Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amerikkalaiset jaksaa tapella abortista, ei mahdu mun kalloon miksi tuollaisesta asiasta voi olla tuollainen riita jatkuvasti

Vierailija
02.12.2021 |

Todella outo maa tuo USA....

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään tajua, kieltäminen tarkoittaa ainoastaan että niitä tehdään laittomattomasti vaarallisin keinoin.

Aseet ja abortti, joo. Kouluissa saa ammuskella ihan rauhassa, se siitä elämän suojelusta.

Vierailija
2/20 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mielestäsi äidillesi olisi ollut yhtä helppo ratkaisu pitää sinut elossa kuin tappaa sinut?  Onhan tämä tärkeä kysymys tavallaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvalloissa on aseet tavallisella kansalla, koska siellä saa puolustaa omaa henkeä ja on perustuslakiin kirjattu että kansalla pitää olla mahdollisuus taistella mahdollista tyranniaa vastaan asein.

''Land of the free and brave''

Vierailija
4/20 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mielestäsi äidillesi olisi ollut yhtä helppo ratkaisu pitää sinut elossa kuin tappaa sinut?  Onhan tämä tärkeä kysymys tavallaan. 

Mitä ihmettä mä siitä tietäisin?

Vierailija
5/20 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä lapsellinen kommentti.

Vierailija
6/20 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkit on hyvä maa valkoisille rikaille miehille.

Vierailija
7/20 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne aborttiklinikoiden vieressä päivystävät sekopäät ovat pelottavia.

Vierailija
8/20 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvalloissa on aseet tavallisella kansalla, koska siellä saa puolustaa omaa henkeä ja on perustuslakiin kirjattu että kansalla pitää olla mahdollisuus taistella mahdollista tyranniaa vastaan asein.

Joo ihan paskaa.

Vierailija
9/20 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnollisuus ja siitä kumpuava narsismi, "minä olen Jumalan sanan lähettiläs tässä..."

Vierailija
10/20 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siellähän jotkut sekopää feministit vaativat, että abortti pitäisi olla mahdollista missä vaiheessa raskautta tahansa. Vaikka päivä ennen synnytystä. Se on todella sairasta.

Vierailija
11/20 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskonnollisuus ja siitä kumpuava narsismi, "minä olen Jumalan sanan lähettiläs tässä..."

Eikö tuo ole narsismin vastakohta jos ollaan huolissaan lapsen hengestä kun taas näillä my body my choice kyseessä on juuri narsismi ja satanismi (tee mitä tahdot).

Vierailija
12/20 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän oikeuttaa aborttiin. Ainakaan omasta kehosta ei enää nykyaikana saa päättää.

Vierailija
13/20 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PO. Land of the free and the home of the brave.

Kun edes joskus nakisi taman oikein siteerattuna, tuo free and brave sarahtaa pahasti korvaan.

Vierailija
14/20 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tavallinen kansa tappaa toisiaan niillä aseilla ihan helkkarin paljon. Tästä on jo useampi vuosi kun oli tilasto jossa usa oli ampumisissa ykkönen ihan omalla tasollaan, yli 29 tuhatta ammuttua. Seuraavana oli eteläamerikan maa jossa hieman yli tuhat ammuttua. Mikään fakta ei kuitenkaa saa jenkkejä luopumaan aseistaan.

Vierailija
15/20 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen asia mikä amerikkalaisissa kiinnittää huomiota on hihhulimainen uskonnollisuus. Suomessa ei vastaavaa vakuuttuneisuutta liene kuin innokkaimmissa lahkoissa. Tuolla yllättävän yleistä.

Vierailija
16/20 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen äitiensä sai tehdä sen päätöksen.

Vierailija
17/20 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/20 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mutta mt-ongelmainen äidin lapsena kannatan lämpimästi sitä että sellainen äiti abortoi lapsen joka ei koe kykenevänsä sitä kasvattamaan. Ja kyllä, koskee myös minua. Edelleenkin nyt kun itse jo voin ihan hyvin, jos pitäisi valita tekeekö äiti abortin vai alkaako kaikki alusta, valitsisin abortin, hetkeäkään epäröimättä.

Vierailija
19/20 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole narsismin vastakohta jos ollaan huolissaan lapsen hengestä kun taas näillä my body my choice kyseessä on juuri narsismi ja satanismi (tee mitä tahdot).

Ei. Ihmisille on annettu vapaatahto mutta ei oikeutta leikkiä Jumalaa ja tuomita muita. Nämä uskontoon vetoavat leikkivät olevansa Jumalan yläpuolella. Hävettää että meitä muita yhdistetään tuohon porukkaan.

Vierailija
20/20 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en myöskään tajua, kieltäminen tarkoittaa ainoastaan että niitä tehdään laittomattomasti vaarallisin keinoin.

Aseet ja abortti, joo. Kouluissa saa ammuskella ihan rauhassa, se siitä elämän suojelusta.

Pikku Lapinlisää tässä. Ei siellä oikeasti ihan rauhassa saa ammuskella.