MIKSI kukaan tilaisi Ellokselta yhtään mitään?
En ole toimimattomampaan nettikauppaan hetkeen törmännyt. Toimitus kestää pienen ikuisuuden ja maksaa törkeästi. Monet saksalaiset nettikaupat toimittavat paljon nopeammin ja toimitus ei maksa joko mitään tai sitten hyvin vähän.
Kaikista eniten kuitenkin häiritsee maksutavat. Olisihan se jotenkin liian yksinkertaista ja asiakasystävällistä, että voisi maksaa verkkopankkitunnuksilla. Ei, vaan kaupitellaan jotain hemmetin luottotiliä ja kaikki muut maksutavat maksavat törkeän paljon. Kuka tuollaiseen oikein lankeaa?
Olin aikeissa tilata Ellokselta vaatteita, mutta hetken ihmeteltyäni päätin viedä rahani toisaalle.
Kommentit (33)
elloksen vaatteet on tekokuitupaskaa eikä asiakaspalvelu toimi.
Itse olen löytänyt kivoja juttuja sisustukseen. Joskus olen myös tilannut Espritin vaatteita alennuksesta. Toimituskulut ovat olleet sen reilu viisi euroa ja toimitus yleensä viikossa siwaan. Yhden ainoan kerran tilauksessa on ollut ongelmia, kun yhdestä koottavasta tuotteesta puuttui yksi osa kokonaan.
En muista tarkkaan enää tapoja, mutta Ellokselta joskus kun tilasin, niin valitsin maksutavoista sen näennäisesti edullisimman (ei kuitenkaan se luottotili) taisi olla "maksetaan noudettaessa" jos en väärin muista. Näytti halvimmalta tavalta, MUTTA sitten tulikin jokin lasku tmv. kotiin josta mennyt toimitusmaksua --> ihan sama kummalla tavalla olisi tilannut. Eli toinen maksoit esim. 10€, ja se jolla minä maksoin 5€ +kotiin tuleva paperilasku joka maksoi 5€ =yht. saman 10€.
Itse en enää tilaa tuolta mitään, jäi siihen yhteen kertaan, Kaveri tilaa usein, syynä se että saa aina niitä alekuponkeja joilla saa esim. -50% mistä tahansa tuotteesta --> säästää ihan mukavasti kun ostaa vain "merkkivaatteita" tuolta, ja vain alekupongeilla.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:55"]En muista tarkkaan enää tapoja, mutta Ellokselta joskus kun tilasin, niin valitsin maksutavoista sen näennäisesti edullisimman (ei kuitenkaan se luottotili) taisi olla "maksetaan noudettaessa" jos en väärin muista. Näytti halvimmalta tavalta, MUTTA sitten tulikin jokin lasku tmv. kotiin josta mennyt toimitusmaksua --> ihan sama kummalla tavalla olisi tilannut. Eli toinen maksoit esim. 10€, ja se jolla minä maksoin 5€ +kotiin tuleva paperilasku joka maksoi 5€ =yht. saman 10€.
Itse en enää tilaa tuolta mitään, jäi siihen yhteen kertaan, Kaveri tilaa usein, syynä se että saa aina niitä alekuponkeja joilla saa esim. -50% mistä tahansa tuotteesta --> säästää ihan mukavasti kun ostaa vain "merkkivaatteita" tuolta, ja vain alekupongeilla.
[/quote]
Niin, paitsi yleensä tuossa paskapuljussa on jokasessa merkkituotteessa se ihme prosentti merkki, ettei siitä tuotteesta saa alennusta. Ärsyttävää.. Kuka niitä elloksen omia lörppä vaatteita haluaa tilata? Ensimmäisen pesun jälkeen ihan haalistuneita ja lörpähtäneitä.
Mua ärsyttää myös se toimimattomuus ja ne hankalat kampanjat, joita en enää oikein jaksa noteerata kun ainoastaan tilanteessa jossa todella tarvitsen jotain.
Kuitenkin olen tehnyt tosi hyviä löytöjäkin sieltä, siis kampanjahinnalla. Yksi jalkavalaisin oli kaunis ja huippu hinta/laatu-suhteeltaan, samoin kahdet verhot ovat olleet todella paksuja ja laadukkaan oloisia ja vielä edullisia.
Mutta Elloksen valikoima taitaa olla hieman sama kuin Ikeassa, saa laadukasta jos viitsii tutkia mitkä tuotteet on hyviä, mutta myynnissä on myös ihan uskomatonta kuraa. Tämä oma käsitykseni + minkä kuvan saa kun lukee asiakkaiden arviointeja tuotteista.
Eipä ole ainakaan Klarna vielä vallannut Ellosta.
Mä tilasin viikko sitten ekaa kertaa Hobbaloista aterimet joita olen kuolannut mutten raaskinut aiemmin ostaa, oli nyt -50% eli n.80€ maksoi, kolmantena päivänä oli perillä ja ihan nätisti maksoin verkkopankilla.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:17"]Mä tilasin viikko sitten ekaa kertaa Hobbaloista aterimet joita olen kuolannut mutten raaskinut aiemmin ostaa, oli nyt -50% eli n.80€ maksoi, kolmantena päivänä oli perillä ja ihan nätisti maksoin verkkopankilla.
[/quote]
Ääh sorryy, siis nyt sekotin ihan täysin elloksen ja hobby hallin, anteeksi!
Minä olen tilannut tosi hyvä laatuisia lastenvaatteita ja sporttivaatteita. Olen ollut ostoksiin tyytyväinen ja toimitus ollut nopeaa. Laskutuksessa ei ole ollut mitään hankaluuksia. Voin suositella Ellosta muillekin.
Mä olen tilannut Ellokselta vaatteita itselleni ja lapsilleni, esim. hyviä talvihaalareita alennuksella. Aina siellä on joku alennus meneillään, mulle ainakin tulee sähköpostiin ne tarjoukset automaattisesti. Laatu on ollut ihan kohdillaan ja toimitus nopeaa.
Mulle noutopaikkana Posti ois lähempänä kuin Siwa, mutta oon jaksanu sieltä Siwastakin käydä paketin hakemassa ja maksan laskulla jälkeenpäin. Jos on palautellut, niin laskusta voi vähentää ne, mitä palautti. Simppeliä ja toimivaa.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:17"]Mä tilasin viikko sitten ekaa kertaa Hobbaloista aterimet joita olen kuolannut mutten raaskinut aiemmin ostaa, oli nyt -50% eli n.80€ maksoi, kolmantena päivänä oli perillä ja ihan nätisti maksoin verkkopankilla.
[/quote]
Ääh sorryy, siis nyt sekotin ihan täysin elloksen ja hobby hallin, anteeksi!
[/quote]
Ellokseltakin olen katellut vaikka mitä ostettavaksi, mutta uskoltaakohan nyt sit ostaakkaan, kai ne tuotteet on kuitenkin aoina jossain vaiheessa tulleet perille?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:17"]
Mä tilasin viikko sitten ekaa kertaa Hobbaloista aterimet joita olen kuolannut mutten raaskinut aiemmin ostaa, oli nyt -50% eli n.80€ maksoi, kolmantena päivänä oli perillä ja ihan nätisti maksoin verkkopankilla.
[/quote]
Hobbalot on Hobby Hallilla ei Elloksella.
Ei mulla korttimaksaminen kyllä yhtään enempää maksanu ku mikään muukaan.