Mies! minkälaisilla alusvaatteilla haluaisit naisen yllättävän sinut?
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 14:12"]
Minä pidän sukat+sukkanauhat, pitsiset alushousut, rintoja korostavat rintaliivit......aaaaah
[/quote]
Sellaiset topit missä on reiät nänneille ja verkkosukkahousut missä on pillun kohdalla vähän isompi reikä. Mieheni on silloin aivan töpinöissään. n35
Puhkipiereksityt pitkät kalsarit ja toppi ilman rinstikoita saa kuumaksi.
Mutta hei, onko se ihan normaali mies, joka ei saa minkälaisia kiksejä, vaikka kuinka pyörisin jä seksikkäissä alusasuissa. Joskus oikein arkoituksella härnään, ei siis mitään vaikutusta! Onko tämä savlaisen miehen ominaispiirre?
Tän ketjun innoittamana hankin ensimmäiset Sloggini tänään ja voi pojat... Nää on kyllä todella... sanoinkuvaamattomat. Monenlaista on tullut päälleen vedettyä tässä vuosien varrella miestä miellyttääkseen, mutta nää menee jo aika pahasti mukavuusalueen ulkopuolelle. Ei ole mitenkään tarkoitus arvostella kenenkään alusvaatemakua, lähinnä mietin että teillä miehillä on varmaan todella seksikkäät ja sisäistä hehkua omaavat rouvat, koska ihan joka muija ei näillä kyllä pysty.
Kokeillaan nyt kuitenkin. Vielä huomenna en kehtaa kun mies tulee työreissusta, mutta jos sitten viikonloppuna saunapuhtaana tai jotain :S Mustat Tai-malliset ostin, valkoisiin tai ihonvärisiin en pystynyt, mutta jos näillä irtoaa joku edes neutraaliksi luettava kommentti ne on seuraavana ostoslistalla.
Terveisin 14
Hei! Kokeilehan ylittää itsesi ja käväise vielä ostaa valkeat...vink,vink! Valkeat toimi ainakin minulla paremmin kuin mustat...siis puhun ihan omasta kokemuksesta. Noita mustia mieheni tuskin huomasi, mutta tilanne muuttui dramaattisesti parempaan suuntaan, kun vetäisin jalkaani seuraavan kerran valkeat sloggit. Rupes äijällä pyörii sukat jaloissa ja sellaista kiihkeyttä ei tässä osoitteessa oltu pitkään aikaan nähty! Kyllä kannatti kokeilla, vaikka isosti luonnon päälle ottikin.
Minä aion hakea viikonloppuna markettireissulta lisää puuterin värisiä maxi sloggeja. Ne on niin älyttömän kätevät, mukavat ja menee kaikkien vaatteiden alla nätisti. Ja kuulkaa rouvat, jollakin pervolla tavalla tämä mamma tuntee itsensä aika seksikkääksikin noissa puuterin värisissä maxeissa:) Kai siinä on jotain upeeta, kun (kohtalaisen) nuori perse verhotaan alkkareihin, millaisia isoäitimme käyttivät aikoinaan:)
N31
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:29"]
Hei! Kokeilehan ylittää itsesi ja käväise vielä ostaa valkeat...vink,vink! Valkeat toimi ainakin minulla paremmin kuin mustat...siis puhun ihan omasta kokemuksesta. Noita mustia mieheni tuskin huomasi, mutta tilanne muuttui dramaattisesti parempaan suuntaan, kun vetäisin jalkaani seuraavan kerran valkeat sloggit. Rupes äijällä pyörii sukat jaloissa ja sellaista kiihkeyttä ei tässä osoitteessa oltu pitkään aikaan nähty! Kyllä kannatti kokeilla, vaikka isosti luonnon päälle ottikin.
[/quote]
Voi eii.. pitäiskö mun kuitenkin. Niitäkin kaupassa pyörittelin, mutta otti tosiaan luonnon päälle. Tai kun normaalisti alusvaatteilla on kuitenkin tarkotus vähän kaunistaa itseä, mutta näillä ei kyl paljon totuutta kaunistella. Ei ole varmaan lapsuuden jälkeen ollut tällaisia yhtä peittävää puuvillaa ja ilman mitään kuviota tai koristetta olevia. Lapsenakin niissä oli varmaan kuitenkin sentään edes joku rusetti. On nää oikeestaan vähän pahalla tavalla härskitkin. Vai eikö näistä ihan oikeasti muka tule vähän sellanen olo kun äitiään vetelis?
Sloggi-fanituksen innoittamana on pakko kysyä, että mitä raati sanoo näistä? http://www.lindex.com/fi/alusvaatteet/alushousut/7211440/Saumattomat-bokserit/?styleId=63158375
Jalassahan nämä on hurjan mukavat, kun ei mene pyllyvakoon, ja musta tuo pitsireunus on samaan aikaan melko hassu että härski... :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:11"]Sloggi-fanituksen innoittamana on pakko kysyä, että mitä raati sanoo näistä? http://www.lindex.com/fi/alusvaatteet/alushousut/7211440/Saumattomat-bokserit/?styleId=63158375
Jalassahan nämä on hurjan mukavat, kun ei mene pyllyvakoon, ja musta tuo pitsireunus on samaan aikaan melko hassu että härski... :D
Ap
[/quote]
Varmaan ihan mukavat päällä, voisin ostaa itsellenikin. Mutta ei niissä sitä sloggi-taikaa kuitenkaan ole minun mielestäni.
N31
Sloggi-taikaa :D Kyllä se vaan munkin on kai suunnattava valkoisten sloggien osastolle heti huomenna. Pakko kokeilla! Ap
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:57"]
[/quote]
Voi eii.. pitäiskö mun kuitenkin. Niitäkin kaupassa pyörittelin, mutta otti tosiaan luonnon päälle. Tai kun normaalisti alusvaatteilla on kuitenkin tarkotus vähän kaunistaa itseä, mutta näillä ei kyl paljon totuutta kaunistella. Ei ole varmaan lapsuuden jälkeen ollut tällaisia yhtä peittävää puuvillaa ja ilman mitään kuviota tai koristetta olevia. Lapsenakin niissä oli varmaan kuitenkin sentään edes joku rusetti. On nää oikeestaan vähän pahalla tavalla härskitkin. Vai eikö näistä ihan oikeasti muka tule vähän sellanen olo kun äitiään vetelis?
[/quote]
En kyllä kyselly mieheltäni mitään eikä tuollainen edes mulla tullu mieleenkään, vaan nautin täysin rinnoin siitä ihanasta kyydistä, jota en ollu saanu pitkään aikaan...En kyllä kadu,sitä että kokeilin noita ja menin pois omalta mukavuusalueeltani.Nyt kun noita on jo muutamaan otteeseen käyttäny, niin oon huomannu että ne on tosiaan hirveen mukavat päällä ja nyt kun mieskin näköjään tykkää niin täähän on molemminpuolinen hyöty. Paljastan sen verran vielä, että tuo sloggi-taika toimii hyvin edelleen myös maxi-mallisilla. Tuntui, että äijä innostui noista maxi mallisista vielä enemmän (tätä en ois ikinä uskonu!!!) ainakin ekan kerran jälkeen...se toinen kerta katotaan nyt tulevana viikonloppuna:)!Viime kertaa muistellessa ja tuota tulevaa viikonloppua kiihkeästi odotellessa nopeastihan nämä päivät menee...
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:49"]
Ette ole kovin normaaleja.
[/quote]
Kuka muka haluaa olla? :D Ja omien miesten mieliksihän tässä yritetään kovasti olla.
Onkohan lainkaan epänormaalia, jos käyttää tuikitavallisia pikkuhousuja ja yrittää miellyttää miestään siten että molemmat sais nautintoa?!Ei ainakaan mun mielestä.
Mulle riittää ihan sellaset perus pikkarit, missä ne pakarat näkyy silleen kivasti puoliksi, en mä nimeä niille tiedä :) Siinä kun se heräilee aamulla töihin ennen ku mun kello soi, ja pyörii niissä pikkareissaan vaatteitaan etsien, tekis mieli hyökätä kimppuun samoin tein♡ Harmi vaan kun on niin helvetin aamu äreä ettei uskalla huomenta sanoo, ennen kun on kahvit sille keittänyt :D On sitä vaan silti kiva tsiikailla ja kommentoida, että onpas onpas hyvä perse...kommentti takasin on yleensä murrr :D
mimmosia sloggeja te meinaatte? niitä on niin monenlaisia. tämmösiäkö? http://houseoffraser.scene7.com/is/image/HOF/I_180001053_00_20100521
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:57"]
[/quote]
[/quote]
En kyllä kyselly mieheltäni mitään eikä tuollainen edes mulla tullu mieleenkään, vaan nautin täysin rinnoin siitä ihanasta kyydistä, jota en ollu saanu pitkään aikaan...En kyllä kadu,sitä että kokeilin noita ja menin pois omalta mukavuusalueeltani.Nyt kun noita on jo muutamaan otteeseen käyttäny, niin oon huomannu että ne on tosiaan hirveen mukavat päällä ja nyt kun mieskin näköjään tykkää niin täähän on molemminpuolinen hyöty. Paljastan sen verran vielä, että tuo sloggi-taika toimii hyvin edelleen myös maxi-mallisilla. Tuntui, että äijä innostui noista maxi mallisista vielä enemmän (tätä en ois ikinä uskonu!!!) ainakin ekan kerran jälkeen...se toinen kerta katotaan nyt tulevana viikonloppuna:)!Viime kertaa muistellessa ja tuota tulevaa viikonloppua kiihkeästi odotellessa nopeastihan nämä päivät menee...
[/quote]
Vastaan nyt lyhyesti ja nopsaan...toimii edelleen ja kerrassaan loistavasti:-) Toivottavasti muillakin,joilla kokeilu on menossa...
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:31"]
Kun tätä aihetta lukee,niin kyllä nämä vastaukset antaa ainakin mulle rohkeutta kokeilla noita.En ikimaailmassa ois uskonu että miehet pitää noista alusvaatteista.Yllättävää huomata,että mukava ja tavallinen on sittenkin se mikä miehiä sytyttää.Totuus on todellakin tarua ihmeellisempää:-)
[/quote]
Mä kokeilin noita Sloggeja ekaa kertaa elämässäni ja sain kotona toivotun vaikutuksen kehujen kera.Mies sanoi että näytänpä nätiltä noissa alushousuissa:) Pitänee ostaa muutamat lisää kaappiin.
Minä pidän sukat+sukkanauhat, pitsiset alushousut, rintoja korostavat rintaliivit......aaaaah