Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alettiin miehen kanssa kun minä 16v,mies 28v. Nyt...

Vierailija
03.03.2015 |

Minä 22v, mies 34v. 6 vuotta yhdessä. Ensiajatuksesi meidän perheestä?

Niin ja perheeseemme kuuluu myös siis lokakuussa -14 syntynyt poikavauva ja naimisissa olemme olleet 2vuotta!

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tänne ei kannata tulla kertomaan tällaisia. Saat vaan lastillisen paskaa niskaan ja sut haukutaan alimpaan helvettiin. Kamalaa tekstiä täällä ihmisiltä.

Jos ap ja hänen miehensä ovat tällä hetkellä onnellisia, heillä on asiat hyvin ja heidän suhteensa on kestänyt, mikä on ongelma? Ymmärrän, että ap:n nuori ikä kuulostaa hurjalta (en itsekään kyllä antais seurustella tossa iässä lapseni noin vanhan kanssa), mutta niin kuin joku sanoi, kaikki ei ole aina niin mustavalkoista. Hei, aloittaja löysi todella kumppanin. Hienoa, että teillä on asiat hyvin! :)

Alapeukkuja odotellessa, no en välitä.

Vierailija
42/77 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, hienoa että olette pysyneet yhdessä ja onnea lapsista. Minulla vähän samantyyppinen tilanne: olin 14v ja mieheni 23v kun aloimme seurustelemaan. Nyt olemme siis 21&30 ja hyvin on mennyt, naimisissa olemme olleet pari vuotta myöskin. Lasta ei vielä tosin :) vanhempani ovat aina tykänneet miehestäni, alusta saakka (näin että joku kysyi sinulta vanhempiesi mielipidettä). Ja mieheni opiskeli yliopistossa kun oli 23, valmistui muutama vuosi sitten, eli ei ollut vielä työelämässä kun tapasimme. Minusta tilanteeni ei ole mitenkään kummallinen, 23v mies on kuitenkin vielä hyvin nuori itsekin, eikä esim viisikymppinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole provo, niin sanonpahan vaan että miehesi saattaa olla pedofiili, joten katsohan tarkasti lastesi perään. Joka toinen pedofiili on parisuhteessa, eikä mitään yksinäisiä onnettomia erakkoja joka on ihmisten yleinen ennakkoluulo.

Vierailija
44/77 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin itsekin nuorena miehenä, oisinko ollut kolmenkympin paikkeilla, 15-vuotiaan naisen kanssa. Kivaa oli, mutta ero tuli väistämättä kun olin vain kahden viikon matkalla. Sinne hän jäi, Phuketiin.

Kiva kun täällä saa naisiltakin positiivisia kommentteja suhteista joissa vähän ikäeroa. 

Vierailija
45/77 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:01"]Mikäs siinä, hienoa että olette pysyneet yhdessä ja onnea lapsista. Minulla vähän samantyyppinen tilanne: olin 14v ja mieheni 23v kun aloimme seurustelemaan. Nyt olemme siis 21&30 ja hyvin on mennyt, naimisissa olemme olleet pari vuotta myöskin. Lasta ei vielä tosin :) vanhempani ovat aina tykänneet miehestäni, alusta saakka (näin että joku kysyi sinulta vanhempiesi mielipidettä). Ja mieheni opiskeli yliopistossa kun oli 23, valmistui muutama vuosi sitten, eli ei ollut vielä työelämässä kun tapasimme. Minusta tilanteeni ei ole mitenkään kummallinen, 23v mies on kuitenkin vielä hyvin nuori itsekin, eikä esim viisikymppinen.
[/quote]

Oliko teillä intiimi suhde, kun aloitte seurustella? Jos oli, niin miehesi on seksuaalirikollinen.

Vierailija
46/77 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:21"]Seurustelin itsekin nuorena miehenä, oisinko ollut kolmenkympin paikkeilla, 15-vuotiaan naisen kanssa. Kivaa oli, mutta ero tuli väistämättä kun olin vain kahden viikon matkalla. Sinne hän jäi, Phuketiin.

Kiva kun täällä saa naisiltakin positiivisia kommentteja suhteista joissa vähän ikäeroa. 
[/quote]

Laitonta.

Vierailija
47/77 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vähän skeptinen teidän suhteesta. Ehkä siksi että omat "samantyyppiset" suhteet eivät ole toimineet. Olen siis aina kokenut hieman vanhemmat miehet vetovoimaisina. 16-vuotiaana tapailin hetken 28-vuotiasta ja tajusin jälkeenpäin, että häntä viehätti minussa johdateltavuus ja pillu. Tapailu loppui kun ilmoitin että haluan tutustua kunnolla ennen ensimmäistä seksikertaa, ei koskaan siis harrastettu sitä sitten. Toinen kerta oli kun olin 23 ja mies 32. Ihastuin mieheen ajatellen hänen olevan kypsä ja aikuismainen. Tajusin että todellisuudessa mies oli nuoruuteensa jämähtänyt lapsenmielinen poika. Viihtyi seurassani, koska olin vielä "lapsekkaan villi". Ei toiminut se homma, koska en jaksanut miehen kiukuttelukohtauksia. Onnea kuitenkin teille jos homma toimii !

Vierailija
48/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä ällöttää että 28 vuotiasta aikuista kiinnostaa 16 vuotias teini... Ja ihmetyttää mitä työelämässä ja yläasteella olevilla voi olla yhteistä...

Vierailija
49/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mies on super iloinen kun sai nuoren! 60veenä sitten kaveriporukassa on ylpee kun vaimona on vielä näpsäkkä 48.

Vierailija
50/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että kaikki on nyt hyvin.

Vierailija
51/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdyit sitten vauvantekokoneeksi ja skippasit itse oman nuoruutesi, kun taas miehesi on pitänyt hauskaa, treffaillut, nussinut, juhlinut...

Vierailija
52/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs sun vanhemmat tykkäsi?

Vierailija
53/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs siinä. Aika ällöttävää, että aikuista miestä kiinnostaa juuri yläasteelta päässyt teinityttö.

Vierailija
54/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:10"]

No mikäs siinä. Aika ällöttävää, että aikuista miestä kiinnostaa juuri yläasteelta päässyt teinityttö.

[/quote]

Näin. Hieman arvelluttaisi miksi pitää niin nuorista, juuri suojaikärajan ylittäneistä.

Vierailija
55/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:06"]Ainakin mies on super iloinen kun sai nuoren! 60veenä sitten kaveriporukassa on ylpee kun vaimona on vielä näpsäkkä 48.
[/quote]
Ja vaimo hoitaa näpsäkästi kotona housuihinsa paskovaa vanhaa ukkelia.

Vierailija
56/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa kohta nuorempaan. Odotas vaan.

Vierailija
57/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs oli taas positiivisa kommentteja... :(

Vierailija
58/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme naisia ihmetyttää siinä, että valtaosa miehistä panisi 16v kireätä teiniprinsessaa ihan milloin vain? Ei sellaisen kanssa aikuinen mies kehtaisi seurustella mutta jyystää kyllä voisi.

Vierailija
59/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:22"]

Mikä ihme naisia ihmetyttää siinä, että valtaosa miehistä panisi 16v kireätä teiniprinsessaa ihan milloin vain? Ei sellaisen kanssa aikuinen mies kehtaisi seurustella mutta jyystää kyllä voisi.

[/quote]

No varmasti, mutta seurustelu nimenomaan ihmetyttääkin. Onko tosiaan tuon ikäisillä jotain muutakin yhteistä kun se seksi?

Vierailija
60/77 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:04"]

Kieltämättä ällöttää että 28 vuotiasta aikuista kiinnostaa 16 vuotias teini... Ja ihmetyttää mitä työelämässä ja yläasteella olevilla voi olla yhteistä...

[/quote]

Luonne, seksuaalinen vetovoima? Hyvä pari meistä on ainakin tullut. :)

- aloittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän