Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKSI kukaan tilaisi Ellokselta yhtään mitään?

Vierailija
03.03.2015 |

En ole toimimattomampaan nettikauppaan hetkeen törmännyt. Toimitus kestää pienen ikuisuuden ja maksaa törkeästi. Monet saksalaiset nettikaupat toimittavat paljon nopeammin ja toimitus ei maksa joko mitään tai sitten hyvin vähän.

Kaikista eniten kuitenkin häiritsee maksutavat. Olisihan se jotenkin liian yksinkertaista ja asiakasystävällistä, että voisi maksaa verkkopankkitunnuksilla. Ei, vaan kaupitellaan jotain hemmetin luottotiliä ja kaikki muut maksutavat maksavat törkeän paljon. Kuka tuollaiseen oikein lankeaa?

Olin aikeissa tilata Ellokselta vaatteita, mutta hetken ihmeteltyäni päätin viedä rahani toisaalle.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
2/33 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mä tilannut. Helppo palautus ja ostokset onnistuu useimmiten. Tilasin taannoin Esprit merkkisiä mekkoja ja ne oli tosi hyviä! En olisi kaupasta saanut parempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:59"]

Tilasin viime kesänä ellokselta vaatteita. Vaatteet oli ihan ok, mutta alennuskoodin ilmoittamisessa tilaukseen oli hieman ongelmia. Elloksen verkkosivuilla koodi piti syöttää kirjautumisen yhteydessä, aivan eri kohtaan kuin mihin itse tilaus täytettiin. En millään löytänyt oikeata kohtaa, yleensä kaikissa käyttämissäni verkkokaupoissa alennuskoodit syötetään tilauslomakkeeseen ennen maksamista/maksutavan valintaa. No soitin sitten asiakaspalveluun, jossa puhelimeen vastannut henkilö ei millään tajunnut ongelmaani. Omasta mielestäni kyllä kysyin selkeästi mihin kohtaan koodi syötetään, mutta nainen ei sitten millään ymmärtänyt sanoa että sisäänkirjautumiskohtaan, vaan hoki koko ajan että sille varattuun kohtaan. No aikani siinä samalla pyörittelin hiirtä ruudulla ja vahingossa hoksasin itse mihin koodi laitetaan. Kiitin naista (olemattomasta) avusta ja ennen kuin ehdin sulkea puhelinta kuulin miten nainen avautui työkavereilleen "ette kyllä usko miten pitää kädestä pitäen neuvoa näitä idiootteja soittajia". Olin ensin aika tyrmistynyt, mutta en sitten viitsinyt mitään valitusta tehdä. Ajattelin että ei se mun itsetunnolle käy jos joku työhönsä kyllästynyt puhelinmyyjä tuntee olonsa tärkeämmäksi mua haukkuessaan. Varsinkin kun tilanne oli aivan absurdi, epäloogiset verkkosivut ja myyjä joka ei itsekään tiennyt mihin koodi tulee! :DD Mutta ehkä asia sittenkin mua vähän kolautti, sillä en ole episodin jälkeen mitään ellokselta tilannut ja joka kerta kun tulee elloksen mainoksia, niin tulee tunne etten taida mitään tilatakkaan.

[/quote]

No nyt en minäkään ymmärtänyt. Tarjouskoodihan syötetään "Ostoskorissa" jossa näkyy myös kaikki sinun sinne valitsemat vaatteet otsikon "Tilauslomake" alla. Siinä lukee tummennettuna "aktivoi tarjous" jonka vieressä kenttä johon koodi laitetaan ja painetaan "vahvista tarjousnumerosi".

Sen voi myös laittaa sivun yläosan "Tarjoukset"-linkistä avautuvaan ruutuun, jonka yläpuolella lukee "Oletko saanut tarjousnumeron", ruutu johon se kirjoitetaan ja painetaan käytä.

Paljon on mullakin ollut epäselvyyksiä ko. sivuston kanssa, mutta tuo ei ole niistä yksi. Niitä paikkoja johon sen koodin voi tunkea on lukuisia.

Vierailija
4/33 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan vain silloin, kun tulee kunnon tarjouksia tai nyt viimeksi tilasin, kun oli ale-hinnoista vielä -50%. Tilailen lähinnä käyttövaatetta, kenkiä, kodin tekstiilejä ja miehelle vaatteita. Pääosin ovat olleet ihan peruslaatua (samaa mitä nyt saa näistä ketjuvaatekaupoistakin), mutta on muutama pettymyskin/huono/viallinen tuote myöskin mahtunut mukaan vuosien varrella. Elloksen normaalihinnoissa on mielestäni aika paljon ilmaa, joten täytyy olla hyvät alet, kun siellä shoppailen. Kosmetiikkaa saa paljon edullisemmin muista nettikaupoista, mutta välillä on löytynyt tuoksuja edullisesti (en ole nyt viime aikoina seuraillut tuota kosmetiikapuolta siellä). Reilun viikon toimitusaika ei itseäni haittaa, jaksan kyllä sen verran odottaa.

Vierailija
5/33 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkituotteita voin tilata ihan sama mikä kaupan nimi on, Ellokselta tilatessa valitsen ajan, jolloin tuotteet saa ilman lähetyskuluja ja tarjoukset saa käyttää myös merkkituotteisiin (aina ei saa). Lastenvaatteet tilaan yleensä hyvissä ajoin, ei haittaa vaikka toimitus kestäisi useamman viikon. Toimistusaika kuitenkin ilmoitetaan aina jo tilatessa, jos pitää saada tuote nopeasti, haen kaupasta.

Vierailija
6/33 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 takkia tilasin ellokselta, lähes heti meni vetskarit rikki. Jotkut paidat aivan ihme laatikoita.. Espritiä olen tilannut alesta

Vierailija
7/33 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:11"]

Eipä ole ainakaan Klarna vielä vallannut Ellosta.

[/quote]

Älä manaa saattaa vielä tapahtua

Vierailija
8/33 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, että Elloksella on paljon näitä "Tätä alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin" -sääntöjä ja monet tuotteet olisi saatavissa vasta useiden viikkojen, jopa kuukausien päästä, kun vihdoin saavat toimittajilta kuormat.

Vierailija
9/33 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:17"]

Mä tilasin viikko sitten ekaa kertaa Hobbaloista aterimet joita olen kuolannut mutten raaskinut aiemmin ostaa, oli nyt -50% eli n.80€ maksoi, kolmantena päivänä oli perillä ja ihan nätisti maksoin verkkopankilla.

[/quote]

Hobbalot on Hobby Hallilla ei Elloksella.

[/quote]

Toi juna meni jo 

Vierailija
10/33 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole viime vuosina iskeneet Elloksen vaatteet. Ostin joskus niiden paksujen mammojen vaatteita mutta nyt on ollut niin ankeita värejä ja kummallisia, huonolaatuisia rättejä ettei ole tarvinnut vaivautua.

Vierailija
11/33 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden nettisivut jäkittää vähän väliä.

Vierailija
12/33 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdy tilaamaan niin saat mainospostia joka vitun viikko.

Vierailija
13/33 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:50"]

Erehdy tilaamaan niin saat mainospostia joka vitun viikko.[/quote]

Totta, Elloksen mainoksia saa kantaa ulos melkein enemmän kuin päivälehtiä. Ja lisäksi niiden firmojen mainokset, joille Ellos myy osoitteita. Jokin epämääräinen vakuutusyhtiö on koko ajan kimpussa kauppaamassa milloin mitäkin vakuutusta ja kuolo korjaa jos ei ota.

Vierailija
14/33 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:57"]

Totta, Elloksen mainoksia saa kantaa ulos melkein enemmän kuin päivälehtiä. Ja lisäksi niiden firmojen mainokset, joille Ellos myy osoitteita. Jokin epämääräinen vakuutusyhtiö on koko ajan kimpussa kauppaamassa milloin mitäkin vakuutusta ja kuolo korjaa jos ei ota.

[/quote]

Muistan kun joskus Ällökseltä soiteltiin ja kaupiteltiin jotain ilmeisestikin heidän vakuutusta. Vastasin puheluun ja koska en halunnut keskustella aiheesta kerroin hänelle ettei minulla ole nyt aikaa tässä jutella, luulin että hän ymmärtäisi vihjeen. mutta hän tivaakin siihen että "miksi sitten vastasit puheluun jos sinulla ei ole aikaa jutella?" No, ensikerralla vastaan hänelle tavalla jonka jopa hänkin ymmärtää.

Vierailija
15/33 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni hermot, kun maksutapana oli joku lasku/tili/en tiedä mikä, mut näennäisesti edullisin. Kun se lasku tuli parin viikon päästä paketin saapumisesta, loppusummasta oli alkanut jo korko raksuttamaan, ja korkokulut oli lisätty. Ja minunkin tilauksessa loppusumma oli aika monta sataa, koska tilasin kolmet kengät, joista oli tarkoitus ostaa parhaiten jalkaan sopivat.

Soitin ja valitin. Näin on kuulemma ollut aina. Ei varmana ollut.

Vierailija
16/33 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:57"]

[/quote]

Muistan kun joskus Ällökseltä soiteltiin ja kaupiteltiin jotain ilmeisestikin heidän vakuutusta. Vastasin puheluun ja koska en halunnut keskustella aiheesta kerroin hänelle ettei minulla ole nyt aikaa tässä jutella, luulin että hän ymmärtäisi vihjeen. mutta hän tivaakin siihen että "miksi sitten vastasit puheluun jos sinulla ei ole aikaa jutella?" No, ensikerralla vastaan hänelle tavalla jonka jopa hänkin ymmärtää.

[/quote]

Ällös :D Taidampa ottaa tämän nimityksen käyttöön...

Vierailija
17/33 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin yhet tietyt lakanat, kun tuli sieltä halvimmaksi postikulujenkin kanssa.

Vierailija
18/33 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin viime kesänä ellokselta vaatteita. Vaatteet oli ihan ok, mutta alennuskoodin ilmoittamisessa tilaukseen oli hieman ongelmia. Elloksen verkkosivuilla koodi piti syöttää kirjautumisen yhteydessä, aivan eri kohtaan kuin mihin itse tilaus täytettiin. En millään löytänyt oikeata kohtaa, yleensä kaikissa käyttämissäni verkkokaupoissa alennuskoodit syötetään tilauslomakkeeseen ennen maksamista/maksutavan valintaa.
No soitin sitten asiakaspalveluun, jossa puhelimeen vastannut henkilö ei millään tajunnut ongelmaani. Omasta mielestäni kyllä kysyin selkeästi mihin kohtaan koodi syötetään, mutta nainen ei sitten millään ymmärtänyt sanoa että sisäänkirjautumiskohtaan, vaan hoki koko ajan että sille varattuun kohtaan. No aikani siinä samalla pyörittelin hiirtä ruudulla ja vahingossa hoksasin itse mihin koodi laitetaan. Kiitin naista (olemattomasta) avusta ja ennen kuin ehdin sulkea puhelinta kuulin miten nainen avautui työkavereilleen "ette kyllä usko miten pitää kädestä pitäen neuvoa näitä idiootteja soittajia". Olin ensin aika tyrmistynyt, mutta en sitten viitsinyt mitään valitusta tehdä. Ajattelin että ei se mun itsetunnolle käy jos joku työhönsä kyllästynyt puhelinmyyjä tuntee olonsa tärkeämmäksi mua haukkuessaan. Varsinkin kun tilanne oli aivan absurdi, epäloogiset verkkosivut ja myyjä joka ei itsekään tiennyt mihin koodi tulee! :DD
Mutta ehkä asia sittenkin mua vähän kolautti, sillä en ole episodin jälkeen mitään ellokselta tilannut ja joka kerta kun tulee elloksen mainoksia, niin tulee tunne etten taida mitään tilatakkaan.

Vierailija
19/33 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:57"]

[/quote]

[/quote]
Aivan rasittavaa! Joutuvathan ihmiset olemaan puhelimella tavoitettavissa, esim. yrittäjät, mikä ei tarkoita sitä, että olisi aikaa kuunnella puhelinmyyjän jaarituksia. Itse sanonkin aina puhelinkauppiaille etten osta tai tilaa mitään puhelimitse ellen itse soita.

Vierailija
20/33 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilattiin lapselle haalari, kun sai -50% -> oli tosi hyvä hankinta!