Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tää iski tajuntaani: olen lähipiirini ainoa ihminen, joka EI ole pettänyt.

Vierailija
03.03.2015 |

Ajelin aamulla autossa ja radiosta tuli joku pettämisbiisi. Kun aloin miettiä, niin hitto soikoon mun lähipiirissä on ihan älyttömästi ihmisiä, jotka ovat pettäneet. Osa on eronnut, osa edelleen yhdessä.

Olen varsin keskiluokkainen ns. uraäiti ja lähipiirini on fiksua, kivaa ja koulutettua porukkaa. Kaikilla työpaikat, kivat kodit ja lapset. Osa on tuoreita juttuja, osa 10-15 vuoden takaisia.

Tässä listaa pettäjistä: oma mies, mun molemmat sisarukset, paras ystävätär ja ainakin neljä muuta hyvää ystävää. Miehiä näistä kaksi ja naisia kuusi.

Hitto, oonko mä epänormaali, kun en petä? Tilaisuuksia olisi ollut, mutta kun itse on ollut kerran petetty, niin en ikinä pystyisi aiheuttamaan kenellekään sitä tuskaa. Mieluummin sitten eroaisin ensin.

Vaikka joskus olen kyllä miettinyt sitä, että harrastaisinko villiä seksiä jonkun kanssa, jos oli 100% varmuus siitä, ettei jäisi kiinni, enkä voisi satuttaa ketään. Mutta onneksi kukaan ei tällaista varmuutta pysty lupaamaan :)

Pystyisinkö pitämään asian vain itselläni. En tiedä. Onneksi on vilkas mielikuvitus.

Onko teillä paljon pettäjiä lähipiirissä? Mua välillä ahdistaa kuunnella näitä ystävien juttuja...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole pettänyt, eikä mieheni (ainakaan tietääkseni, huomaisin kyllä heti käytöksestä). Lähes koko ystävä- ja tuttavapiiri on jo eronnut ja toisella tai jopa kolmannella kierroksella, joten kyllä niitä pettämisiäkin on niihin kuvioihin mahtunut. Mitään halua myöskään pettää ei ole, liittomme on oikein hyvä ja sitä hoivataan huolellisesti molemmin puolin.

Vierailija
2/3 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas asiat täysin päinvastoin, mun suvussa ei ole tapana pettää, eikä juuri ystäväpiirissäkään. Kyllä sä taidat vaan liikkua oudoissa piireissä. Aika vähän on avioerojakin, aika onnellisia liittoja ympärillä nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mä en, tosin lähipiirissäni onkin paljon miehiä.