Alettiin miehen kanssa kun minä 16v,mies 28v. Nyt...
Minä 22v, mies 34v. 6 vuotta yhdessä. Ensiajatuksesi meidän perheestä?
Niin ja perheeseemme kuuluu myös siis lokakuussa -14 syntynyt poikavauva ja naimisissa olemme olleet 2vuotta!
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:06"]
Hyvä että kaikki on nyt hyvin.
[/quote]
Meillä on kyllä aina ollut kaikki hyvin?
- aloittaja
Kun olin kolmekymppinen, niin seurustelin hetken 28-vuotiaan pojan kanssa ja henkisen kypsyytensä puolesta hän olisi ollut juuri sopiva 16-vuotiaalle.
Miksi koet että sun tarvii kysellä täällä mielipiteitä jos kaikki on hyvin?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:07"]
Ryhdyit sitten vauvantekokoneeksi ja skippasit itse oman nuoruutesi, kun taas miehesi on pitänyt hauskaa, treffaillut, nussinut, juhlinut...
[/quote]
Olen vauvantekokone kun olen hankkinut vasta yhden lapsen!? no tänä vuonna aletaan kyllä yrittämään toista... mutta siihen se lapsiluku sitten jääkin. En kahta lasta hankkinutta naista kutsuisi kyllä miksikään lapsentekokoneeksi.
Skipannut en ole mitään. Minulla on ollut hauska elämä syntymästäni saakka, lukuunottamatta muutamia kurjia tapahtumia. Treffailutkin olen 13-vuotiaasta saakka ja juhlinut 15-vuotiaasta. Nussimmekin tarpeeksi, siitäkään ei tarvitse olla "huolissaan". :D
- aloittaja
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:09"]
No mitäs sun vanhemmat tykkäsi?
[/quote]
Vanhemmat oli asian kanssa ihan ok. :-)
- aloittaja
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:37"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:09"]
No mitäs sun vanhemmat tykkäsi?
[/quote]
Vanhemmat oli asian kanssa ihan ok. :-)
- aloittaja
[/quote]
Just. Eli sun vanhemmat on ollut ok siitä että treffailit jo 13 veenä ja 16 vuotiaana aloit hengaamaan melkein puolet sua vanhemman äijän kanssa.. Kiva.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:07"]
Ryhdyit sitten vauvantekokoneeksi ja skippasit itse oman nuoruutesi, kun taas miehesi on pitänyt hauskaa, treffaillut, nussinut, juhlinut...
[/quote]
Olen vauvantekokone kun olen hankkinut vasta yhden lapsen!? no tänä vuonna aletaan kyllä yrittämään toista... mutta siihen se lapsiluku sitten jääkin. En kahta lasta hankkinutta naista kutsuisi kyllä miksikään lapsentekokoneeksi.
Skipannut en ole mitään. Minulla on ollut hauska elämä syntymästäni saakka, lukuunottamatta muutamia kurjia tapahtumia. Treffailutkin olen 13-vuotiaasta saakka ja juhlinut 15-vuotiaasta. Nussimmekin tarpeeksi, siitäkään ei tarvitse olla "huolissaan". :D
- aloittaja
[/quote]
Tuota nusailua en kyllä ihmettele yhtään, onhan miehelläsi ollut kunnon kyydit jo reilun kymmenen vuoden ajan...
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:10"]
No mikäs siinä. Aika ällöttävää, että aikuista miestä kiinnostaa juuri yläasteelta päässyt teinityttö.
[/quote]
No olinhan mä kuitenkin jo 16-vuotias, melkein täys-ikäinen. Ja asuin omassa osotteessa jne. :-)
- aloittaja
Aika outoa aatella, että miehesi on ollut jo täysi-ikäinen kun sä olit vielä eskarissa...
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:12"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:06"]Ainakin mies on super iloinen kun sai nuoren! 60veenä sitten kaveriporukassa on ylpee kun vaimona on vielä näpsäkkä 48. [/quote] Ja vaimo hoitaa näpsäkästi kotona housuihinsa paskovaa vanhaa ukkelia.
[/quote]
Ikään nähden aika nuorella ihmisellä ikäviä vaivoja... ei ole vielä edes eläkkeellä...! Johtuu todennäkösesti tossa iässä, ihan muusta kuin vanhuudesta..
- aloittaja
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:32"]
Kun olin kolmekymppinen, niin seurustelin hetken 28-vuotiaan pojan kanssa ja henkisen kypsyytensä puolesta hän olisi ollut juuri sopiva 16-vuotiaalle.
[/quote]
Mäkin oon tapaillut teinin tasolla olevaa 25-vuotiasta, kun olin ite 22-vuotias. Teki kyllä ihan pahaa lopettaa alkava suhde, mutta toisaalta teinit pääsevät yli tällaisista nopeasti.
Toivottavasti kaikki löytävät itselleen sopivan kumppanin! Ite tykkään kyllä niistä, jotka ovat oman ikäluokkansa tasolla.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:13"]
Vaihtaa kohta nuorempaan. Odotas vaan.
[/quote]
Miksi et voi olla vaan onnellinen minun, miehen ja lapsen puolesta?
16v näyttää kyllä yleensä jo naiselta. Sellainen meikattuna ja kireissä miss sixty farkuissa! Ai että mitä namia :P
Meillä minä nainen 28v ja mieheni oli 16v kun alettiin olla yhdessä. Ihanaa seksiä ja vielä 10v päästä ollaan onnellisia.
Itse seurustelin 18 vuotiaana 26 vuotiaan kanssa, suhteemme kesti kolme vuotta. Tuntui, että se mies oli ihan yhtä lapsellinen ja sen takia varmaan teinistä kiinnostuikin. Nyt kun jätin hänet, hänellä on kierroksessa 19v yh-äiti.. Ei ne muutu koskaan.
Alan katselemaan oman ikäisiäni miehiä tästedes, suosittelen samaa sinulle!
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:19"]
Kylläpäs oli taas positiivisa kommentteja... :(
[/quote]
Niin, sehän on ihan normaalia ja ok että 28 v etsiskelee just suojaikärajan ylittänyttä teiniä partneriksi...
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:06"]
Ainakin mies on super iloinen kun sai nuoren! 60veenä sitten kaveriporukassa on ylpee kun vaimona on vielä näpsäkkä 48.
[/quote]
No mä en sitä asiaa ihan noin ajattele... Rakkauden takiahan tässä yhdessä ollaan. Ikäerosta viis.
- aloittaja