jatkaisitko suhdetta....
paljastuu, että mies ollut monta kertaa vankilassa väkivaltarikoksista ja täysin varaton, mutta muuten ihana ja hellä mies. Kuitenkin jollain tavalla arvaamaton, sairaalloisen mustasukkainen esim.
Kommentit (16)
No onko siinä välissä tapahtunut mitään ratkaisevaa, esim raitistuminen/uskoontulo? Muuten en.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:39"]
No onko siinä välissä tapahtunut mitään ratkaisevaa, esim raitistuminen/uskoontulo? Muuten en.
[/quote] Ai sori olin puusilmä. Siis mustasukkainen. Siinä tapauksessa juokse jo!
Charles Mansonilla riittää naisia jonoksi asti vieläkin vaikka historia on kaikille enemmän tai vähemmän tuttu ja google kertoo lisää.
Nainen on paljon lähempänä eläintä kuin mies vaikka naiset itse ihan muuta väittääkin. Järki ei paljon päätä pakota kun über-seksikäs murhamies tai pedofiili lirkuttelee. Siinä nousee hameen helma jos toinenkin.
Oma vika jos ei unelmamiehen kanssa asiat menekään ihan niin kuin elokuvissa.
En todellakaan jatkaisi, varsinkin kun nykyisinkin esiintyy arvaamattoman oloista käytöstä.
En todellakaan. Ps ei se kuule muutenkaan liene kovin "hellä ja ihana".
tod.näk. joudut vaikeuksiin, kun yrität lopettaa suhdetta. kriminaalit on vaarallisia.
Mitäs sitten kun suhteeseen astuu se arki rakastumisen jälkeen? Sittenkö hakataan päätä seinään? Mutta kun se muuten on niin ihana?
oletko ap. itsekkään ihan täysillä? vähänkään järki-ihminen ei edes mieti tuollaista, vaan tietää itsekkin vastauksen. ei jatkoon!
Ihan oikeesti . En uskaltaisi henkeni puolesta jatkaa. Jos on väkivaltainen ja mustasukkainen...niin turpiin tulee.
jollain syyllä luikertelisin pois tuosta suhteesta. Jotenkin hienovaraisesti.
sen ihmisen pitäisi se mustasukkaisuus jossain köydä käsittelemässä.
on oikeesti uhka lähimmäiselleen. Koska on väkivaltainen, niin mustasukkaisena voi tehdä mitä vaan.
ihan hirveesti en edes uskaltaisi ruveta sen kanssa psykologisoimista tai kaivelemaan asioita.
sen verran hilkuri- pelkuri minä olen.
hyvällä kohteliaalla tavalla selkeästi lopettaisin suhteen.
en jättäisi jossittelulle varaa.
kertoisin, että tällä hetkellä minusta tuntuu, että on omien itsetutkiskelun paikka. Ja toivottaisin kaikkea hyvää. Ihmissuhteita aina opettaa. Kertoisin, että itselläni on erilaisia haasteita, mitä haluan tutkailla.
Jos on mustasukkainen luonne ja jo väkivallasta ollut useastikin vankilassa, niin nyt, tyttö, jalat alle ja juokse! Et taatusti tule olemaan onnellinen sellaisen miehen kanssa! Olepa kuinka rakastunut nyt tahansa! Järki päähän, ennenkuin olet seuraava hakattu nainen! Mitä kauemmin jatkat seurusteluta, msitä vaikeampaa on lähteä, ja sitä vaikeammaksi mies tekee lähtösi. Jo nyt saatat olla hengenvaarassa, jos ilmoitat, että haluat lopettaa suhteen! Tuollainen mies muuttuu ainoastaan, jos tulee oikeasti uskoon. Sellaisia olen tavannut kyllä ja muutos on ollut pysyvä, mutta ilman mitään noin radikaalia ei kyllä muutu!
Joopa joo, muuten tosi ihana ja hellä mies, mutta on väkivaltainen rikollinen :D Hakkaako se sinua hellästi pesäpallomailalla rautaputken sijasta? Onhan se mukavampi sentään, että puinen esine hakkaa puupäätäsi kuin rautainen, vai mitä?
Mistä teitä tolloja oikein sikiää? Kuinka selviätte jokapäiväisistä haasteista kengännumeroanne pienemmällä älykkyysosamäärällä?
kiitos nro 11. t.ap