Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsatautiako? Muilla tälläisiä oireita?

03.03.2015 |

Oli pakko kirjottaa nyt tännekin..

Olen tosiaan helmikuun puolesta välistä jo ollut kipeänä. Ensin flunssassa 2 viikkoa, jonka jälkeen iski hirveä mahakipu, joka kiersi mahaa inhottavasti, yhden päivä olin siinä sitten kuumeinenkin, mutta kuume katosi seuraavana päivänä. Viime viikon lauantaina sitten kävin lääkärissä, koska heti aamusta ylävatsani poltteli niin kovaa, että ihan itkin. Lääkärissä diagnoosiksi tuli norovirus ja virtsatietulehdus (tuo tuli minulle ihan yllätyksenä, koska pissavaivaa minulla ei ole. Lauantai ilta meni kipujen kanssa, sunnuntai aamuna heräsin oksettavaan oloon ja valehtelematta 10 krtaa joutusin pönttöön yökkimään, lopputuloksena 0 oksennusta. Illalla sitten tuli kova pääkipu ja maanantai oli jo parempi, kunnes tänään kuvittelin olevani jo terve siihen asti kun aloin ripuloimaan muutaman kerran... Olen sairastanut kerran noroviruksen ja oli kyllä aivan eri luokkaa kun tämä... Onko tälläistä siis liikkeellä vai pitääkö huolestua kun näin kauan "vatsatauti" kestää?! Olen miettinyt jo raskaudenkin mahdollisuuden, mutta mitä olen ymmärtänyt niin kovat kivut ei kuulu normi raskauteen?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä