Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oman äidin ja sisarusten erikoinen käytös

Vierailija
02.12.2021 |

Mitä ajattelisit tällaisesta:

Laitoin perheeni ryhmään whatsappissa että kävin mieheni kanssa katsomassa taloa ja jätitte siitä tarjouksen, joka ratkeaa samana päivänä viimeistään klo 18.

Yksi siskoistani ilahtui ja toivotti kovasti onnea. Äitini, toinen siskoni ja veljeni eivät kommentoineet asiaa mitenkään. Sen sijaan he vaihtoivat viestejä toistensa kanssa muista aiheista.

Loukkaannuin ja päätin etten heille enää avaudu aiheesta. Erityisesti ihmettelen ettei edes äitini ole millään tavalla kiinnostunut. Miehen vanhemmat taas, ovat laittaneet erikseen minulle onnitteluja uudesta talosta ja jännäsivät meneekö meidän tarjous läpi.

Toinen sisko tietää, että tarjouksemme hyväksyttiin ja muutamme toiselle paikkakunnalle lasten kanssa jo tässä kuussa.

Miten sinä olisit reagoinut, jos omat "läheisesi" olisivat käyttäytyneet näin?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua, ap. Aivan sama mistä viestitän siskoilleni, eivät he vastaa. Tiedän kyllä, että puhelin heillä on kädessä aina. Tuntuu kurjalta.

Vierailija
22/22 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä mun teksti? En enää kirjoita mitään kuulumisiani perheelleni. Ei heitä kiinnosta ja itse huomasin, että olen vain liian kiinni heissä. Ei tule onnitteluja koulusta valmistumisista, ei työpaikoista, ei mistään. Koskaan ei soiteta tai laiteta oma-aloitteisesti viestiä. Käydään kyllä katsomassa esimerkiksi uusi asunto, mutta sieltä ei löydetä mitään muuta kuin moittimista. Kaikesta muusta ollaan täysin hiljaa. 

Nyt voin hengittää ja olla oma itseni ja katosi täysin yksi iso taakka elämästäni. Tiedän kuka olen, mitä haluan ja voin alkaa näin 25-vuotiaana elämään omaa elämääni. Mitään en heiltä tule enää haluamaan tai mitään en heiltä tule enää pyytämään. Saavat elää omaa elämäänsä ja minä elän omaani kuten haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi