Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, ketkä eivät koskaan ole luopuneet bootcut-farkuista?

Vierailija
03.03.2015 |

Miksi?

Oletko kokeillut pillejä?

Mittasi?

Itse olen pitkä ja aika hoikka 178/65. Omistan yhdet pillit, jotka istuvat minulle ystäväni mukaan hyvin mutta itse en yhtään tykkää. Olen käyttänyt ja tulen käyttämään bootcuteja/straighteja olkoot muodissa tai ei. Pillifarkut tuntuvat samalta, kuin olisi juoksutrikoissa ihmisten ilmoilla.

Joskus vaan mietin, olenkohan kovinkin epämuodikas, sillä poikkeuksetta kaikki tuntuvat käyttävän pillejä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yhet bootcutit ja yhet suoralahkeiset. Kummatkin on jääny löysiksi. Suoralahkeisia käytän joskus, mutta niitä bootcutteja ei voi käyttää, kun siinä mallissa näyttää tyhmältä, jos on liian löysät farkut. Sitte mulla on yhet samettiset pillihousut, joita käytän uein. Käytän useammin kylläkin hametta tai sortseja.

-N20

Vierailija
2/27 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

501 4ever

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Hoikka, joskin sinua paljon lyhytkoipisempi olen. Suoralahkeisista tykkään enemmän kuin varsinaisista bootcuteista, mutta pillifarkuissa en ole koskaan viihtynyt, vaikka olen niitä kokeillut.

Vierailija
4/27 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen!

Bootcut vaan on niin paljon parempi mun kropalle, se hoikistaa ja pidentää jalkoja. Ihan stretsit tiukat farkut on oikeasti hyvännäköisiä vain tosi harvalla.

Vierailija
5/27 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupasta ei yllätyksekseni noin vain löydy boot cuttia ja paksummalla farkkukankaalla, pillifarkkuja olen kokeillut ja olen pullukka. Seilaan teiniosastolta mummo-osastolle keski-ikäisenä, ole onnellinen kun pillit sopii sun kropalle.

Vierailija
6/27 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni on sitä mieltä, että olen ihan pihalla bootcut-farkkuineni. Olen kyllä sanonut, että katotaanpa syksyyn mennessä, saattaa olla että hän joutuu huomaamaan pillifarkkujen siirtyvän muodin kierrossa taka-alalle...

Vierailija
7/27 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän suoralahkeisia ja bootcut- mallisia. Mulla on parit pillifarkut, jotka näyttävät ihan hyvältä saappaiden ja pidemmän yläosan kanssa. En vaan osaa käyttää niitä, ihonmyötäiset farkut tuntuvat minusta iljettäviltä. Jos mulla on ollut pillifarkut jalassa päivän, riivin ne heti kotiin tultuani välittömästi pois ja huokaisen helpotuksesta.

Vierailija
8/27 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kauheasti välitä pillifarkuista, mutta olen niitä ostanut ja käytänkin. Muutamasta syystä. Ensinnäkin nykyajan yläosat on suunniteltu sopimaan pillien kanssa. Iso t-paita suorien farkkujen kanssa näyttää vaan väärällä tavalla ysäriltä. Toiseksi rakastan mekkoja ja saappaita, ja pillien kanssa ne mekkosaappaat pääsevät oikeuksiinsa. 

Vierailija
9/27 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan pillifarkkujen tullessa muotiin ajatelleeni (monien muoden tavoin), että JÄRKYTTÄVÄT. Ikinä en moisia käyttäisi. Muodin hurmiossa piti sitten kuitenkin hankkia sellaiset ja enää en pois vaihtaisi. Inhottaa sellaiset löysät ryppylahkeet :S olen siis lyhyt ja kaikki farkut ovat aina liian pitkiä eli siis ryppyyntyvät rumasti. Miksi kaupoissa myydään ihan hirveän vähän 30" lahkeenpituuksilla farkkuja? Pelastakaa elämäni ja valmistakaa niitä PALJON. Kiitos :)

Vierailija
10/27 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä farkkuja, mutta bootcut-housuja olen pyrkinyt käyttämään koko tämän ajan, minkä ovat olleet "pois muodista". Ihanaa että tulevat takaisin kauppoihin

Vierailija
11/27 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko fiorella myös in teidän mielestä?

Vierailija
12/27 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään bootcut on ihan okei. Mutta pari vuotta sitten ei todellakaan. Yhdistin silloin niihin vahvasti Fiorella- tyyppiset vaaleanpunaiset kirjailut, tatuointeja, tupakan huuleen ja lastenrattaat.

Vierailija
13/27 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:35"]

Onko fiorella myös in teidän mielestä?

[/quote]

En ole vuosiin käynyt, mutta kuljen usein ikkunan ohi, ja pillifarkkuja nuo näyttävät myyvän.

Vierailija
14/27 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 15:33"]

Muistan pillifarkkujen tullessa muotiin ajatelleeni (monien muoden tavoin), että JÄRKYTTÄVÄT. Ikinä en moisia käyttäisi. Muodin hurmiossa piti sitten kuitenkin hankkia sellaiset ja enää en pois vaihtaisi. Inhottaa sellaiset löysät ryppylahkeet :S olen siis lyhyt ja kaikki farkut ovat aina liian pitkiä eli siis ryppyyntyvät rumasti. Miksi kaupoissa myydään ihan hirveän vähän 30" lahkeenpituuksilla farkkuja? Pelastakaa elämäni ja valmistakaa niitä PALJON. Kiitos :)

[/quote]

Vinkki: osta ompelukone ja lyhennä farkut itse. Helppoa kuin heinänteko.

Vierailija
15/27 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole, mutta olenkin jo 40-vuotias. Pillifarkkuja ei ainakaan meidän työpaikalla ikäisilläni naisilla näy. Siistejä, suoria tumman värisiä bootcutteja tai suoralahkeisia vaan, silloin kun farkkuja käyttävät. 

Itse käytän bootcutin lisäksi vielä KORKEAVYÖTÄRÖISIÄ farkkuja ;) Ne vaan on ainoat mitkä sopivat kropalleni, jossa lantio on ylhäältä asti leveä. 

Vierailija
16/27 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes kokeillut pillejä. Suoralahkeisia ja bootcut-farkkuja käytän. Olen pitkä ja päärynävartaloinen, sääretkään ei mitkään sirot ole. Kengänkoko on 42, siinä yksi syy lisää olla käyttämättä pillifarkkuja.

Vierailija
17/27 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokonaan luopunut boot cuteista, mutta tottakai mulla on ollut MYÖS muutamat pillit tässä vuosien varrella. Ja parit suorat ja yhdet boyfriendit ja...

Ei ole mitään syytä käyttää vain yhdenlaisia vaatteita joka päivä kaikkialla...

Vierailija
18/27 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole luopunut. Pidän bootcut-farkkujen mallista ja käytän niitä, olivat sitten muodissa tai eivät. On minulla myös suorat farkut ja pillitkin, koska vaihtelu virkistää.

Vierailija
19/27 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ole luopunut, mutta juuri tänä talvena olen hankkinut pillimmätkin, kun ostin taas parit kivat saapikkaat

Vierailija
20/27 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan hylkää hyväkuntoisia vaatteita siksi että eivät olisi enää muodissa.