Olen alkanut vihaamaan koiria
Itselläkin oli joskus rakas koira. Noi ämmät täällä kaupungissa eivät osaa pitää hurttia kurissa. Mikä siinä on ettei koira osaa pitää suuta kiinni?
Kommentit (16)
Ei se koiran syy ole jos ei ole kasvatettu.
Korttelikusettajat pahimpia.Kuljen koiran kanssa en päästä ketään ihmistä saati koiraa edes likelle.Mut nuo väijyy kulmilla,käännyn pois jos voi.Kuljettiin pitkiä lenkkejä koirani kanssa,nyt uuden Kaa kuljen aamuaikaseen en haluu nähä ainuttakaan korttelikusettajaa..koirani iso..jotkut pikkurakit nehän toi pitää lelunaan,sitäkään ne ei ymmärrä.Räksyttävät hän himmastuu...
Vihaisit ennemmin niitä koiranomistajia.
Mä vihaan suurinta osaa koiranomistajista.
Mulla ei ole koiria vastaan yhtään mitään, mutta vihaan lapsia ja teinejä yli kaiken.
Taidat räksyttää itse pahemmin kuin koirat.
Enemmän minua häiritsee ördäävät aikuiset ja narkit, sitä mökää ei jaksaisi yhtään. Rähjäävät koirat on kyllä raskaita, mutta huomiohaukku on ihan hauskan kuuloista.
Sama. Tai en oikeastaan vihaamaan, se on liian voimakas tunne. Mutta aina, kun näen koiran, ensireaktioni on jonkinlainen inhonärsytys. Se johtuu monista inhottavista kokemuksista elämäni aikana, jotka ovat johtuneet useista typeristä koiranomistajista. Viimeisimpänä naapurini, jotka ovat terrorisoineet 2 vuotta koko naapurustoa jatkuvalla haukulla, eikä sitä saada kuriin. Mikä ihme saa ihmisen kohtelemaan muita noin? Miten pahasti pitää päässä viirata?
Ymmärrän kyllä, ettei se ole kyseisten eläinten vika, ja olenkin todella eläinrakas. Elämässäni on ollut myös todella ihania koiria. Siksikin ärsyttää tämä, että koirat saavat aikaan tuollaisen reaktion minussa nykyään aikaan.
Koirat alkavat olla turhan suosittuja lemmikkeinä. Ainakin taajamissa. En jaksa mennä yksityiskohtiin, mutta ongelma eskaloituu siitä, että tumpelo plus koira aiheuttaa enemmän ongelmia, kuin pelkkä tumpelo :)
Mä vihaan tasapuolisesti koiria, lapsia, teinejä, narkkeja, spugeja, vanhoja ämmiä ja konkkaavia ukkoja.
Parasta olis jos joutuis katteleen vaan hyvävännäkösiä, hoikkia, nuoria naisia.
Ilman tatskoja, sillä niitäkin mä vihaan.
Koiran paska ongelma alkaa vituttamaan kun kengänpohjissa se paska kulkeutuu kotiin ihan väkisinkin vaikka kuinka yrittäis vältellä. Ihan kaikilla näitä rakkeja ja kaikkein köyhimmillä joillekka ei ole edes ruokaa itselleen niin rakki lauma ainakin on ja millä ne oikein ruokkivat. Ei käy töissä eikä ole puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Etpä näemmä osaa sinäkään.
En hauku naapureitani
Vierailija kirjoitti:
Katso pentuliveä, se rauhoittaa.
Ota poskeen
Puolillakaan niistä kenellä on eläin, ei pitäisi semmoista olla. Elsu-työssä vastaan tulee semmoisia sekopäitä että huhhuh. Ja vaikka meiltä ne ei tietenkään eläintä saa niin kyllä ne sen jostain kaivaa. Eli ei ongelma ole eläimet vaan ne sekopääomistajat.
Etpä näemmä osaa sinäkään.