, ja leuka voi alkaa näyttää yliterävältä noita-akkamallilta jne.
Toisaalta jos on niitä, jotka on olleet myös naamasta paksuja, pyöreät posket, ehkä kaulalla ja leuan alla ihraa, niin kyllähän se vaan nuorentaa jos siitä naamasta lähtee roikkuvaa läskiä vähän pois. Varsinkaan neljänkympin jälkeen semmoinen lapsenpyöreys tai naamaläskit kun ei pysy ryhdissään vaan roikkuu ja valuu rumasti. Esim. ennen keskiosastaan pyöreät posket voi valahtaa roikkuviksi paksuiksi bulldog-leukaperiksi. Itselleni on valitettavasti käynyt näin.
Mä kuulun niihin onnekkaisiin, jotka nuorentuu 10v. Niin ovat kaikki mulle sanoneet. Terveisin entinen pallinaama, nykyinen ei-ryppyinen kaunotar:)
Tuo on ihan totta. Päälle kolmekymppiset alkaa näyttää kuihtuneelta kasvoista laihduttuaan.
Riippuu vähän henkilöstäkin. Jos on sellainen voimakasluustoinen kasvoista, eikä ylipainoisenakaan ole ollut "läskinaamaa", voi tosiaan mennä vanhentavasti kuopalle iho esim. poskipäiden alta, ja leuka voi alkaa näyttää yliterävältä noita-akkamallilta jne.
mulla käy laihtuessa noin. Siis kasvot ja poset menee kuopalle poskipäiden alta. Mulla on kapeat kasvot. Nyt mietinkin kandeeko ruveta siihen rumbaan..
Vekittyneitä näkee aika nuorissakin. Kuin haitari.
Näin pitkästä aikaa ex työkaveria, ollaan kumpikin viiskymppisiä eikä näytetä nuorilta eikä tarvikkaan. Silti jäin miettimään miksi hän oli vanhettunut niin kovasti parissa vuodessa. Kun hän nauroi, iho meni laskoksille ja iho näytti muutenkin vanhalle, harmahtavalle kartalle. Jälkeenpäin tajusin että hän oli huomattavasti laihtunut. Ennen oli hiukan pyöreämpi ja nyt laihahko. Ennen oli paljon kauniimpi ja hehkuvampi.
Hassua. Itse kun pudotin 8 kg näytin heti noin 5 vuotta nuoremmalta. Tosin olen mies,
Vierailija kirjoitti:
Totta, mutta samoin 50-60-vuotiaat läskit näyttävät 30-40-vuotiailta. Mahdotonta arvioida ikää kun läski siloittaa rypyt.
Niinhän se taitaa olla. Pitkän matkan juoksijoilla ja fitnes tyypeillä on alhainen rasvaprosentti. Se näkyy kasvoissa.
http://www.kestavyysurheilu.fi/kestavyysjuoksu/11294-annemari-sandell-u…
Mitä väliä juoksijan naamasta kun on timmi p*rse.
Se juoksijan naama
http://www.tohtori.fi/?page=4074915&id=9034541