Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, ketkä eivät koskaan ole luopuneet bootcut-farkuista?

Vierailija
03.03.2015 |

Miksi?

Oletko kokeillut pillejä?

Mittasi?

Itse olen pitkä ja aika hoikka 178/65. Omistan yhdet pillit, jotka istuvat minulle ystäväni mukaan hyvin mutta itse en yhtään tykkää. Olen käyttänyt ja tulen käyttämään bootcuteja/straighteja olkoot muodissa tai ei. Pillifarkut tuntuvat samalta, kuin olisi juoksutrikoissa ihmisten ilmoilla.

Joskus vaan mietin, olenkohan kovinkin epämuodikas, sillä poikkeuksetta kaikki tuntuvat käyttävän pillejä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:01"]

Itse käytän bootcutin lisäksi vielä KORKEAVYÖTÄRÖISIÄ farkkuja ;)

[/quote]

Missä tällaisia on? Kaupassa kun pyytää korkeavyötäröisiä, niin myyjä tarjoaa housuja, joissa on ehkä 2-3 cm korkeampi vyötärö kuin muissa, mutta eivät ne oikeasti yllä korkealle.

Vierailija
22/27 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pillifarkut ovat farkut joissa on kapeneva lahje, ei niiden tarvitse olla kireät. Tosi monet luulevat että ne tarkoittavat farkkuleggingsien tavoin ihoa nuolevia farkkuja. Eivät tarkoita. Bootcutit saavat ihmiset näyttämään vanhoilta, ei voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:33"]

Muistan pillifarkkujen tullessa muotiin ajatelleeni (monien muoden tavoin), että JÄRKYTTÄVÄT. Ikinä en moisia käyttäisi. Muodin hurmiossa piti sitten kuitenkin hankkia sellaiset ja enää en pois vaihtaisi. Inhottaa sellaiset löysät ryppylahkeet :S olen siis lyhyt ja kaikki farkut ovat aina liian pitkiä eli siis ryppyyntyvät rumasti. Miksi kaupoissa myydään ihan hirveän vähän 30" lahkeenpituuksilla farkkuja? Pelastakaa elämäni ja valmistakaa niitä PALJON. Kiitos :)

[/quote]

Minä olen ostanut pillifarkkuja varaston. Käytin niitä jo 80-luvulla ja jossain vaiheessa meinasi hätä tulla, kun muotia ovat olleet leveämpilahkeiset ja välillä lantiofarkutkin. Nyt olen varautunut ja ostanut varaston itselleni, jotta pärjään siihen asti, kun tulevat taas muotiin.

Vierailija
24/27 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä kapeista farkuista, mutta sellaiset sukkahousumaisesti ihonmyötäiset stretch-farkut ovat karseita. Haluan tukevampaa kangasta ja housut, jotka näyttävät housuilta. Sellaisia on yllättävän vaikea löytää. 

Vierailija
25/27 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät jalat ja lyhyt selkä ja bootcutit tai suorat vaan näyttää paremmilta ja tasapainoisemmilta. Pillejä käytän lähinnä saappaiden kanssa

Vierailija
26/27 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bootcutit ovat jo muotia uudestaan. :)

Vierailija
27/27 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän suoria tai bootcut-lahkeita. Minulla on aika epätasainen vartalo, kaikki paino on jaloissani, joten näyttäisi järkyttävältä ahtaa jalat pillifarkkuihin, joissa esim. säärten ruma muoto tulisi todella selvästi esiin. Suorat lahkeet eivät samalla tavalla "paljasta", että kuinka paksut pohkeeni ovatkaan.