Maria Nordin sekoilee taas
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua käy teitä hieman sääliksi. Olette kuin lapsia.
Olet mielestäsi muiden yläpuolella kuten idolisi?
Todella edistynyttä.
Sinäkö olet Marian yläpuolella?
Todella edistynyttä.
Maria on jumalasi?
Maria parani sisäilmaongelmistaan ym ongelmistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua käy teitä hieman sääliksi. Olette kuin lapsia.
Olet mielestäsi muiden yläpuolella kuten idolisi?
Todella edistynyttä.
Sinäkö olet Marian yläpuolella?
Todella edistynyttä.
Maria on jumalasi?
Maria ei ole jumalani. Hän on ihminen, avaramielinen ja hyväsydäminen. Ihminen niinkuin me kaikki. Inhimillinen ihminen joka on löytänyt jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostatte alkoholia, se on vaarallista
Koska se on massan mielestä yleisesti hyväksyttyä.
Kritisoimme vain sitä mikä on massan mielestä noloa
Yrität rakentaa vastakkainasettelua, ihan turhaan.
Olen kiinnostunut ns. henkisyydestä milloin se on todellista
Maria on sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Marian ohjeet on vaarallisia. Miksi tuet tuota ostamalla kirjan.
Nordinin ohjeet eivät ole "vaarallisia". :) Erilaisia mielenhallinnan menetelmiä on harjoitettu maailman sivu, joogassa, buddhalaisessa meditaatiossa jne.
Nordinin ohjeet eivät sisällä mitään äärimmäisiä toimia kuten vaikkapa paastoa, valvomista tms, jotka voisivat olla vaarallisia.
Mitä tulee Nordinin muuhun toimintaan, hallinto-oikeus totesi Nordinin aiemmin saaman uhkasakon perusteeton ja peruutti sen sanoen viranomaisen toimineen virheellisesti. Revi siitä, oikeus on näin päättänyt.
Ja on aika huvittavaa, että te kritisoitte hänen verkkokurssejaan, vaikka verkkokurssit ovat nykyään ihan yleinen tapa myydä omaa tietotaitoa niille, jotka sitä tuntevat tarvitsevansa.
Kritisoitteko apteekkareita, jotka myyvät esim. yskänlääkkeitä, vaikka lääkärit sanovat, että ne eivät paranna:
"Yskänlääke ei paranna tai ehkäise hengitysteiden eikä välikorvan virus- tai bakteeritulehdusta."(Lääkelaitoksen lääketurvaosaston ylilääkäri Kirsti Villikka. https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/terveys/yskanlaake_auttaa_vai_autt…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria Nordinin 25:sta videosta koostuva kurssi maksaa monta sataa.
Tyhmyydestä sakotetaan (tapasi isävainaani sanoa).
Meilläpäin puolestaan sanotaan, että tyhmästä päästä saa kärsiä koko ruumis.
Todella surumielistä kommentoida negatiivisesti asioista, mistä ette tiedä yhtään mitään. Miksi Maria triggeröi? Luulen, että hyvä itsetunto on suomalaisille punainen vaate
Mitä Maria muka sekoilee.
Maria on viisas henkilöoletettu joka on täydellisesti sisäistänyt sen relevantin faktan että kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat.
Vierailija kirjoitti:
Maria parani sisäilmaongelmistaan ym ongelmistaan.
Maria parani kaikista ongelmista!
Halleluja!
Tota samaa se on muutkin uskonnot budhahinku vinkuu ja meditoidaan gurujen tahdissa ranta mantraa. YLE Merkel juhlassa sotilaat ottaa kypärät pois ja blondilla suippokorvat Lucifer joukoissa. Vuohi.
Vierailija kirjoitti:
Todella surumielistä kommentoida negatiivisesti asioista, mistä ette tiedä yhtään mitään. Miksi Maria triggeröi? Luulen, että hyvä itsetunto on suomalaisille punainen vaate
Mistä tiedät kuinka paljon kirjoittajat tietävät?
Ehkä enemmän kuin sinä?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole suomalainen.
Totta. Maria on kuopiolainen.
Maria rinnastaa juutalaisten kohtelun koronapassin vaatimiseen junissa.
Maria Nordin on heikkoja hyväksikäyttävä ja rahastava noita.
Milloinkohan joku omainen älähtää kun Marian opetuslapsi jättää elintärkeät lääkkeet pois ja kuolee vakavaan sairauteen.
Marialle tarjoiltiin lapsena isän sukulaisten luona viiden palvelijan voimin aamiaista.
Menikö joku jo silloin pieleen?
Koska se on massan mielestä yleisesti hyväksyttyä.
Kritisoimme vain sitä mikä on massan mielestä noloa