Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkaisinko imetystä vai en?

Vierailija
03.03.2015 |

Tilanne on se että imetys on minulle sietämätöntä, mutta olen aina tehnyt sitä lapsen takia.

Ekaa lasta imetin sen yli puoli vuotta, hän on tosi usein kipeänä, astmaa, allergioita...

Toista ja kolmatta imetin 1-2kk ja ovat mitä terveimpiä lapsia!

Nyt tää nelonen, ei osaakaan imeä rintaa yhtä reippaasti ja mulla vaan rinnat pakkaantuu maidosta, ollaan vauvan kaa kummatkin raivona kun homma ei tahdo onnistua! olen kokeillut "kaikkea", imetysklinikallakin kävin. Vauva on vasta 1,5vkoa, tää vauvan kaa oleminen olisi niin täydellistä mutta alan uupumaan tämän imetystaistelun kanssa. En millään haluaisi luovuttaa, mutta en todellakaan halua että tämä viimeinen pikkuvauva-aika menee pieleen koska olen väsynyt ja masentunut.

Mitä mä teen :( Tuleeko mun vauvasta automaattisesti helposti sairasteleva ja tyhmä ihminen jos vaikka lopettaisin imetyksen ja alkaisin nauttimaan vauvasta... Itkettää ihan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan lopettaa imetyksen pikkuhiljaa. Yrität esim kuukauden ikään asti imettää pullon ohella?

Vierailija
22/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin lopetat imettämisen, kokeile korviketta siinä rinnalla, koska aina on riski, että vauva onkin allerginen. Meidän huippuallergiselle löytyi korvike vasta pitkän hakemisen jälkeen ja se korvike sit maksaakin ihan kivasti. Meillä menee 200 e kuukaudessa vauvan korvikkeeseen, kun ei käy kun yks erikoismaito. Ja tää ei oo mikään liioiteltu tai provo-viesti, haluan vaan varottaa, että näinkin voi käydä :( Mulla onneks riitti oma maito 7 kk ikään, jonka jälkeen osittaisimetin, mutta lopulta mun maidontulo lakkas ja nyt mennään pelkällä korvikkeella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö lypsämään omaa maitoa pulloon? Helpottaisko se? Mä olisin halunnu imettää pitkään, mutta ei oo tullu tarpeeks maitoa. Jotenki tuntuu, että olis sääli laittaa ilmainen ja vauvalle paras maito hukkaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi